Terkeden eski sevgililer birgün arıyormu ya da bir çogu arar mı ?

başkası için bırakıp giden eski sevgililer birgün arıyormu bir sekilde merak ediyorlarmı bıraktıkları enkazı yoksa bu sadece ' her katil olay mahaline birgün döner ' tezinden ibaret bir durummu ?

Güncellemeler:
şimdi geldide aklıma galiba bu şarkı durumu özetliyo ne dersiniz ? =)


link

0|0
34|19

En İyi Kız Görüşü

  • her katil olay mahaline birgün döner mutlaka dönerrr

    0|0
    0|0
    • er ya da geç diyosun =)

    • Hepsini Göster
    • biliyorum aklımdakide tam olarak bu =) teşekkür ederim

Kızlar Ne Diyor 33

  • İlk tanıştığımızda biterse dönüp de bakmam hayatta, numarasını anında silerim diyen biri, bittikten 3 ay sonra arayıp -Alo naber? diyebiliyor hiç bir şey olmamış gibi... Sonra şama r gibi lafını da yiyor ve oturuyor yerine... Geleni bilmem de Giden dönemez..

    1|0
    0|0
  • ben başıma geleni anlatayım sana :D 3 erkek arkadasımda beni terketti asla hicbir sekilde geri adım dahi atmadım ne aradım ne sordum ne merak ettim ne arkadaslarına napıyo falan tarzında neyse velhasıl ama hepside aradan belli bir zaman gectikten sonra aradı pişmanlıklar falan fişmanlar standart seyler :D yha yolda gormustur ya ruyasında ya da ark konusurken ismin geçmiştir merak etmiştir falan filan :)

    0|0
    0|0
  • malesef okadarda çok afedersiniz herkes aynı olamayabilir sadece aldatanlar için aşşalık oluyolar.gözünün içine baka baka yalvarmazlarmı daha çok gözden düşüyolar.düşünüyorumda enkaz haline getiridkten sonra anlamasını bir önemi oluyomu hayatımızda

    0|1
    0|0
    • tabikide olmuyor ama burdaki amaç zaten tekrar onlarla olmak degilki onlardaki o pişmanlıgı kendimizde gördügümüz dibe vurmuslugu görmek .

  • şimdi genelleme yapamayız.

    Gittiği yerde mutluysa gelmez ama aradıgını bulamazsa ya da aklına girmeye baslarsan ya da özlemişse ne bilim arar yani.

    0|0
    0|0
  • Dönüyolar hepsi pişman olup

    0|0
    0|0
  • mutlaka dönerler.

    0|0
    0|0
  • gizli numari ile arar bide, bideeee sesini dinler. Sanki anlamadik :-)

    0|0
    0|0
  • Evet ararlar ve genelde karşı taraftan yüz bulamazlar.

    0|0
    0|0
  • Valla ben hiç aramadım, değseydi bırak gitmezdim zaten niye geri döneyim.

    0|0
    0|0
  • yüzsüzse arar baskasi icin biraktigi halde ariyosa

    cevap verenin telefonu acanin konusanin sucu :)

    0|0
    0|0
    • yüzsüz biri degil .

    • aramasinimi istiyorsun baskasi icin biraktiysa seni ? geri istermisin bidaha güvenebilirmisin bunlari bir düsün hem eskisi gibi olmaz zor insan istesede eski onu bulamazsin ya da o eski seni

    • zaten amacım onunda benm yasadıklarımı yasadıgını görmek.

  • aramıyorlar malesef

    1|0
    0|0
  • Her katil birgün muhakkak döner olay mahaline.. :)

    0|0
    0|0
  • arıyorlar ama bıraktıkları enkazi (bazılarımız enkaz şeklinde kalmıyoruz iyilesmis oluyoruz aradiklarinda,izin vermiyoruz yaptıkları eseri görmelerine) görmek için mi yoksa pismanliktan mi bilmiyoruz!

    0|0
    0|0
  • Birileri dönmüştü, keşke de dönmeseydi lanet olasıca.

    1|0
    0|0
  • sirf merakinda arayan oluyor

    unutulmusmu diye

    yada baska sevgili bulmusmu diye arayan var

    0|0
    0|0
  • bazıları hiç bir zaman aramıyor :)

    0|0
    0|0
  • arayanı var... aklına bile gelmeyeni de var... aklından hiç çıkmayıp gurur yapanıda :)

    1|0
    0|0
  • İpe ipe dönülüyor :/ benimki 6 yıl sonra dönmüştü

    0|0
    0|0
  • evlenmiş barklanmış aradan 3 yıl geçmiş arıyorlar . aramaz mı ama iş işten geçti

    0|0
    0|0
  • évet dönüyolar gelip seni buluyolar tabi hepsi degil

    0|0
    0|0
  • Eğer aklı hala sendeyse ararlar:))

    0|0
    0|0
  • ariyorlar. eğer çocuğun annesini babasını falan kesip biçmediysen arıyolar :D

    0|0
    0|0
  • çoğu arar ama son pişmanlık fayda etmezz

    0|0
    0|0
  • Mal gibi arıyorlar bende sinir oluyorum onlara. İlk başta kaybetmiş napalım yani :)

    0|0
    0|0
  • 5 yıl sonra gelen oldu.oldu da o köprünün altından çok sular akmış oluyor.

    0|0
    0|0
  • terkedilmedim bilmiyorummm :)

    0|0
    0|0
  • terkedenin canı cehenneme

    0|0
    0|0
  • dönerse senindir dönmezse hiç senin olmamıştır

    0|0
    0|0
  • Çoğu dönüyor

    0|0
    0|0
  • Evet aramıştım..

    0|0
    0|0
    • başkası için mi bırakmıstın ruh halini anlatırmısın lütfen merak ediyorumda

    • Hepsini Göster
    • yapcak bir şy yok 3 yıllık seviglsini bıraktı anıları hatıralrı unuttu nasıl destek oldugmu unuttu.

    • Boşver sıkma canını..

      hyırlısı buymuş demek ki..

  • Kızlar Devam
    3

Erkekler Ne Diyor 19

  • bırak aramasın arkadas valla unutp gıdıosn belkı baskasını sevmıosn ama untmaya baslıosn kaybettgıın kıloları alıosn gerı snra hastalıkların gecıo bırer bırer snra daha gclu oluysn hayata karsı daha mantklı yaklasıysn. evet sevmıosn kmseyı sevemıosun belkıde ama onuda sevmıosun artık. sonraaa sonra bır gelıo butun hayatını yıkıyo gıdıo kısacası gelıo vee agzınaa tukuruyorr o yuzden gelmesın kardesım gel-me-sinnnn

    0|1
    0|0
  • sevmişse araması doğaldır ben sadece bir kız arkadaşımı aramıstım ama o kız arkadaşımın babası vefat etmişti ve benimde kulağıma gelmişti bu nedenle aradım ve konuştum kadınların eski sevgilisini araması sorması duygusallıkla alakalı olabilir erkeklerde çok duygusallık olacağına ihtimal vermiyorum başka sebeplerden dolayıda arayabilirler ben aranmasınada karşıyım aslında ayrıldıysan bitmiştir biten bir ilişkiyi günler aylar sonra tekrar arayarak hatırlamaya hatırlatmaya gerek yok diye düşünüyorum bir bayan arkadaş köpek gibi arıyorlar demiş hanımefendi çok bilmiş galiba

    1|0
    0|0
  • Güzel sormussun mesela bu soruyu ..

    6 senelık bir ilişki bir aldatma reklamlarıyla son buldu ... 9 ay neler cekdım neler en son dun gece aradı napıyorsun dıye kelimeler bogazımda yutkuna kaldı gelde buna dumduz gitme benkı ole bır kıskanc ole bır duygsalımdırkı cokda pıs soverım yerı geldımı ama ısde ne sove bıldım nede alo dıye bıldım heralde yedıgı sk ler yanına kar kaldı ordan bana ondan donemeye calısıyor allah belasını versın tum aldatanların ..

    0|0
    0|0
  • Bazen terkettiğiniz için pişman olursunuz, bazende terkettiğinize geri döndüğünüzde binpişman olursunuz.

    Ulan salak kafa ne güzel kurtulmuştum dersin.

    0|1
    0|0
  • valla kardeş uğruna her şeyi yaptığım bir kız vardı ama o beni bırakıp başkasına gitti...şu an bende yeni bir ilişki yaşıyorum ve çok mutluyum aradan yaklaşık 2 sene geçtikten sonra geçen gün ilk önce mesaj attı cevap vermeyince aradı bende bastım küfürü... illa ki dönüyorlar belli bir zaman sonra geri..

    0|0
    0|0
  • Evet genelde arıyorlar ama o köprülerin altından çok su aktı be hacım.

    0|0
    0|0
  • aramadı aramam

    değerli olsaydı şuan yanımda olurdu veya ben yanında olurdum

    0|0
    0|0
  • evet arıyorlar ...

    beni de aramıştı..

    ama ben yüz vermemiştim bu sefer de..

    ve bu tat inanın tadından yenmez :)

    0|0
    0|0
  • Başkası için bırakıp giden bir kişi ile tekrar bir birlikteliğe başlanamaz.Bu kabullenilemez bir şey. Böyle bir durumun kimsenin başına gelmemesini temenni ediyorum.İyi günler.

    0|0
    0|0
  • doğru bir tezmiş. biz mesela şu anda konuşuyoruz yani.

    0|0
    0|0
  • arar döner yanar ama en kötüsü döndüğü zaman hiçbirşey bulamayacka olmasıdır...

    0|0
    0|0
  • Tarz'a Göre değişiyor bızım dınledımız sarkılar'da u yusuf kardes daha dogmamısdı :)

    0|0
    0|0
  • Ne olmuş diye bakmak için döner bakar herhalde.

    0|0
    0|0
  • beni arayan olmadı

    0|0
    0|0
  • Aramazlarmı buse bas ağrıtıyor lar ya

    0|0
    0|0
  • Arar tabi :) :)

    0|0
    0|0
  • kaçan balık her zaman büyük olur

    0|0
    0|0
  • evet arar kesin

    0|0
    0|0
  • benı nıye aramıyolar la

    0|0
    0|0
Yükleniyor...