Kapat

Çocuk sahibi olmayı düşünüyormusunuz?

düşünüyorsanız kaç tane olmasını istersiniz? şahsen benim önümüzdeki 50 yıllık planımda çocuğa yer yok. sizin düşünceniz nedir?


0|0
16|13

En İyi Kız Görüşü

  • üç çocuğumuz olsun istiyorum sevgilimle,başbakanın tavsiyesi üzerine falan değil,ben daha çok isterimde zaman gösterir orasını.üç iyidir ya :D bu dünyaya çocuk getirme düşüncesi ne kadr caydırıcı da olsa,aşık olduğum adamdan çocuklarımın olması düşünceside bir o kadar cezbedicii

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 15

  • tabiki isterim :)

    3 istiyorum 2 kız bir erkek istiyorum hayırlısı tabi:)

    1|0
    0|0
  • 2 cocuk istiyorum insallah :)

    1|0
    0|0
  • 3 ya da 4 cocuk nedense. Eşin de merhametli ilgili alakali olacak boyle. Soranlara yuvarlanip gidiyoruz diceksiniz. Hayali bile güzel. Yok ya 50 yil da ne demek ö.ö

    0|0
    0|0
  • Evet .

    1|0
    0|0
  • Ikiz istyorum ben saclari benimkiler gibi 2tane erkek :)

    0|1
    0|0
  • Çocuk sahibi olmayı düşünüyorum , evlenmeyi düşünmüyorum ama evlenmeden çocuk sahibi olmayı da düşünmüyorum ,hayırlısı yani

    0|0
    0|0
  • Evet.Düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • ben isterim tabii ki 2 tane yeterlidir ama aralarında en az 3-4 sene olmalı

    0|0
    0|0
  • ilerde evet.

    1|0
    0|0
  • :D 2tane 10sene sonra

    1|0
    0|0
  • 25 yaşında evlensem 35 yaşında çocuk yaparım en fazla 2 tane

    1|0
    0|0
    • 35 braz geç değil mi

    • bana göre değil genç yaşta yapsam çocukla uğraşıp niye hayatımı mahvedim ki ilk hayatımı yaşarım sonra çocuk

  • 4 çoçuk ikisi kız diğerleri erkek :)

    0|0
    0|0
  • Ççokcuk düşünülmez.istenilmmez yapılır tamammı.

    0|0
    0|0
  • şu an değil.

    0|0
    0|0
  • En az 5 :))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • ohoo işlerimi büyütcem yurtdışına cıkıcam birini bulup 2-3 sene eskiticem ohoo. :(

    o değilde cok tatlı cocuklarım olur .

    biri kız biri erkek.

    tek olmaz. :) 3 te olabilir.,

    Hayırlısı bakalım.

    0|0
    0|0
  • olması istemem çocuklarıda hiç sevmem zaten başağrısı ama bir beşiktaş taraftarı kazandırakcaksam olur aslında

    0|0
    0|0
  • Düşünmüyorum. Karşımdaki kişiyle de bunu baştan konuşup birbirimizin zamanını almamızı engellemiş oluyorum.

    0|0
    0|0
  • çocuk düşünüyom da evlilik düşünmüyorum

    acaip severim çocukları

    0|0
    0|0
  • 1 Tane olsun istiyorum erkek ya da kız farketmez.

    0|0
    0|0
  • evet istiyorum.en az 3 çocuk alkrklgş

    0|0
    0|0
  • eveeeet 2 3 tane

    0|0
    0|0
  • ben bir kızım olmasını isterdim

    0|0
    0|0
  • (: allah ne verdiyse hayırlısıyla isterim. sayı yok yani :p

    0|0
    0|0
  • Evlendiğim gece ALLAH izin verirse

    la yanıyom çocuk özlemiyle

    2 dene hayırlısıyla olsun inşallah

    0|0
    0|0
  • bi kızım olmasını çok isterim ilerde.ismi bile belli :)

    0|0
    0|0
  • daha ben çocukluğumu , gençliğimi yaşıyamadım , istemem çocuk evlilik falan

    0|0
    0|0
  • Mümkünse hemen :) yaşlanıyoruz be :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...