Bugün ilk defa pişti oldum! Bir daha LCW alırsam ne olayım!

Evet bugün ilk defa pisti oldum. Hem de dershanede aynı sınıf arkadasimla. İşin tuhaf tarafı kimse fark etmedi sınıftan :A Ve ben cok sasirdim yani, bu sınıf baya bir dikkatsiz onu fark ettim. Dalga malga geçilmedi, gülünmedi ve komik bir durum olmadı.

Giydiğim gömlek LC Waikike'den aldığım bir gömlekti, uzun zamandır giymemistim.. bir giyeyim dedim, o da dershaneden sınıftan arkadasla aynı gün giymis oldum :S

Siz pişti oldunuz mu, bu pişti olma durumu gününüzü mahvetti mi?

Not : bir daha LCW almayi düsünmüyorum


0|0
8|4

En İyi Kız Görüşü

  • Erkeklerin bu pişti olayına taktığını ilk kez duydum. Ayrıca ben biriyle pişti olsam foto çektirir gülerdim ne var.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • ayyy ne kadar takıntılısın anlamıyorum sizin gibileri ben ne oldu aynı giyinince sizin gibilerin ağzının ortasına 2 tane patlatasım geliyor. sınıf farketmiştirde dalga geçilecek bişey olmadığını anlayacak kadar olgunlaşmıştır

    0|2
    0|1
  • dalga geçecek gülecek vs. bu gibi bir durum yok ki ortadaaa :) olabilir aynı giyinebilirsin bunu bile bile yapıyorlar çoğu insan

    0|0
    0|0
  • Evet olmuştu bana daha çok yakıştığını görüp özgüvenim tavan yapmıştı :)

    0|0
    0|0
    • euhehe bende öyle düsünüyorum bugün için, cünkü o elemanın üzerinde durmuyodu zaten o yüzden fark edilmedi galiba :A

  • Anlamışlardır be bozntuya vermemişlerdir.Samimiyet olmadığı için.

    0|0
    0|0
  • başka bir derdin olmaması ne güzel marka mı yok sevenhill defacto collezon vb. uğra onlara

    0|0
    0|0
  • rahatsız olmadım pişti olunca, çünkü mutlaka bana daha çok yakışmıştır.

    0|0
    0|0
  • Mutlaka farketmişlerdir ama ses çıkarmamışlardır.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Lcw ürünleri 3 aydan fazla giyilemediği için pişti olma ihtimalini düşünmiyo kimse sende düşünme nadiren denk gelir

    Not : Nolur al

    0|0
    0|0
  • Sınıf da bayağı dikkatsizmiş o zaman.:)Aman giy ne olacak..Komplekslere girme.Aldığın şey sadece senin için üretilmiyor sonuçta..

    0|0
    0|0
  • alma ordan birader

    0|0
    0|0
  • lcw -defacto-colozone bakkal dükkanı gibi her köşede var

    her an pişti olabilirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...