Egzersiz ve beslenme programı?

Boyum 162 kilom 53 çok bel ve karın bölgemden kilo vermek istiyorum fakat bacaklarım ve kalçamdan kilo kaybetmek istemiyorum bunun için ne yapmam gerekiyo ilk kilo verip sonra kas olarak bacağımı kalınlaştırmam mı gerekiyo yoksa ikisi aynanda olabilirmi bunun için nasıl bir beslenme egzersiz programı izlemeliyim?


0|0
4|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Sana birkaç temel bilgi vereyim :) öğün sayını arttır 3 ana 3 de ara öğün olsun ara öğünlerde meyve veya badem fındık gibi şeyler ye tabi abartmadan. Böylece metabolizman sürekli olarak hızlı kalacaktır. Sabahları aç karna koşabiliyorsan koş, koşmana engel birşey varsa yürüyebilirsin. Kahvaltıda 3 yumurta 4 dilim tam tahıllı ekmek 50gram peynir 4-5 zeytin ve şekersiz çay mesela bu şekilde başlayabilirsin veya mısır gevreği ve 2 yemek kaşığı yulaf ezmesiyle süt, istersen içne birkaç dilim muz atabilirsin. Bacaklarını korumak için haftada 2 veya 3 gün squat yapabilirsin ama aralıklı olsun yani pazartesi çarşamda cuma gibi.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben spor hocasıyım ve sana soyle bırsey soylıyım boyuna gore kılon cok normal fakat bacaklarınınla kalcanın orantısını begenıp kaybetmek ıstemıorsan kucuk basıt hareketler yapabılırsın ornegın kalca dıklestırıcı ve lunch gbı belının de ıncelmesı ıcın rus donusu dıe bır hareket var onu yapabılırsın bunlar basıt ve etkılı hareketlerdır

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bölgesel incelme yoktur verirsin bütün vücuttan verirsin. Sana bu konuda yağ ekmek ve şekeri hayatından çıkarmanı özellikle şekeri bırak ve ekmeği ben bırakmıştım ekmek kadar gereksiz bir şey yoktu ama yeniden eski düzene döndüm spora başlayınca yine ekmeği hayatımdan çıkarıcam

    0|0
    0|0
  • ince belli koca götlü olursun ozmaan itici olur :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Şu sorularınızı bu başlığın alyında sormasanız mı artık siz sağlıklı yaşam başlığı altında sorcaksın bu sorunu aptal mısın ya spordan kastettikleri dutbol basketbol voleybol tenis okey?

    0|0
    0|1
    • 3ay

      Yanlış sormuş olabilir neden hakarete başvuruyorsunuz? Siz hayatınızda hiç hata yapmadınız mı?

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Sen yaşından eminmisin 23 diyo ama?

    • 3ay

      Senin vücudunla ilgili bişey mi sordum?

  • Bölgesel çalış karın kol bel vs.

    0|0
    0|0
  • Diyet yap isye

    0|0
    0|0
Yükleniyor...