Fitnessta tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

Son zamanlarda dambıl ve bar curl yaparken sıkıntı olmasa da bırakırken ciddi bir sızı oluyor önkolumda. Sebebi nedir nasıl geçer?


0|0
0|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Cevapları okudum ama tam cevabı kimse vermemiş 😃 Aynı sorun bende de var barı tutunca bırakamıyorum sebebi de düz barla ağır girdiğin için oldu onun yerine z barla çalış gene ağrı olur ama o kadar yüklenmez ön kola ve bırakırken yavaş yavaş bırak birden açma elini bir de ön kolu iyice ısıt curl yapmadan önce çokta ağır girme 1 aydır geçmedi benim ki

    0|1
    0|0
    • Zaten ondan z bara geçtim ama hala vuruyor. El pozisyonlarına kadar herşeyi denedim arkadaş :D saçmalığa bak

    • Valla benim ön kol ağrımıyo z barda sen baya zedelemişsin o zaman bırak 2-3 hafta dinlensin

    • Öyle oldu galiba ya dinlendiriyim biraz

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 8

  • z bar kullanmalısın

    0|1
    0|0
    • Z barda da ağrıyor zaten

    • Hepsini Göster
    • Tamamdır teşekkürler

    • rıca ederım

  • Günde 2 kere buz tedavisi uygula.
    Bendede oluyordu. Profosyonel sporcu bana bunu önerdi, çok şükür 3 aydır hiçbir ağrı yok.
    Dene ve gör. ;)

    0|1
    0|0
    • Ne kadar tutucaz ve senin ağrı nasıldı başkan?

  • İncitmissin bende ayakta arka kol çalışırken sızlıyor 3 aydır geçmedi kolay kolay geçmiyo o yuzden yuklenme aynı hareketi biceps hareketlerini başka aletlerde başka sekılde dene acımayan sekılde osekılde calıs

    0|1
    0|0
    • Biceps curl yerine başka birşey mi yapıyım

    • skoç uzatmada ağrı yapıyormu veya bar veya dumbell yerine aletlerde dene

    • Öyle yapıyım haftaya o zaman bakalım nolcak

  • Isınmadan girince öyle olur ağırlığı düşür ve en başta birer set tüm hareketleri çok hafif kiloda yap

    0|1
    0|0
    • Tamam başkan bundan sonra öyle yaparız da şimdi ne yapıcaz, kemeri sıkarken bile ağrıyor

    • Hepsini Göster
    • Marka?

    • eczacıya kas gevşetici ver dersen verir

  • butun vucudunu kullaniyon

    0|1
    0|0
  • Kardeşim ağır çalışma sakın hemen hafifliğe indir çok önemli bir sıkıntı bende yaşadım 3 hafta çalışamadım

    0|1
    0|0
    • Tamam kardeşim sağol öyle yapıcam galiba

  • Hafif yap kaldırdığından düşük ağırlıkla çalış 2 3 haftaya toplarsın

    0|1
    0|0
  • Kanka kalsiyum eksikliği olabilir beslenmeye dikkat et

    0|1
    0|0
    • Ama öyle olsa hep ağrımaz mı? Sadece bırakırken ağrıyor

    • Hepsini Göster
    • Dostum o zaman ağırlıkları düşür kendini rahat hissettiğinde çalış bir süre sonra yavaş yavaş kendiliğinden geçtiğini göreceksin haftalık kaç gün gidiyorsun spora

    • 5 gün gidiyorum başkan dediğin gibi yapmayı düşünüyorum

Yükleniyor...