Süper ligle 1.lig arasındaki fark ne?

Süper lig daha mı iyi. Soru saçma ama özür dilerim


0|0
4|19

En İyi Erkek Görüşü

  • süper lig en iyisi, 1. lig onun 1 altı

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • klasman farkı var

    0|0
    0|0
  • biri bmw biri tofaş

    0|0
    0|0
  • Süper Lig daha iyi tabi. Adı üstünde; Süper! :)

    0|0
    0|0
  • 1.lig süperligin bir alt kademesidir

    0|0
    0|0
  • daha iyi tabikide

    0|0
    0|0
  • Kalite farkı var yayın kalitesi farkı var herşeyle üst düzey süper lig dünyaca ünlü yıldızlar var. sneijder drogba meireles vs. ayrıca yayın kalitesi farkıda var lig tv ve trt spor yani bu kaliteler olunca süper lig daha üst düzey ve güzel.

    0|1
    0|1
  • süper lig en kötüsü 1,2,3,4,5 diye sayı ne kadar yüksek olursa lig o kadar iyi oluyor.

    0|0
    0|0
  • süper lig futbolda en üst seviye takımlardan oluşan bir lig bank asya 1. lig ise bu sıralamada 2. seviyede bir lig bu sırasıyla 2. lig 3. lig diye gider ve kendi içindede klasmanlara ayrılır

    0|0
    0|0
  • biri renault biri audi

    0|0
    0|0
  • üniversite ve lise arsındaki fark olabilir bence:D

    0|1
    0|0
    • ve 1ligde şampiyon olan süperlige cıkar süperligde şampiyon olan şampiyonlar ligine gider böyle yani aynen ks deki level durumu gibide düşüneblrsin

  • süper lig en üst seviyedeki lig demektir. 1. lig ise bir alt kategoriyi ifade ediyor

    0|0
    0|0
  • işin özü adı değişiyor ama bok aynı bok müdürüm afedersin

    0|0
    0|0
    • isim değişiyor sistem pek değişmiyor.eskiden süper lige 1.lig deniyordu ,1.lige 2.lig deniyordu.şimdi biri süper oldu diğeri 1.lig oldu.değişen pek bişey yok yani

  • yani işte süper lig en üst kademe

    0|0
    0|0
  • süperligden 1.lige düşülür. 1.ligden süperlige çıkılır...

    0|0
    0|0
  • kadın dilinde cevap verim süper lig vakko 1.lig defacto

    0|0
    0|0
  • Kalite farkı var...

    0|0
    0|0
  • hahahdsfadgfasd... nasıl bir ruh hali içindesin D:

    0|0
    0|0
  • şöyle düşün süper lig 1.

    diğeri ise 2. lig gibi yani bir alt lig

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • süper lig süper olan lig.büyük takımların yarıştığı.diğer 1.lig süperlige yükselmek için uğraşan takımlar topluluğu.

    0|0
    0|0
  • ufff benden de cahallar varmış pardon kardi tepki oldu bende :)) süperlig adı üstünde süper güçleri var 1.lig 2.lig daha aşağıda kalıo

    0|0
    0|0
  • Canım futbol kalitesi olarak Süper Lig , 1. Lig , 2. Lig .. diye gruplandırmalar var işte..

    Süper lig en iyisi .

    0|0
    0|0
  • süper ligtekiler daha fazla para kazanıyor mesela

    0|0
    0|0
Yükleniyor...