Türkiye kupası eleme maçlarından en çok şaşırtan hangi skor oldu?

Turkiye kupasında 2. tur eleme maçları sonucu birçok süpriz sonuç oldu. Tek maçlı eleminasyon maç sisteminde oynandığı için kaybeden kulüpler elendi

Adana Demir 1- Erzurum 3
Kızılcabölük 5- Mersin İY 1
Dersim 1 -Eskişehir 0
Erzincan 3 -Adana 2
Alanya 0 -Sancaktepe 1
Ofspor 5 -Karabük 3

  • Adana ve Demirsporun elenmesi
    33% (2)32% (7)32% (9)Oy Ver
  • Mersin in 5 yiyerek elenmesi
    33% (2)41% (9)39% (11)Oy Ver
  • Super ligdeki Alanya nın elenmesi
    17% (1)9% (2)11% (3)Oy Ver
  • Eskişehirin elenmesi
    17% (1)18% (4)18% (5)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
0|12

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 11

  • Alayı şike. Demirspor'un ve Adanaspor A. Ş.'nin gruplara kaldığında ve hatta çeyrek finale, yarı finale çıktığında alacağı parayı bu maçı yenilerek aldı zaten.
    Önemli olan parayı almak. Sportif başarı değil.

    0|1
    0|0
  • Eskişehirin elenmesi

    0|1
    0|0
  • mersinin 5 yemesi

    0|1
    0|0
  • Nesilden nesile büyüyor sevdan..
    Erzurumspor ulan !

    0|1
    0|0
  • Erzincan'ın Adanayı elemesi

    0|1
    0|0
  • Mersin ve Karabük'ün 5 yemesi

    0|1
    0|0
  • Afjet Afyonspor'un Karşıyakayı elemesi.

    0|1
    0|0
    • 2ay

      O da sürprizdi

    • 2ay

      Aslında süpriz değildi. Karşıyaka yılların takımı olduğu için favoriydi. Ama afjet iyi takım. Stadıyla oyunuyla en az ptt 1. liği hakediyo.

    • 2ay

      Sezon öncesi afyon u kütahya ile oynanan özel maçta izledim iyi takim

  • Hepsi 😀

    0|1
    0|0
  • Adanalar nazara gelmiş

    0|1
    0|0
  • demirspor

    0|1
    0|0
  • Tabiki Kızılcabölükspor neden mi.
    İlkokul 1 den 5 e kadar Kızılcabölükde okudum ben anlatayım biraz nerdedir Kızılcabölük Denizliye bağlı Tavas'a da bağlıdır yani köyün köyüdür. Köy bile değildir. Babam polis olduğu için orada yaşadık şimdi Jandarma bölgesi olmuş ama her neyse.
    3 ilk okul vardır.
    2 mahalle var aşağı mahalle yukarı mahalle.
    Stadı merkezden 1 km uzaktadır :) ama insanları çok iyidir.
    1 tane lise vardır oda endüstri meslek.
    Çocukluğum orada geçti çok süprizdir.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Kızılcabölük mahalle takımı olabilir ama çok iyi takım futbol yürekle oynanır kardeşim parayla değil.

Yükleniyor...