Kızlar sürdüğünüz rujlar ağzınızda tat bırakmıyormu ?

kızlar sürdüğünüz rujlar ağzınızda tat bırakmıyormu ?

birşey yerken ya da içerken tadıni almıyomusunuz ?


0|0
13|1

En İyi Kız Görüşü

  • Şöyle ki mesela ruju sürdün, yayılması için üst dudağınla alt dudağını birbirine sürtersen ister istemez dudağının iç kısmına da ruj sürülüyor. Tabii orada tat alma kısımları bulunuyor. İşte o an tadını alırsınız. Bunun dışında çilekli efenime söyliyeyim vişneli falan rujlar çıktı. Onlarda daha çok tat alınır. Ama yemek yerken ya da bir şey içerken tat alınmaz.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Hayır, yemiyorum sonuçta..

    0|0
    0|0
  • Ruju sürüyoruz, yemiyoruz. Kendiliğinden uçuyor zaten.

    Siz ruju yediğimizi falan mı sanmıştınız?

    0|0
    0|0
    • hep merak etim .tatı rahatsız etmiyomu kızları diye .

    • Ruj ya da parlatıcı yok iken bir rahatsızlık hissediyorum, öyle bir bağdaşma...


      Yok yahu, ağır bir madde değil ki. Sürdükten sonra olduğunu bile hatırlamıyorsun.

  • Ruj kullanmıyorum. Nemlendiricim şeftalili. Sevgilim de bende tadını seviyoruz. :D

    Yemekte sorun yok. Karışıp gidiyor.

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • sürerken tadı geliyor ama sonra gelmiyor

    0|0
    0|0
  • hayr tat bırakmıyor zaten bir şeyler yerken ruj kalmıyor dudak nemlendiricileri çilekli kirazlı işte bunlar tat bırakıyor

    0|0
    0|0
  • Hayır sadece dudagı yaladığımızda bazen

    0|0
    0|0
  • Dudaklarını kemirenler için olabilir belki. Gerçi iğrenç bir tadı yok rujun. Hatta aromalıları var.

    0|0
    0|0
  • tadi geliyo ama tatli olanlari suruyom ben

    0|0
    0|0
  • kendin dene cok merak ediyorsan

    0|0
    0|0
  • Tadı kötü değil.

    0|0
    0|0
  • hayır .

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...