Kılo vermek ıcın spor acıl yardım?

arkadaslar sımdı vermem gereken cok yuksek bı rakam var. öncelıkle ıvır zıvır yapmak ıcın lutfen yazmayın. sımdı dıyette sorun yok o tamam fakat spor salonuna gıdemıyorum unıversıtedeyım okuldan yurda yuruyorum vs ama yeterlı degıl haftasonları daha uzun yururum ama hafta ıcı yurttayken ne yapıcam? bana hem kılo verdırıcek hemde vucudumu sekle sokup sıkılılastırıcak spor lazım. parça parça degıl ama bı butun olsun ıstıyorum sporla alakam yok hıc o yuzden mumıkunce sporla ugrasan bı arkadas yalvarırım bana bı lıste olustursun. yardımcı olur musunuz lutfen? :/


0|0
4|4

En İyi Erkek Görüşü

  • kos mutlaka mekık cek

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Leslie sansone diye bir kadının yürüyüş yapamayanlar için hazırladığı bir video var. Videonun 1,2,3,4 ve 5 mil versiyonları var. 1 mil yaklaşık 1 kilometreden daha fazla bir rakama denk geliyor ve 15 dakika. Üstelik de çok eğlenceli ben de yürüyemediğim zamanlarda onu yapmaya çalışıyorum. Bir nevi evde yürüyüş yapmak gibi bir şey. İnternetten okuduğum kadarıyla baya bir sıkılaştırıyor ve selülitlerin varsa onları götürüyormuş istersen sen de yapabilirsin. Videolara leslie sansone 1 mile yazarak ulaşabilirsin. Kaç mil yapmak istiyorsan onu yazarsan çıkar zaten ☺️☺️

    0|0
    0|0
    • 2ay

      pekı yuruyus yapıp gene bu vıdeoyu uygulasam?

    • 2ay

      Olur tabiki de. Bu video dışarıda yürüyüş yapacak imkanı olmayanlar ama spor yapmak isteyenler için hazırlanmış. Bunu yapınca bir nevi dışarıda yürüyüş yapmış gibi sayılıyorsun. Evde yürüyüş yapmış oluyorsun 😄😄

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ip atla hemde dışarı çıkman gerekmez pazartesi çarşamba cuma yarımşar saat aralıksız

    0|0
    0|0
  • Fitness yap. Günde 2 kere yeşil çay iç, diyeti de diyetisyen desteği ile yap.

    0|0
    0|0
  • Ağırlıksızsa şekil vermek zor. ağırlıksız hem kardiyo hem şekil vermek içim hııt kardiyo işe yarar

    0|0
    0|0
    • 2ay

      nasıl yapıcam pekı :/

    • 2ay

      Youtubede hııt kardiyo yaz çıkar bir gün arayla yap süresini sen belirle yavaş yavaş arttır hııt kardiyoda şınavda var onu dizim üzerinde şınavla yap zorlayabilir gün geçtikçe süresini arttır

Kızlar Ne Diyor 3

  • YouTube faydalı videolar var egzersizler için istersen bak

    0|0
    0|0
  • Bir yakınımız gençken aşırı kiloluydu ben küçüktüm hatırlıyorum hayal meyal her sabah sıcak su içerdi, şimdi fıstık gibi birden zayıfladı yıllar önce.

    0|0
    0|0
  • İp atla

    0|0
    0|0
Yükleniyor...