Geçen seneki formam?

Arkadaşlar futboldan hiç anlamam ama maçları izlerim:D bende çizgili bjk forması var. E bu senede formalar yenilendi. Geçen seneki forma nolcak :D? Cahilim biliyom :D


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Her sene yenisini almak zorunda değilsin, bu senekiler dandik zaten

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Geçen senekini bu yıl ya da sonraki yıllar da giysem olur yani

    • 3ay

      Neden olmasın, millet 80'lerin formasını giyiyor hala

En İyi Kız Görüşü

  • O ne ya topuklu ayakkabı giymem ama alırım gibi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Efsane olanlar zaten Çubuklu formalardır yanı seneler geçsede formalar değiştirilmez

    1|0
    0|0
  • Giyersen 3 yıl hapis 6000 adli para cezası var her sene yenisini almak zorundasın

    0|0
    0|0
  • O formayla bu sene sahaya almıyorlar kanka

    0|0
    0|0
  • Bjk cubuklu formasi ver torununun torunu giysin 😏☮✌🏻️

    0|0
    0|0
  • Geçen sezonun forması olduğuna eminmisin bu sene ki formalarımızdan geçen senekiler daha iyi

    0|0
    0|0
  • Ulan Beşiktaş forması giyen kız tatlılığı der susarım istersen 90 ların forması olsun

    0|0
    0|0
  • Yenisini yollayım sana

    0|0
    0|0
  • şu an 160 tl fiyatları ama sen korsan aldansa olur Beşiktaşlı hatun candır gerisi yalan

    0|0
    0|0
  • Giy sen bisey olmaz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • kestirip don yapacan:))))))))))))))))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...