Benimle boks yapacak olan yürekli birileri var mı?

Benimle boks yapacak olan yürekli birileri var mı?

var mı kendine güvenen kız erkek fark etmez :D şaka bir yana boks öğrenmek isteyen kız erkek var mı aranızda gençler?


0|0
3|12

En İyi Kız Görüşü

  • Kol kası cidden çok zor

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • ben varım da kardeş boş ver dövüşünce elimize ne gececek gitiğin spor saloınu varsa ve istanbuldaysan bir gun geleyım beraber antrenmen yaparız

    0|1
    0|0
    • 2ay

      eyvallah abim güzel bir düşünce tebrik ederim ve teşekkür ederim istanbul'da değilim yurt dışı maalesef

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 11

  • bok değil de :D kickbox mudur nedir bir ara onu yapayım dedim :D eldivensiz kum torbasına vurulmuyormuş :D deriyi yırtınca onuda bıraktım :D

    0|1
    0|0
  • Yaparım da sağlam çıkamam gibi geliyor 😀

    0|1
    0|0
  • bennn

    0|1
    0|0
  • Ben meraklıyımdır boks sporuna en kısa sürede öğrenilen en etkili spor 😁

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Aynen öyle etkili bir spor ama kısa sürede öğrenilmiyor yanlışın var abi

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      sonunu düşünen kahraman olamaz abi kazanacağın paralara bak dicem ama senden geçti artık :D

    • 2ay

      Aynen yaş 35 gerçi doğal bir fazladan fizik yapım var ağar siklet yaparım 😁

  • acı yok rocky

    0|1
    0|0
  • Ben yapmistim 2 yila yakin, hic sevmemistim. Futbola devam ettim.

    0|0
    0|0
  • Sen önce o küpeyi çıkar

    Bu şartlarda bayana el kaldıramam

    1|1
    0|1
    • 2ay

      Gereksiz insan ilk sıradasın tebrikler kardeş

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      adam sıfatını taşıyorsan ne mutlu sana kardeş şimdi yol al sayfamdan edep öğren saygı öğren öyle gel

    • 2ay

      Kupe takmayinca adam olduklarini saniyorlar. Bla bla bla

  • Amaç sporsa kardeşlik seviyesinde buyur gel kardeş Zaman mekan farketmez

    0|0
    0|0
  • 4 Yılldır kickBoks Yapıyorum evet dersen gel yapalım?

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Mekan zaman saat söyle kardeş

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Şeye benzedi bu hani filimlerde korkak karakterler vardır ya herkeze kafa tutar sonra birisi gel lan buraya der oda ya ben senle yapmam sen çok zayıfsın falan der kılişedir hani aynı o durumdasın kardeş :D

    • 2ay

      Ve evet ankarada yaşıyorumda batıkente yaşamıyorum atlantis yapıla bilicek en uygun yerde o yüzden atlantis önü dedim aaa kafayı yemiş a q koyim direk yaşadığım yer belledi batıkenti :D

  • Vursam şeker çuvalı gibi dağılırsın gerek yok

    0|1
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...