Tenis göbek eritir mi?

Tenise başladım günde 1 saat oynuyorum, göbeğim erir mi? Diyete gerek var mı? Varsa ne diyeti?

Güncellemeler:
2ay Diyet konusuna da değinirseniz iyi olur :)

0|0
6|30

En İyi Erkek Görüşü

  • şeker ve işlenmiş ürünleri bırakman yeterli olur

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Ekmek yemiyorum haftalardır. Sizce ne yapmalıyım peki?

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Tatlıyı abartma huyumu atarsam anca olucak gibi, irade çok zor bir şey.

    • 2ay

      yani 2 tane baklava yiyeceğine bir tabak pilav yemek var :D

Erkekler Ne Diyor 29

  • 1|1
    0|0
    • 2ay

      Yok böyle değilim :D Allah ne etmesin güldürdün sağ ol.

  • Bölgesel erime yoktur.

    1|0
    0|0
  • Hiç sanmıyorum

    1|0
    0|0
  • ertimez

    1|0
    0|0
  • eritir

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Her spor vücudu şekillendirir. Ama düzgün ve disiplinli yapman lazım.

    1|0
    0|0
  • eritirrr

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Direk gobege etki etmez.

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Ek olarak mekik çeksem etkili olur mu?

    • 2ay

      Direk göbeğe etki etme diye bişey yok zaten vücut bölgesel olarak yakmaz yapı ister sadece bacak çalıştır ister sadece kol çalıştır yağ her yerden yakılır ama en son genellikle göbek erir çünkü vücut yağ depolamaya oradan başlar. Mekik kas geliştirir ama yağ yakmaz. Sonuç olarak tenis basketbol yüzme naparsan yap her yerinden aynı şekilde yağ yakarsın. bu cahil cühelaları dinleme

  • yok tenis zayıf insanların sporudur...

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Zaten zayıfım bir tek göbeğim var.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Milletin bakıp bakmaması umurumda değil ki :D

    • 2ay

      ufff terlettin beni :D tamam napıyorsan onu yap :D...

  • Tavada eritir gibi sormuşsun

    1|0
    0|0
  • Yağ atmada en iyi spor yüzme hem tene canlılık verir

    1|0
    0|0
  • Yuzmeye gitsene

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Tenisi daha çok seviyorum, kendimi geliştirmek istiyorum.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Yem3dim kostum yuzdum😊 mekik csktim bide bir hareket var uzaniyorsun iki ayagini birlestirip kaldirip indiriyorsun cok etkili bir hareket

    • 2ay

      Tamamdır teşekkürler :)

  • Bacaklarin kas yapar kollarin kas yapar

    1|0
    0|0
  • Diyetee herr zaman gerek var istediğin kadar spor yap diyet yapmıyorsan tam sonuö bekleme

    1|0
    0|0
    • 2ay

      ne diyeti diye bişey yok hamurişini bırak şekeri ve sağlıksız yaplarıda tamamen kes ve aldığın kaloriyi hergün hesapla

  • Mekik de cek

    1|0
    0|0
  • göbek eritmek için tenis oynayan ilk insan sensin herhalde

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Göbek eritmek amaçlı oynamıyorum sadece eritir mi diye sordum.

    • 2ay

      eritir tabi oyun içerisinde harekektlilik yüksek seviyede ve üst bölge çok çalışır
      efor harcatan bir oyun çeşidi

  • Ebet

    1|0
    0|0
  • valla tüm tenisciler taş gibi :D

    1|0
    0|0
  • eritmez mi a.. m.. k dünyanın en zor sporu

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Yok o kadar zor değil :D Diyete gerek yok mu?

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Geçmiş olsun, ben zaten fitleşince dengede tutarım yani büyük konuşmayayım da.

  • Diyetisyene gitsen iyi olur.

    1|0
    0|0
  • habiro gırtlak ye sonra göbeğim erirmi ne ala ne ala:))

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Habire gırtlak değilim.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Bizim orada insanlar tanımadıklarına bu şekilde hitap etmez. Adab ı muaşeret denen bir şey var.

    • 2ay

      sen sizin orda kal biz sıcak kanlı insalarız küçüklerimizi severiz. Büyüklerimize saygı gösteririz. küçükleri severken sayın hanfendi veya bey efendi diye sevmeyiz. datlım tosunum aslanım yakışıklı fıstık falan deriz. Sen nerdeysen orda kal. sakın çıkma dışarı.

  • He topa göbek atıyoruz ya

    1|0
    0|0
  • sanmam

    1|0
    0|0
  • Tenis fazla bişe yapmaz da basketbol oyna

    1|0
    0|0
  • Ülkede diyetisyen diye bir meslek grubu var. Mağarandan çıktığın bir ara uğra istersen?

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Mağarada yaşamıyorum, fikir danışmak için sordum.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Ben sana mantığında çok uygun diyeti yazarım. Ancak senin bünyenin çalışma şekli mantığında bakmıyor işte. Anlamadığın nokta burda. 4 yıldır fitness ile uğraşıyorum ben de var iyi kötü bilgim. Ama belirli testler yapılmadan senin düzenini bilmeden alışkanlıklarını bilmeden öyle kafama göre diyet yazamam. Yukarda yazmışsın diyet gerekli mi gerekliyse ne diyeti? Yazim ben sana protein diyetini mantıklı da bir açıklama yapim altına uygulamaya başla diyeti kilo vericem derken varil gibi ol. Ya da çok çok ağır bir diyeti vereyim gene mantıklı açıklamayla beraber. Sindirim sistemini iflas ettirim. Var mı böyle bir mantık? Git adam gibi diyetisyene yapsınlar testlerini ölçsünler kan değerlerini. Alışkanlıklarına baksınlar düzgün uygun bir diyet yazsın. Burada sana önerecekleri diyetlerin doğru olduğunu ya da öneren kişinin ne kadar bilinçli olduğunu nerden biliyorsun? İstediğin kadar mantıklı ol sağlık konusunda bilgisizsen ki şu sorudan bir b*k bilmediğin anlaşılıyor mantık yetersizdir.. okey?

    • 2ay

      Çok boş konuşuyorsunuz.

  • sekse vyap

    0|0
    1|1
  • Erir ama yemek azaltılmalı

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • zaten belli kuralları vardır. beyaz ekmek hamur işi kızartma şeker vs. yeme öğün atlama bol sıvı al sporda yapıyorsun. tamam

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Çok mantıklı ben de öyle düşünüyordum da internette diyetsiz olmaz falan yazmışlar kafam ondan karıştı :D

  • erir diyette yap

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Bildiğin bir diyet var mı?

  • Tenis oynayıp göbeği olanları çok gördüm

    1|0
    0|0
  • Altı sene tenis oynamış biri olarak söylüyorum ki; oynama. Omuzların genişler, bacakların iyice kaslaşır. Ama yanında göbeğin de erir.

    Günde bir saat de yeterli olmaz. Minimum iki saatini ayır, tam olsun.

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Ergenlikte değilim, omuzlarım genişlemez. Şimdilik 1 saatle başladım.

    • 2ay

      Ergenlik yaşlarında olsan da olmasan da düzenli olarak oynadıktan sonra şekli değişiyor. Süreni verimli kullanmazsan bir gelişme göremezsin diyeyim o zaman. Her iş gibi bu da sabır ister.

    • 2ay

      Aynen bir de devamlılık önemli.

  • Annem yıllardır tenis oynuyor ama göbeği var :d fitness daha mantıklı değil mi bunun için

    1|0
    0|0
  • eritir ben bayağı zayıftım ilkokulda
    ama boyun uzamaz onu söyleyeyim

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Yaşımdan dolay uzamaz zaten :D Diyet konusunda ne düşünüyorsun?

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Peki, teşekkürler :)

    • 2ay

      rica ederim

Yükleniyor...