Dunlop koşu bandı kalori göstergesi yanlış mı?

arkadaşlar dunlop markalı kolu bandında yarım saat 7-8 ayarında koşar gibi hızlı yürüyorum ve bitiminde 66 kalori yaktığımı gösteriyor. Bu normal mi sizce? Daha fazla olmalı diye düşünüyorum en azından bir 120 maximum 150 belki de


0|0
1|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Onlar standart olarak hesaplıyo yani belli bir kalıbı var gerçek yaktığın kalori değil o

    0|0
    0|0
    • 2ay

      peki acaba maximumu mu hesaplıyor yoksa minimumu mu? neye göre ayarlıyor?

    • 2ay

      Ortalama olarak hesaplıyo ayarladığın hıza ve koştuğun süreye göre

Kızlar Ne Diyor 1

  • Doğrudur koşu bandı çok kalori yaktırmıyor

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Allah allah 🙄 mesela dışarda yürüsem daha mı fazla yakarım ki mantığı ne acaba

    • 2ay

      Temiz havada yapılan sporun daha çok kalori yaktırdığı söyleniyor. Spor salonuna gittiğimde spor hocam da koşu bandının fazla kalori yaktırmadığını söylemişti spora başlarken ısınma amaçlı 10 dk falan kullandırıyodu veya yorulduğumda 10-15 dk sadece

Yükleniyor...