Tosiç'in karısı Ozan Tufan tweet'ini neden gündemde çok tutuyor? Prim mi peşinde sizce?

Prim mi peşinde koşuyor kendi twitinde olayı paylaşması sürekli gündemde tutması falan acaba önceden popüler değildi bu kadar burdan prim yaparak gündemde mi kalmayı amaçlıyor. Yabancı eşlerinde bu biraz var ondan soruyorum. Gönüşlerinizi paylaşın. Ayrıca saçma bir tartışma bu :D

  • Evet
    A seç
  • Hayır
    B seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
toplumumuz ortalıkta yapılmaya çalışılan çarpıtmalara rağmen o sağduyulu bakışıyla gerçekleri görüp doğru değerlendirmeyi çok iyi biliyor :D
toplumumuz ortalıkta yapılmaya çalışılan çarpıtmalara rağmen o sağduyulu bakışıyla gerçekleri görüp doğru değerlendirmeyi çok iyi biliyor : )
510 kişi Tosiç in karısının prim yapmak için olayı gündemde tuttugunu düşyünüyor
190 kişi ise böyle düşünmüyor

toplum herşeyi görüyor :D
tosiçin karısı jelena :*
jelenanın prim mi peşinde ; )
jelenA

0|1
65104

En İyi Kız Görüşü

  • Bu kadin turkiyede gundem yapip kendi pazarini kurmaya calisiyor. simdi bir kac tanede unlu dost edinirler.
    Cok itici ozan dada akil yok :)

    0|2
    0|0
    • zeki hatun ama başardıda :D hele şüktür dalmaçyalı köpeğinide gördük :p

    • Hepsini Göster
    • Merak etmeyin baska bir seye daha fazla alirisirsiniz... O zaman gidrrsiniz.

    • haklısın neyse başka soruda artık devam ederiz :D

En İyi Erkek Görüşü

  • Banada gündemde kalma ve prim yapma çabası gibi geldi. Yabancı futbolcuların Türkiyeye gelen eşlerinde, sevgililerinde bu çok oluyor. Başlayıp bitse o zaman Ozan ile ilgilide söylenmesi gereken bir şeyler olurdu ama uzatılıp gündemde tutulması bana bunu düşündürttü, katılıyorum sana

    0|4
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 64

  • Bu kadını az önce stalkladım bol bol. Kim Kardashian'ın yandan yemiş hali. Ama Kim Kardashian daha estetiksel güzel. Bu estetiklere göre yine güzelleşememiş. Ayrıca boyu çok uzun ve tarzı aşırı dikkat çekiyor. Ayrıca kadının kalçası ve memesi çok silikonlu. Kim kardashian kadar olmasada yaptırmış. Dudakları, gözleri vs...
    Kadın tweet'i bu kadar gündemde tutuyorsa kesinlikle prim peşinde. Eğer ozan tufan tanınmasaydı o twiti gündemde tutmaz. Tanınmayan bir sürü türk yorum çakmış onları gündem de tutsun olmaz mı?
    Yapamaz çünkü Ozan tanınmış biri.
    Hem bu Tosic nasıl izin veriyor bu kadına böyle memelerin kasaların meydanda durmasına.
    Ay tövbest.

    0|4
    0|0
    • Tosic de güzel kardeşim da o yüzden demek ki yoksa bu kadın bu kadar rahat davranamazdı.

    • Hepsini Göster
    • Toşiç Ankaralı falan değil, sırp. Çok büyük ihtimalle 'Ulan benim karım için sağ kolunu kesip verecek adamlar var, breh breh' diyordur kendi kendine.

    • @Ragnar_Lodbrok oo Ragnar efendi sen hala buralarda mısın ya? Gözüm yaşardı.
      Evet güzel düşünmüşsün.

  • Kesinlikle prim. Gereksiz bir gündem konusu. Vücuduyla gündeme gelen kadınlardan nefret ediyorum.

    7|2
    0|0
  • Poposunu, dudaklarını, göğüslerini yaptırmış.. Tosic kim? Futbolcu mu? Bence bu kadın birdenbire paylaşım yapmaya çalıştıysa gündeme gelmek, ünlü olmak istiyor olabilir. Bence insan yaptıklarıyla gündeme gelmeli.

    0|3
    0|0
    • kendi sayfasında bu tarz paylaşımları sürekli yapıyordu eskidende ama türkiyede pek bilenen biri değildi bu olayın gündemde çok kalmasıyla prim var mıdır acaba diye sormak istedim, tabiy ki insanlar işleriyle gündemde kalmalı ama günümüzde ek yan destek veya olaylarda gündemde kalmalar falan ek iş olarakta gelebilyor böyle şeylerde var hayatta bunlarıda gözden kaçırmamak lazım

  • Birincisi kadın aşırı itici ve çirkin suratı travesti gibi. İkincisi bu ozan denen adamda hiç utanma arlanma yok mu evli barklı kadına sarkıntılık ediyor 😂😢

    5|1
    0|0
    • Kadında utanma arlanma olsa kıçını başını koyup göstermez. O koymaya utanmıyorsa oda yorumlamaya utanmaz kardeeeşş

    • @Gfb50 onlar Avrupalı utanma falan bilmezler onlar için sıradan bişey ama bizim kültürümüzde evli kadına askıntılık doğru değil ben bunu eleştirdim 😂

  • Hatun kişisi takipçilerini arttırma peşinde sadece ülkesinde değil baktı burada da çıplaklık iyi para getirecek belki İvana gibi showlara çıkacak bu konuyu sündürdükçe sündürdü twitter hesabından Tufan'a tehditler yağdırıp belli bir süreden sonra sildi ayrıca Tosiç'le bir resimleri var kocası bundan daha temiz yüzlü ve yakışıklı adam zaten çocuklarına bakarsak kadının estetiksiz halinde meymenet olmadığını anlarsınız. Osbir esnasında atmış Ozan'da osbir bitince pişman olmuş yaptığına :D

    0|1
    0|0
    • yani doğru şeyler demişsin son yazdığındada haklısın :D

    • Hepsini Göster
    • yedirme kız ozanını :P bazıları onun yüzündeki beni sıkmak istiyor, sıktırma onun benini izin verme :D

    • Ya sen nasıl bir stalkersın 😂 Ama ibretlik tesbtörsün 😂

  • Saçma ve fuzuli bir konu/ yok bilmem kim bir diğer futbolcumun karısına tweet atmış...
    İyi ki ne tweeter nede instagram hesabım yok.
    Bu arada konu mankeni hatun, yapma bir bebek. Gögüaleri bariz silikon, saçları sapsarı oryallenip sonra boyanmış bir platin sarısı. Popo da sabki silikon takviyesi var. Çünkü Kim Kardashian gibi, o kadar. ince bele o derece çıkık ve yuvarlak bir popo olmaz.

    1|1
    0|0
    • haklısın zaten açıkalammada belrtim çok gerekli bir konu değil diye ama futbolcuya çok bir yüklenilme olunca işin acaba öteki bir boyutu var mıdır diye insanlara sorup görüş almak istedim, genelide benim gibi prim ve gündemde kalmak gibi algılamaşmın tosiçin karısı ile ilgili

  • Kadında g. ott var diye beğeniyonuz gram tip yok.

    1|5
    0|0
  • Pardon ama oha dötü ayrı bir devlet kurmuş :D Bu kadınla birlikteyse sırf meme ve döt içindir yüzü birşeye benzemiyor :D Şimdi kıskanıyorsun diyeceksinizde taş gibi hatunlar var bu nedir anam :D

    0|3
    0|0
    • hakkaten devleti kurmuş :D az bir kıskanma vardır ama dürüst ol bize

  • Arkadan iyi hoş tabi 😉 ama önden o gözlüklerle Yılmaz Morgül gibi haksız mıyım şimdi? Boşuna arkasını dönmüyormuş 😅

    4|1
    0|1
  • A dedim de yalniz karının götü bağımsızlığını ilan etmis. d

    1|4
    0|0
    • haklısın ilan etmiş gerçekten

  • Evet aynen

    1|1
    0|0
  • İğrenç karı

    1|2
    0|1
  • Kediciklere benziyo o nasil fizik yahu

    1|1
    0|0
    • kim kardashyana benzetende çok oldu ama kediciklerede demişsin haklısın aslında düşününce

  • Kadın harbiden kadın yani 🙈

    0|2
    1|0
  • Oha bu ne lan

    0|2
    1|0
  • Yapma bebek gibi 😀😀 doğallık sıfır

    2|3
    0|0
    • güzellik açısından değerlendiriyorsan öyle haklısın, doğallık sıfır

  • Bu nasıl bir estetiktir abartı olmuş

    0|1
    0|0
  • estetik sanırım ama kadının fizik süper de tip yok

    0|3
    0|0
    • estetik var diyor burda pek çok kız fizik bazı fotolarda iyi haklısın ama tip yok o konudada haklısın

    • Hepsini Göster
    • büyük ok. yinede gögs de got de itici

    • @manyakhipopotam göt bazı fotolarda iyi ama gögüs itici

  • Tosic'in kendi kalesine gol atma isteğini şimdi daha iyi anladım

    0|1
    0|0
    • güzel ve esprilibir yorum bence :D ama ilk foto her erekği yoldan çıkarır yalan yok ama ikinci foto falan çok iyi edğil ben genel olarak beğenmedim bu hatunu ama sen beğendin anlaşılan :p

  • ya gram yüz güzelliği yokda o fiziğiyle resim atıyosa erkekde bakar yani ve ozanın prim icin yapıcagını zannetmiyorm ne elde edicekki ya

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    44

Erkekler Ne Diyor 103

  • Bizim bazı ahlak namus kavramlarını ikinci plana atan vatandaşımız yüzünden gündemde kalıyor.

    Başkasının eşine bacisina anasına laf atılınca çok hosumuza gidiyor , ama kendimize yapılınca namus akıllara geliyor

    2|5
    0|2
  • Kadının işi bu, Instagram'da takipçi kasmak, reklam falan almak, popüler-piyasa işlerle uğraşmak.

    Böyle bir olayı kullanır tabii. Ciddi ciddi olayı kaale alacağını mı sanıyorsunuz? Kocasıyla bakıp bakıp gülüyorlardır.

    Ozan Tufan ise iddiaya varım ki 17 yaşında ergenken attığı tweetlerle dalga geçildiğini görmüş 'Fotoğrafı beğeniyom amuğa goyiim' diye aklınca millete atar yapmak için beğenmiştir ama bu büyük salaklık.

    En nihayetinde daha önceden vukuatlısın, böyle bir davranış senin meslektaşının karısını internetten dikizlediğini ima eder ve durduk yere medyaya malzeme verirsin ve yıpratılırsın.

    Ayrıca bu olay üzerinden şu kadının sosyal medya hesaplarına 'Ozan Tufan sana halleniyor, Ozan haklı' türevi şeyler yazan bir toplumumuz var ama şu kadına ahlaksız demekten de geri durmuyor çoğumuz.

    1|2
    0|1
    • genel olarak yorumun doğru yorum bence aynen

  • Ozan Tufan'a bakıyorsun evli biri için böyle karaktersizce bir tweet atmış.
    Tosic'e bakıyorsun epey bir genişmiş. Hadi onu da geçtim anca susuyor.
    Tosic'in hatuna bakıyorsun o da bir cins.
    Bırakın yesinler birbirlerini en güzeli.

    4|3
    0|1
  • bence bir halta benzediği yok süt sığırı gibi bu ne '' hormonlu tavuk'' :)

    6|1
    0|0
  • Ya kari haddinden fazla çirkin ve kart kırk yılın başı bir sarkan oldu bu durumu var gucuyle yaşatarak kendi kendini kandirma ayna karsisina gecip ben halen gizelim halen asilanlar var deme pesinde anlayin yahu

    2|3
    0|2
    • bende gördüm güzelde değil kart hatta :D yani beğenilme beğenilmeme ya da yaşlada ilgili değil bu olay, bir şeyle gündeme gelrisinde ordan prim yapmaya çalışırsın ya öyle gibi geldi bu kadar gündemde tutması, eğer karısı ekstra iş falan yapıyorsa esktra iş miş gelir takip oranı falan artar öyle şeyler

  • Bir insanın kendi primini yapabileceği en iyi yer Fenerbahçe'ye bulaşmasıdır. Çünkü Fenerbahçe Türkiye'nin en büyük spor kulübü ve sivil toplum örgütüdür.

    0|3
    0|0
  • Sizce prim peşinde mi?

    Diye soru cümlelerimizi düzeltiyoruz!

    0|1
    0|0
    • prim peşinde mi sizce de yanlış bir cümle değil aslında ama sağol düzeltmen için :D

    • Rica ederim. Anlayışın için de teşekkürler. Türkçe'de normalde soru ekinin sona gelmesi ve anlamı kuvvetlendirmesi görülür. Lakin, son yıllarda İngilizce sözcük dizilimi Türkçeye uygulanmaya çalışılıyor. Bu bilinçli olarak yapılmasa da Türkçeye iyi hakim olmama, İngilizce öğrenme gayreti ve süregelen çaba nedeniyle İngilizcede zarfın sıfatın cümle içindeki sıralamasına gösterilen özen ne yazık ki miras kalan ve hepimizin ortak malı olan Türkçemize gösterilemiyor. İngilizceden gelen alışkanlık olan cümleye önem sırası yüksek sözcükle başlama Türkçede cümle sonundadır. O yüzden ki aslında bizim cümle bitmeden tam olarak ne dediğini anlayamayacağımız için karşımızdakini sonuna kadar dinlememiz gerekmektedir.

    • Ama bu gerçekte şöyle işlemekte; kişinin sözünü bitirmeden dinleyen tahmin yürütmekte ve lafın bitmesine müsade etmeden karşı tarafın sözünü kesmekteyiz. Türkçe cümleyi bitirmeden neyin olacağını bilemediğin bir dildir; çünkü yüklem yani cümlenin anlamını eylemini yüklenen sözcük en sonda duruyordur. Türkçe sabırlı insanların dilidir. İngilizce özneyi söyler akabinde eylemi patlatır eğer merak ediyorsan ayrıntıları dinlersin. Türkçe özneyi der ayrıntıları verir ne olduğunu son sözü demeden anlaşılmaz.

      Bu arada sorun için; hiç ilgilenmediğim konular ama sanki reklam peşinde koşmuş. :)

  • Ozan gibi cocuk ruhlu, karakteri zayif birinden bahsederek kimse gundemde kalamaz. Asil Ozan denen sahis profesyonellige adim atip ruhunu profesyonellestiremedigi icin tuhaf davranislarindan vazgecmiyor. Bursadan Fenere gitme bahanesi olarak "Hangi futbolcu babasini calistirir? Benkm babam calisiyor" diye duygu somurusu yapmisti. İgne yaptilar popom cok acidi uff tarzi bir tweeti vardi. Cidden cok bos biri ve baska hicbir futbolcu rakip takimda da olsa baska bir futbolcunun esiyle ilgili masturbasyon araci yaptigini belli eden turde yazilar yazmaz. Ozan'dan bahsedip kariyerinde yukselecek kimse yoktur. Burada elestirilmesi gereken tek sey Ozan'in duzeltemedigi bu cocukca davranislari. Tweet'i gecmiste atmisti falan deme, hala ayni Ozan yani degisen hicbir sey yok.

    0|1
    0|0
  • vermicem vermicem diye videosu çıkar yakında

    1|2
    0|0
    • popi oldu artık

    • Hepsini Göster
    • türkiyede çok bilmiyorduk ama o açıdan dedim kendi memleketinde tanınan biriymiş bu olayla ben ve benim gibi bir çok kişinin dikkatini çekti bence

    • la boşver p*rno izle daha iyi düşün ben pornoyu sevmem ama tavsiye ediyorum o kadına karşı :)))

  • Tosic drn pek bir performans beklememek lazım :D böyle karısı varsa...

    0|2
    0|0
  • Soyle bir baktimda fotolara harbi hatunmus 😀

    1|3
    2|1
    • fotolarda hep güzeller zaten :D ikinci foto iyi değil ama ilk ki güzel ama şaka maka hatun zeki iyi gündemde kaldı :D

    • Hepsini Göster
    • at at bilinç altına bende attım bir kaçını yalan yok yani :p

  • kadın ülkesinde popstar herkes tanıyor ama Turkiyede bilen yoktu doğru dürüst burda bile konuşuluyorsa amacına ulaşmış demektir

    0|3
    0|0
    • ben bu anlattıklarını falan bilmiyordum bu olyadn saonra patladı zaten bu hatun burda dediğin gibi amacına ulaşmış bencede tam 12 vurdu hedefi hatun

    • Valla güzel filanda degil ama demek ki akıllı :)

    • akıllı hatun evet bir anda gündemde kalmayı bildi haklısın :D banada çekici gelmedi ama ilk fotosu iyi tabi :D

  • Ozan ergen bir abaza dostum 👎👎

    1|2
    0|2
  • Allah aşkına bu hatunun sizce prime ihtiyacı mı var.
    Koca zaten futbolcu
    Kendide iki soyundumu ki gerek bile yok, daha ne olsun

    0|1
    0|0
  • Yengede erik gibiymiş kütür kütür :D hahaha

    0|3
    0|0
    • bu kaçıncı benzer yorum :D her fotodada iyi değil ya :D

    • Hepsini Göster
    • Bu karı bende olsa katil olurdum kesin :D

    • aman diyelim :D

  • Prim peşinde

    0|2
    0|1
  • Tosic de konya ovası kadar genişmiş.

    1|3
    0|0
  • Bende bir gariplik var sanırım şunun gibi hatunlar nedense hiç ilgimi çekmedi çekmiyor. Arkadaş oran olmalı azcık yakışmalı, benim seksi anlayışım bu değil bu karının neresi güzel...

    1|1
    0|0
    • güzel ve seksi bulanda var

    • Hepsini Göster
    • Cevap veriyorum EVET o yüzden bu bariz belli yani. Ben konu sayesinde düşüncemi söyledim o kadar takılma sen benim söylediklerime başka cevaplar bak.

    • tamam

  • Kadının ne yaptığı kimseyi ilgilendirmez. O onun bunun cocugu milletin karisina kizina agiz suyu akitacagina topunu oynasin mk evladı. Orrrrospucocugu

    1|0
    0|1
    • alan memnun satan memnun kendi germe bu kadar bunlar artist bunların dünyası bizim gibi değil salla gitsin

  • Karı da erik gibi kütür kütür

    1|2
    0|0
  • Erkekler Devam
    83
Yükleniyor...