Yaz aşkınız oldu mu?

Arkadaşlar yaz aşkınız oldu mu olduysa yaz bitince bitti mi yoksa devam edeniniz oldu mu lütfen anlatır mısınız anılarınızı?


0|0
8|15

En İyi Erkek Görüşü

  • 1993 yazında 16 yaşında toy bir delikanlıydım. Yazlığımızın bulunduğu siteye o sene ilk defa bir kız gelmişti. Çok hoş bir kızdı. İlk gördüğümde çok beğenmiştim. Fakat ne yazık ki 15 günlüğüne yazlıktan uzak kaldık. Döndüğümde en iyi arkadaşımla çıktığını gördüm. O zamanlarda cep telefonu ve twitter olmadığı için olayları ancak oraya ulaşınca görüyorduk.

    Gel zaman git zaman sonra ayrıldılar. Bende teklifte bulunmak için hiç vakit kaybetmedim tabi ki :) Kabul etti ve 2 ay boyunca 16 yaş ergenliği kriterlerine göre sevgiliydik. Onunla çok güzel vakit geçirdim. Fakat yaz bitti, aşk gitti. Hiç bir sebep yoktu. Sadece günümüzdeki gibi iletişim şartları olmadığı için bağlantımız koptu. Kışın sadece 1 kere tüm arkadaşlar toplanınca gördük birbirimizi.

    Ertesi yaz yine kaldığımız yerden devam etmek istedi. Benim için büyük gurur tabi ki. 17 yaşındayım ve bir kız benimle çıkmak istiyor (yıl 1994, o zaman için büyük olay). Ben kabul etmedim çünkü başka bir kızarkadaşım vardı.

    Onunla geçirdiğimiz 2 güzel ay sadece bir anı olarak kaldı. Daha sonra evlendiğini ve 2 çocuk sahibi olduğunu öğrendim. Allah mesut etsin dedim.

    Onunla geçen günlerimi özlemediğimi söylersem yalan söylerim. Fakat özlediğim kendisi değil, o masum gençliğin verdi mutlu yılları ve karşı cinsle tanışmanın verdiği acemiliği arıyorum. Masumiyeti, sevgiyi, duyguların olduğu dönemleri kaybettiğimi fark ediyorum eski zamanları hatırlayınca.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Evet oldu olmaz olasıya şey. Çok iyi bir normal kız arkadaşımın arkadaşı olmuştue benim yaz aşkım ama yaz bitince ve o aşk bitince bir de baktım ki kız zormal kız arkadaşımla arkadaşlığım da bitirilmiş. Yani hem bir aşka hem de iyi bir arkadaşa mal oldu benim yaz aşkım. Ondan beridir de töbe ettim yaz aşklarına.

    0|0
    0|0
  • yaz aşkı diye bişey olmaz yaz eğlencesi olur ;)

    0|0
    0|0
    • Yaz aski ya da eglencesi hic fark etmez onemli olan onrasinda cok hos dvam etmisse gerisi gelir mi?

    • o tamamen kişilere bağlı eğerki diğer tarafta bekleyenide olabilir şayet yoks abile uzaktan uzağa zor bu işler

  • Sezonluk aşk açılımı yapmıyorum. Bu konuda samimi duygularla hareket etmekten yanayım.

    0|0
    0|0
  • Devam etseydik yaz aşkı demezdik

    0|0
    0|0
    • Ana bazilari yaz aski dye basliyo yillarca gidiyo onu soruyorm var mi oyle diye

  • Her yaz mutlaka bir tane olur. O da bilir ben de bilirim sonu olmayacağını. Dolaşır, sevişir, tatilimizi bitiririz.

    0|0
    0|0
  • olmazmı alıyorum evde besliyorum kereta çok yiyor para dayanmıyor :P

    0|0
    0|0
  • Mevsimlik aşk mı olur ? Karpuz mu bu yazın olsun kışın olmasın.

    0|1
    0|0
  • Daha önce hiç sevgilim olmadı ki yaz aşkım olsun =/

    0|0
    0|0
  • olmadı. ilişkinin uzun sürmesinden yanayım. mümkünse bitmemesinden...

    0|0
    0|0
  • yaz aşkı olur sonra orada kalır bir dahaki yaz yine başlama ihtimalin vardır

    0|0
    0|0
  • Yazlık kışlık turşusunu kuruyorum.

    0|0
    0|0
  • Olmaz mi hatta her mevsim birtane oldu.

    Benim yüreğim otobarktir:D

    0|0
    0|0
  • senden dinlemek isterdim..

    0|0
    0|0
  • mevsimlik çok uzun tek gecelik daha iyi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

Yükleniyor...