Kapat

Bu neden olmuş olabilir ? cidden korku sardı

apartmanda sensörlü lambalardan var. normalde kata çıktığımızda yanar. bizim daire 1. katta. bir kaç kez şu geldi başıma. hangi bir kaç kez dediğim 2-3 kez oldu. 4. kesinlikle olmamıştır. bir girdim apartmana bizim katın lambası yanıyor. bekle bekle. sönüp sönüp yanıyor korktum biri var sandım anne falan diye seslendim balici falan sandım bekle bekle annemi aradım aşadan kapıyı açtı. kimse yoook falan dedi. çıktım. bu başıma bir kaç kez geldi dediğim gibi. katımızda kimse olmadığı halde lamba yanıyordu sönüp sönüp. sanki biri hareket ediyormuş gibi. acaba bunun nedeni ne olabilir? 3 harflilerden korktum. lütfen dalga geçmeyin. cidden korktum çünkü. normalde asla yanmaz çünkü. yok öyle bişey yani.


0|0
0|13

En İyi Erkek Görüşü



  • Birincisi bağlantı kabloların da temassızlık olabilir.

    İkincisi sensörü bozuk olabilir.

    Üçüncüsü lamba gevşek olabilir.

    Dördüncüsü Lambanın ömrü bitmek üzere seninle vedalaşıyor... Yenisini takmak gerekiyor olabilir.

    Sen en iyisi bir elektrikçi çağır lambaya baktır.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 12

  • temaasızlık vardır kısa devre vardır alet bozulmuştur. Hava akımı algılamış olabilir. elektrikli bir ciha zbu sonuçta

    0|0
    0|0
  • yani sen gözlerinden kendinden beyninden emin olmaktan vazgectin cansız insanın olusutrudug bir maddeye güvenmeyi sectin ve bunun üzerinden süphe dolu bir beyin iile hareket ettin ediyorsun...

    icini rahatlatacaksa sana su kadarını söyleyeyim... üc harflilerin gölgesi olmaz bu bir ayna da görünmezler bu iki insan gözünün göremedigi birseyi cin malı 5 tl lik bir sensör nasıl görsün üc...

    0|0
    1|0
    • Yanlış bilgi ! Birşeyleri hareket ettirip değiştirebilme özellikleri var biliyorsun sadece boyut farklılıklarımız var.Onlarda aynı bizim gibi heryerde yaşıyorlar.

    • tabi ki var. onlar bizlerle birlikte bu dünyayı paylasıyorlar. ama maddesel kavramları farklı zaman ve madde onlar icin daha farklı yani. yanlıs bilgi dedigin özellikleri arastırmanı tavsiye ederim... öyle yanlıs bilgi demekle olmaz yani

  • Sensörler vücut ısısına duyarlıdır. Sizin sensörün yanma sebebi farklıdır. Cinin vücut sıcaklığı 37,5 dereceyse bilemem :D

    0|1
    0|0
  • üç ya da beş harfli yok kafanı takma bunlara saç şeyler akıllı ol üç ya da beş harfliler insanla baş edemez olsa olsa iki ayaklı bir vatandaştır o :))

    0|0
    0|0
  • yahu sensör arızasıdr

    hemn manik depresif olmayın

    0|0
    0|0
  • Musallat olmuşlar sana

    0|0
    0|0
  • Elektronik esya benimde basima gelmisti cikiyor oyle aksakliklsr.

    0|0
    0|0
  • takılmıştır belliki hemen aklına bunları getirme...

    0|0
    0|0
  • Kesin hamam böceği dolasiyordur onu farkeden sensorde ışığın yamasina sebep oluyodur.

    0|0
    0|0
  • Gece ise dogrudur

    0|0
    0|0
  • len ne korkansınız agzına bizim ordada olrdu biz niye korkmadık. herşey korkarsak oho işimiz var:D

    0|0
    0|0
  • Sensörden kaynaklı bir problem olmustur.sakin ol

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...