Bir erkeğin sapık olup olmadığını nasıl anlarsınız?

merhaba.. bir erkeğin ciddi niyetle yaklaştığının veya sapık olup olmadığını nasıl anlarsınız.. mesela face listesinde abuk subuk kızlar varsa (evet tahmin ettiğiniz gibi) bu durumu ne yönde değerlendirmek gerekir..


0|0
3|24

En İyi Erkek Görüşü

  • Bir hatırlatma yapmak istedim . Bir erkek ya da kadının kendi yaşına yakın karşı cinsle cinsi münasebette bulunmak istemesi; sapıklık değil çok normal bir insani duygudur. Sapık diye sapkın düşüncesi olan ( sübyancılar, ensestler,grupcular, vblere denir.)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • ne alaksı var sapıklıkla siz kaslı vücutlu erkeklerle arkadaş olunca meleksiniz erkek bikinili bir kızla arkdaş olunca aaa bu sapık ben neler gördüm ya yeminle bana sorsalar kızlar bizden daha sapık sadece belli etmiyolar o kadar

    2|0
    0|0
  • Facesinde abuk sabuk kızlar varsa (ki onlar kız değil, fake profiller) kesinlikle abazadır... Sen ona kalbini gösterdiğinde onun göreceği tek şey memedir...

    2|0
    0|0
  • Sizinki standart bir sapıkmış ve zaten sizde anlamışsınız.

    Pro bir sapığı sizin tespit edebileceğinizi pek zannetmiyorum.

    Hele de ilişkilerdeki olası partnerlerinizi ciddi / sapık şeklinde sınıflandırdığınızı gördükten sonra.

    2|0
    0|0
  • bi kere sapık diye tanımladıklarınız kim onu bir acıklasanız siz kızlar ve kezbanlar

    yolda otobüste taciz eden sapıktır tamamda başka kimler sapıktır?

    mesela ben sevgilimi öpüyodum tenini elledim sapık dedi ve gitti ee yani ben sapıkmıyım şimdi? böyle yapmadıgımdada kılıbık erkek olmayan kategorisine giriyoruz evet kezbancım şimdi ben soruyorum ne yaparsak sapık sayılmayız?

    2|0
    0|0
  • Sana yaklaşırken iki lafı bir araya getiremiyorsa bilki gerçekten hoşlanıyodur ama konuşup etkilemeye çalışıyorsa o zaman risk var demektir gene de kötü diyemeyiz ama olasılık yüksek :)

    1|0
    0|0
  • her erkegin içinde biraz sapıklık vardır bizden fazla sapık olan kızlarda var illallah dedirttiren sanki senin face de veya arkadaşların paylaştıgında güzel vücütlü erkek ressimleri hiç mi yok .hee bu arada biz bayan bir sanatçıya hiç don atmayız aksi donlar sütyenler havada uçuyor :-D

    1|0
    0|0
  • face kullanmıyorum yorum yapamayacam ama şöyle biraz sohbet et lafı oraya getirmeye çalış eğer devam ederse sapıktır zaten ama olmaz seni terslerse adam gibi adamdır daha ne olsun

    1|0
    0|0
  • en kaliteli sapıkların ağzı iyi laf yapar bence son anlara kadar anlayamazsın, gerçi iki kelime erotik giriş yapsanda belli olur bence

    1|0
    0|0
  • Havlayan köpek ısırmaz ama insan ? bilmiyorum İNSAN ? ısırabilir dikkat et derim :( :)

    1|0
    0|0
  • ilgi gösterirsin sapık derler göstermesin homo derler

    kızlara baksan abaza

    bakmasa

    kız gibi

    fikirlerine bak sen onun :)

    2|0
    0|0
  • sapık insan ruh hali bozuk pskopat insandır.yiycekmiş gibi bakar ve kendini belli eder.abaza insan diyosan türk erkeklerinin %70'i abaza :))

    1|0
    0|0
  • Bi soruya bak, bir de kullanıcı adına bak..

    Anlamadın mı hala niye olduğunu?

    asdfadaa : )

    1|0
    0|0
  • Senle buluştuğunda altına içlik giymişse sapık değildir!

    1|0
    0|0
  • facesinde abuk sabuk erkeler varsa (evet tahmin ettiğin gibi) sapıktır.

    1|0
    0|0
  • sana yaklaşımlarından anlayabilirsin çok zor olmaması gerek

    1|0
    0|0
  • Sapıklık değil de abaza diyelim ona sapıklık ayrı bir şey.

    1|0
    0|0
  • birinin sapık olduğunu faceden anlayamazsın be güzelim, adam seni elliyomu mıncık mıncık yapıyomu, öpmeye çalışıyomu sen ona bak, faceden insan tanımaya çalışıyor

    0|0
    0|0
  • sapıktır sapık kendini kandırma =)

    0|0
    0|0
  • o bir sapık.

    0|0
    0|0
  • sinemaya git onunla

    0|0
    0|0
  • Listesinde abuk subuk varsa olabilir ayrıca cocukken sapık birine rasladım habire cinsellik konuşuyordu. Kadınlarda aynı şekilde oluyor.

    1|0
    0|0
  • :D cınsel yaşantıyı sevıyor en ıyı ıhtımal ama yapmaya da bılır belkı sade resımlere bakıyordur :D

    kışıye bağlı bence bu kuzu :D

    1|0
    0|0
  • Yaninda ciplak yat, uzerini ortuyorsa sapik degildir.

    3|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Giydiğin sütyeni markasına kadar sana açıklıyorsa sapıktır.

    0|0
    0|0
  • Facesinde abuk subuk kızlar varsa başka arayışlar içindedir yani sapıktır...

    0|0
    0|0
  • Sürekli donunun lastiğiynen uğraşıyorsa sapıktır.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...