Koşu bandı alcam?

Koşu bandı alcam babam tutturdu let godan alak ucuz diye :D oradan bozuk çıkar falan diyorum çıkmaz falan diyor sizce let godan almalımıyız bilgi verir misinz


0|1
4|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Letgoda onlarca koşu bandı var seneye gidip alıp hevesini aldıktan sonra yok parasına satmaya çalışıp satamayacaksın.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Evde kullanilcak bir sey degil bence apartmanda yasiyorsan. Asagiya oyle bir ses gidiyo ki aman amann

    0|0
    0|0
    • 2ay

      apartmanda yaşıyorum ama en alt katta :D rahatsız edici bir ses olur mu

    • 2ay

      Ya abarti bir ses oluyo vallahi :D benim ust kattaki komsu sagolsun illallah ettirdi bana :/ güm güm geliyo :D onun yerine yazıl bir salona daha iyi

Erkekler Ne Diyor 7

  • sen bilirsin ama koşu bandı alıpta 1 seneden daha uzun kullanan görmedim.. Tozlanacak bir yerde boşa masraf etmeyin derim..

    0|0
    0|0
  • Sonra bir köşede atılcak

    0|0
    0|0
  • Bisey olmaz.

    0|0
    0|0
  • Letgo da aynı sahibinden de aynı. Git gör beğen al

    0|0
    0|0
  • Ben let godan kardiyo aletinden aldım 80 lira saydım ve sağlamdı

    0|0
    0|0
  • Dürüst satıcılar oluyo kardes

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 3

  • Çorabını bile satan insanlar var bişey diyemicem 😄

    0|0
    0|0
  • Letgo yu neden ayrı yazdin çok takıldım oraya 😂

    0|0
    0|0
  • Bende alcam da alan yok😕

    0|0
    0|0
Yükleniyor...