Hoşlanığım kişi beni tanımadığını söyledi

Arkadaşlar okulda hoşlandığım biri var.sürekli beni izliyor bu çok bariz.ama dün facebooktan sen bizim okulda mısın hiç görmedim seni filan dedi ama gördüğüne eminim.sizce amacı ne? bu arada ben ilk eklediğimde tanıyor muyum niye ekledin filan demişti..bu yaşa gelmiş ergenlikten çıkamamış mı anlamadım ki.

not:şimdi ülke ne halde sen ne düşünüyorsun diyenler olacak.eylemden 1 saat önce geldik...


0|0
3|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Seni gördüğünden eminsen eğer ; güzelsen ağırdan sarıyor , eğer çirkinsen görmezlikten geliyor , umrunda değilsen boş bir lafla geçiştiriyor bir diğer şık ise ne yaptığını kendiside bilmiyor , can sıkıntısına listesindeki ekli kızları yokluyor , ama nasıl bir başlangıç yapacağını bilemediğinden kapasitesi sınırlı beyniyle ilk aklına gelen '' sen bizim okulda mısın hiç görmedim ? '' insanın aklına en son gelecek saçma soruyu soruyor ...

    1|0
    0|0
    • listesindeki kızları yoklamaz eminim..yoklasa duyulur çok göz önünde,sürekli kızların izlediği biri..sana şöyle tarif edeyim bir kızın durumunu,fotoğrafını beğense çıldırılar..

    • Hepsini Göster
    • Ne demek :) Eğlen , doyasıya hayatını yaşa , senı uzecek canını sıkacak hatta dusundurecek sebeblerden uzak dur , Cık sevgılı yap takıl ama asla kaptırma kendini ,daha lisede baslayıp , lısenın bıtmesını bekleyıp , ardından unıversıte , ardından ıs , ardından yatırım , ardından sermaye , ardından bır ev , arından gelen sorumluluklar , bunlara katlanabılecek bır erkek bulamazsın daha cok aşırı derece erken , ınan bana senın okulunda tum aşklar laylaylom , Korkma evde kalmazsın :)

    • Uzulerek soyluyorum ki liseli degilim :D

Erkekler Ne Diyor 8

  • Ayak yapıyor kendince. :)

    0|0
    0|0
    • nasıl yani?

    • Hepsini Göster
    • Beyin problemi var, sinir olursan bunu söyle ona. :D

    • bir daha yazmaz herhalde.yazarsa bozarım:D

  • yok aklı sıra cool takılıyor :)

    0|0
    0|0
    • neden bana satıyor ki şu coolluğunu:D

    • Hepsini Göster
    • abartma sen de :D

    • ahaha öyle öle boşver ablası takılma onlara :)

  • ben muhabbet açmak isteyip de konu bulamayınca bu yoldan girerim genelde

    0|0
    0|0
  • bunan değen birinden hoşlan ne idüğğü belirsiz malalra uğraşma

    0|0
    0|0
  • Sende ona onu tanımadığını söyle ödeşin bitsin

    0|0
    0|0
  • klasik alavere dalavere numaraları. zokayı yutma. :D

    0|0
    0|0
    • Yani?konuşmaya mı çalıştı :D

    • Hepsini Göster
    • aşk oyunu filan bana göre değil ya.ne yaparsa yapsın ne deyim:D

    • aşk oyununun tarifini yapamazsın ama yaşadığın şeyler ona gittiğini gösteriyor mesla şunu sölemen

      bakmamamın nedeni de zaten diğer kızlardan sanmasın..:D

  • aklı sıra havalı görünecek . sende yanlıslıkla eklemişim arkadaş olarak de :)

    0|0
    0|0
  • ilkokul talebesi misiniz?

    0|0
    0|0
    • değiliz ama hareketleri ilkokulluymuşuz gibi.çok aptalca..

    • uzak dur derim. şahsen entrikadan ve rol yapanlardan nefreet ederim

Kızlar Ne Diyor 3

  • Tabiki de yalan tanıyorda zoru oynuyor.

    1|0
    0|0
  • arkadaslarından çıkar bak nasıl tanıyo ozamn :D

    1|0
    0|0
  • sana öyle gelmiş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...