Gökhanla caner i beşiktaşta gördükçe içi yanan bir tek ben miyim :( ?

bir fenerbahçeli olarak soruyorum. içim parçalanıyo. perişan oluyorum. yakıştıramıyorum. ulan gökhan gönül beşiktaş forması giymiş. kahroluyorum. bize karşı oynayacak falan. bu olayların arkasında olan her kim varsa allah bellasını versin. özellikle de koskoca fenerbahçeyi babasının malı belleyen malum şahıs


0|0
1|7

En İyi Kız Görüşü

  • Icin yaniyirsa bir bardak soğuk su iç kuzum

    0|0
    0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • Bende kıskanıyorum yalan yok

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 6

  • Kolay değil ülkenin en iyi sağ ve sol bekini beraber kaybetmek

    0|0
    0|0
  • daha kötü günler bizi bekliyo

    0|0
    0|0
  • Kardeşim şu takımda bir tek alex in gidişine dayanamadım gerisi pek skm de değil

    0|0
    0|0
  • caner umrumda değil ama gökhana üzülmedim desem yalan olur

    0|0
    0|0
  • Bende üzülüyorum ama yapacak bir şey yok.

    0|0
    0|0
  • Yoo hiç de bile.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...