Lütfen gerçekten fikirlerinizi söyleyin çaresizim..

9 aylık bir ilişkim var evlenmeyi düşünüyorum ama dün bir itirafta bulundu ve eski nişanlısını aradığını söyledi 2 defa biri yeni tanıştığımız zamanlardaymış diğeri de 2 ay önce kadar içki içtikten sonra aramış aklına ne geliyorsa söylemiş ve bunu bana itiraf etti ve ben sana nasıl gevenirim diye öğrendikten sonra ayrıldım ama seni çok seviyorum dedi bana sevdiğini söyle dedi ağladı yaşadıklarını unutamıyor ve benimle birlikte olmadan 2 ay gibi bir sürede ayrılmışlar evlilik arifesinden dönmüşler sizce ben ne yapayım kendimi değersiz hissediyorum sanki emeklerim boşa gidiyor gibi...


0|0
9|6

En İyi Kız Görüşü

  • evlilik kadar ağır sorumluluklu yoldan ayrılıp iki ayda biri ile çıkmak ..

    unutmak için seni kullanmış ama yapamamış.şimdi de tek kalmamak için seni yanında tutmaya çabalıyor

    0|1
    0|0
    • ben piyon mu oluyorum o halde ben çok istedim zor olacak yorulacaksın dedi ve yalnız etrafda kimse yok ark dediği napıcam peki sence

    • Hepsini Göster
    • işte her düştüğümüzde bizi kaldıran birileri yok mu o istemedi ama ben bir şekilde ikna ettim :(

    • sen bilirisin senin hayatın.her dediğimizde kzıı haklı çıkarıcaksan bize sormanın da bir anlamı yok ki

Kızlar Ne Diyor 8

  • emeklerin zaten boşa gitmiş. bence evlenme. evlenirsende kapıların altından geçerken dizlerini biraz kırda geç

    0|0
    0|0
  • eski nişanlısı şimdi başkasıyla mı evli? yani ona dönme ihtimali var mı? onu aradığı halde neden seninle birlikte acaba o mu reddetti?

    0|1
    0|0
    • eski nişanlısı bekar ölsem de dönmem dedi yaşattıklarından dolayı içinde öfke var severken ayrılmış yaptıklarından dolayı kendisi ayrlmış sadece hazmediemiyorum dedi sövmüş telfonda

    • Hepsini Göster
    • e tahammül edebileceksen ve inanıyorsan yaparsın da... bilirsin tek taraflı olmaz hiçbir şey. çok duygusal hareket etmemeni öneririm

    • teşekkür ederim fkirlerin için ...

  • ya bir kere bak o kızın bir suçu yok ya bid3e o kız seni seviyomuş salakca bişey yapıp ayrılmışın sen gidipte o eski nişanlısına hesap sorsaydınya nie kızdan ayrıldın amk

    0|0
    0|0
  • itiraf etmişse,evlennce öğrenip daha çok üzülürsün diye itiraf etmiştir.. ama affedersen bir daha yapmıycağı ne malum? 2.yi yapan 3.yü de ypar.

    0|0
    0|0
  • çok zor bir durum.ne diyeyim bilemedim.biraz zaman ver kendine ve kararlarını gözen geçir.insan bir kere hata yapar da ikincisi?

    0|0
    0|0
    • ben hep onu mutlu etmeye çalıştım ve herşeyi açıkca söyledim ve berbat durumdaydı toparladım ytanlış yapmadım hiç ama bana böyle yapıyor evlenme teklifi edicektim :(

    • Hepsini Göster
    • benim psikolojim de bozuldu bu nedenlerden dolayı korkar oldum herşeyden ...kendime güveniyorum her zaman ama ne yapıcam bilemiyorum

    • yahu kardeşim, bekle diyorum işte.bekle ,zaman bırak.kendini önemse.

  • bencede boşa gidiyo ondan kopamıyodur aramışsa insan içkiliyken doğruları söyler kalbindekini arar

    0|0
    0|0
    • bunu bana söyledi söylemese yine bilemezdim ve bana itiraf edemediği için 2 haftadır benden ayırlacağıı söylüyor inanın ki sabırlıyım napcam bilmiyorum

  • unutamamış belliki. seni seviyor olabilir ama sarhoşken aklına o geliyorsa hala sorun vardır..

    0|0
    0|0
  • içkiliyken aklından geçenleri söyler insan yanı belkide eski günleri halen unutamıyo

    0|0
    0|0
    • unutmadığını söyledi bana yaşadıklarını anlattı herşeyi biliyorum konuştum açık ol dürüst ol ben seni seviyorum anlayışlı oldum hep

    • işin zorr

Erkekler Ne Diyor 6

  • nısanlısından ayrıldıkdan sonra 2 ay sonra senle olan kadın senden ayrıldıkdan sonrada bırısıyle ola bılır bu belkı eskısı belkı yenısı cok eskı sayılmazkı ılıskın baskasıyla devam et derım senelerını verıp yıkılmakdansa yol yakınken don derım

    Aşk acısı çekmiş kadından korkacaksın arkadaş, Ya eskiyi unutmamıştır, ya da yeniye eskiden kalma kanları kusturur.

    0|0
    0|0
    • oysa hayatlarımız benziyor birbirine ve benim hiç gücüm yok hiçbirşeye ...

    • Hepsini Göster
    • Sen İçin suda ola bilir sevgili dostum o kişinin Fiki buukunu Tlefon numarasını değiştir al sana çözüm

    • facebook şifresi bende var ama bilmiyor kontrlüm altında ve numarasını birlikte oldugumuzda kimse rahatsız olmasın diye kendisi değiştirdi ...

  • Böyle bir saçmalıkmı olurmuş vur tekmeyi gitsin 9 aylık ilişkiniz varmıs altı ustu onune daha cok evlenılecek kızlar cıkar Onun yaptığı şerefsizlitir Suratına Türkür vur tekmeyi

    0|0
    0|0
  • bir başkasını sevmenin özünde dahi kendi mutluluğumuz yatıyor. o kızcağızın seninle mutlu değil sanırım. seninde mutlu olamayacağın aşikar. evlilik fikirlerini falan paylaşma daha çok aklı karışmasın. sağlıklı karar veremez çünkü.

    0|0
    0|0
    • işte sorun da o herşeye baktık alalım dedik evlenelim plan yaptık ve böyle oldu

    • çok pişman olursun canın yanar bak söyleyeyim.

    • bunun dışında herşey istediğim gibi ama sadece geçmişini unutturmak var yapmam gereken ..

  • çaresizlik nedirki ? bumudur

    0|0
    0|0
  • direk vazgeç derim

    0|0
    0|0
  • doğruları söyler

    0|0
    0|0
Yükleniyor...