Spor yapmaktan vazgeçtim?

Büyük popolu, karın kası olan harika seksi bir kız olarak görünüp tüm erkeklerin ağızlarının suyunu akıtmak ıstemıyorum. Bu yuzden yapmaktan vazgeçtim. Ama spor benim kaçış noktaydı resmen zevk alıyordum sizce ne yapayım?


0|0
8|16

En İyi Erkek Görüşü

  • nolur birakma nolur memleketin senin gibi hatunlara ihtiyacı var zira otekilerden zaten yeteri kadar var

    0|0
    1|0
    • 2ay

      Elime balta alıp senin gibi adamları elden geçireceğim.. Cidde'n paranoyalaşmaya başladım

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      sen tavuk kesemen

    • 1ay

      saol eig için

En İyi Kız Görüşü

  • trole bak. erkeklerin ağzının suyunu akıtmak istemiyorsan her yerini ortaya çıkaracak şekilde giyinmezsin yine güzel bir vücuda sahip olmak için spor yapmaya devam edersin madem yapıyorsun.

    0|0
    1|0
    • 2ay

      Nesi trol olacak zekanda problem mi var senin Ada'm gibi bir soru sorduk düzgün cevapla ya da uza

    • 2ay

      spor yapmaktan zevk alıyorsun ama sporu bırakma sebebine bakınca zekasında problem olan kendini belli ediyor.

    • 2ay

      Ya defol git Ada'm gibi soru sorduk

Erkekler Ne Diyor 15

  • spor bır hayat felsefesıdır bır yasam bıcımıdır show amaclı yapılan bır aktivite degıldır.. siz sporun ne amacla yapılıyor olmasını yalnış algılamışsınız.. çekici görünmeyipte sporada devam edebılırsınız bu bır bahane olamaz.

    0|0
    0|0
  • Bütün erkeklerde sana bakıcak zaten mk Abazası

    0|0
    1|0
  • Kol kası yap

    0|0
    1|0
  • Şimdi nasıl görünüyorsun peki?

    0|0
    1|0
    • 2ay

      Ortalamanın biraz üstü

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Çok büyük değil ama küçük de diyemezsin

    • 2ay

      Derinlemesine konuşmak lazım bunları yaz istersen bir hele

  • kafana gore.

    0|0
    0|0
  • Uykudan uyan
    Zira kotu ruyalar goruyosun

    0|0
    0|0
  • Yap yine de sağlık için gerekli

    0|0
    0|0
  • Spor A devam et

    0|0
    0|0
  • Spora devam bos ver

    0|0
    0|0
  • ben ara verdim sıkıldıysan ara ver arahatla

    0|0
    0|0
  • sacmalama neden vazgecıyorsunkı

    0|0
    0|0
  • Boşver bea

    0|0
    0|0
  • Zirve de birak bence

    0|0
    0|0
  • dediğin gibi olsa nolur baskaları ıcın hayat seklını mı degıstırceksın

    0|0
    0|0
  • Kaç kilosun ve vücut ölçülerin neler?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Soru mu la bu

    0|0
    1|0
  • 😂😂 aferin

    0|0
    1|0
  • Evinin hanimi cocuklarinin anasi ol o gorevi bize birak

    0|0
    1|0
    • 2ay

      Can'ım ben bu görevi sana bıraksam bile sanmıyorum senin tipini vücüdunun kurtaracağını ama yine de sen bilirsin yani

    • 2ay

      Sen merak etme orasi bende 😚😂😂

    • 2ay

      İnşallah bir estetik falan olmalısın çok başarılı bir doktora git düzeltsin seni.. Neyse by

  • yaşın geçmiş senin be spor yapsan nolur :D

    0|1
    1|0
  • Karın kaslı kızlar korkunçtur

    0|0
    1|0
    • 2ay

      Hayır fazla yapmayacaktım zaten

  • Sen yine spor yap bunu sergilemezsin istiyorsan.. Yani bol giyinirsen dikkat çeken bir şey olmaz.

    0|1
    0|0
  • ben yapıyom seni bilmem

    0|0
    0|0
Yükleniyor...