Aldığım tüm kalorileri yakmak yararlı mı zararlı mı?

Arkadaşlar merhaba ben gün içinde yaklaşık 2000-2500 kalori arası besin alıyorum ve bunu hesaplayıp tüm kalorileri bisiklette yakıyorum yani oturduğum yerden 5-6 saat kadar bisiklet çevirip tüm aldığım kalorileri yakıyorum.Sizce bunun bir sakıncası var mıyada yararlımı?


0|0
9|6

En İyi Kız Görüşü

  • Yaptığınız şey kaslarınıza zarar veriyor kardeşim o kadar uzun süre spor yapmayın, onu 2,5 saate indirin siz.. ve spor yaparken sporcu içeceği içebilirsiniz

    0|0
    1|0
    • ama kilo vermek için bu kadar yapıyorum enerji içeceği almam saçma olmazmı ?

    • enerji içeceği demedim

      sporcu içeceği dedim

      elektrolitler var o içeceklerde

Kızlar Ne Diyor 8

  • Aldığınız kadar kalori yakmanın bir sakıncası olduğunu düşünmüyorum fakat sporunuzu çeşitlendirmenizi öneririm. Günde 5-6 saat sadece bisiklet orantısız bir vücuda sahip olmanıza beden olabilir.

    0|0
    1|0
  • Yak Yak mantıklı yani yoksa sonu pek iyi değil

    0|0
    0|0
  • kiloluysan sorun yok:)

    0|0
    0|0
  • Valla inş. sakıncası yoktur düşünemiyorum yoksa halini..

    0|0
    0|0
  • O kadar zaman spor mu yapılır ya? Saçmalamışsın.

    0|0
    0|0
    • kilo vermem şart son 1 ayda 94 den 84 e indim.şimdi hedef 78. hırs yapınca herşeyi yapıyor insan

  • hepsini sobada yak ördişim

    0|0
    1|0
  • eğer kilo varsa iyi olur yakmak

    0|0
    0|0
    • boy 181 kilo 84. yani zaten kilo vermek için bu kadar çok yapıyorum.hedef 78

  • zararı olmaz bence

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • zararı olmaz

    0|0
    0|0
  • 1500-2000 kalori zaten senin günlük enerji ihtiyacın,bunu otomatik olarak vücut yakar.

    Günlük enerji ihtiyacın kadar kalori alır ve 5-6 saat bisiklet sürersen,günlük 5.000.6000 arası kalori falan yakarsın.

    Acıkcası 2.000-2500 kcal enerji ile 5-6 saat bisiklet binmen imkansız.inanmak zor.

    Tas patlasa 2 saat bisiklet sürebilirsin.

    0|0
    0|0
    • dostum kilo fazla diye böyle bir yönteme başvurdum zaten. boy 181 kilo 84 yani son 1 ayda 94 den indim 84 e şimdide hedef 78. evde tüm gün boşum .pes karşısında ayaklarım boş durmuyor çeviriyorum. yani digital olduğundan bisiklette yaklaşık günlük 2000 kalori civarı yakıyorum. hayat monoton olduğundan sorun olmuyor sanırım

    • Bir ayda 10 kilo vermek sağlıklı bir yol degil.


      1 ayda 4 bilemedin 5 kilo idealidir.


      Bu gidisle vücudunda kas kalmaz,vücut enerji olarak kaslarını yakar.

  • Motoru çok çalıştırma, ara sıra dinlendir, rölantide git.

    0|0
    0|0
  • bence kesinlikle olur ben 185 boyundayım 78,5 kiloyum günde 3000 kalori alıyorum hesaplıyorum tabi ve hergün sabah yine aynı kiloda çıkıyorum sabahları hafif tempolu yürüyüş koşu yapıyorum onun dışunda gündüz evde yatıyorum akşamlarıda dışarı çıkıyorum ama hiç yürümüyorum nerdeyse yani anlıycan bedeninin ihtiyacı olanı bence vucudunda bırak fazla alırsan yakmaya bak

    0|0
    0|0
  • yok



    0|0
    0|0
  • Sakıncası yok ama aldığın kaloriyi biraz azatmanı öneririm yani daha fazlasını yakmaya çalış bu arada o kadar spor yapmak vücuttaki suyuda çok yakar bol bol su iç yani

    0|0
    0|0
Yükleniyor...