Erkekler, Beyler nolur yardım edin lütfen?

Zayıfım yani hiç yağ falan yok sadece göbekde var napayımda geçsin karın kası falan umrumda dil sadece göbek gitsin o kadar sporda yapmıyorum yağlar kasa dpnüşür yoksa koşununda yararı yok

Güncellemeler:
2ay Beyler lütfen yardım nolur?

0|0
3

Erkekler Ne Diyor 3

  • yağ kasa dönüşürmü hiç kim öğretiyor bunları size? kardeşim yag dokusu farklı kas dokusu farklıdır birbirine dönüşmezler öğrenin artık şunu.. senin vucut tipin genetiğin yag deposu olarak göbegını kullanıyor bu1..2si bölgesel yag yakımı yoktur vücut toplam yag oranını dusurmelısın bunun ıcınde gunluk alacagın kalori miktarını hesapla mumkun oldugunca dusuk kalorili beslen ve bu aldıgın kalorının fazlasını enerjı olarak yak.. kilo vermenın altın kuralı kalori açığı yaratmaktır.. yani örnek bugun 1000 kalori aldıysan 1500 kalorilik spor yapmalısın 500 kalori açığın olmuş oluyor bu 500 kalori nereden gidiyor dersin.. elbette ki enerjı olarak harcanan yağlardan gidiyor.. zamanla inatcı göbek yagı eriyip bitecektir.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Kardeş p4p turkish var youtubede 8 dakikalın karın egzersizi onu yaparsam geçermi? Spor yazmışsında göbeğim çok büyük diyil her gün 7/24 içime çekib geziyorum mecburen kimse arkadaşlarım falan bilmiyor göbeğimin olduğunu sadece evde olurken çekmiyorum içime :(( letfen cevab ver

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Onu nası yapayım her gün oruç gibiyib hiç bir şey yemiyom sadece öğlen ve sabah

    • 2ay

      anlattım ya yukarıda kalori açığı yaratmalsıın dıye... bak düşük kalorili besleneceksin ve egzersiz yapacaksın bukadar.. boşuna kendını aç bırakıyorsun bu çok yalnış

  • kas yap once cubuk kraker gibi dolasma etrafda.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Abi okadarda göbek değil yani içime çekib geziyorum ve göbek falan olmuyor sadece rahat olmuyorum 7 di 24 göbek içimde geziyorum sadece evde çıkarıyom arkadaşlarım falan höbeğimin olduğunu bilmiyor

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Nası yakcam kas oldukdan sonra? :((((

    • 2ay

      yakarsin

  • Oruç tut.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...