Merhaba arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olup yardımcı olabilecek var mı?

Arkadaşlar squata kalçamın ve bacaklarımın sıkılaşması için yeni başladım fakat kalçam yeterince var kalçamın büyümesini değil sıkılaşmasını istiyorum bunun için neye dikkat etmeliyim?


0|0
0|6

En İyi Erkek Görüşü

  • eliptik bisiklet ve spining-cycling yapabilirsin.. bu kalcandaki istenmeyen su ve yağları atmana yardımcı olacaktır.

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Teşekkür ederim😊

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      tamam problem yok ;)

    • 2ay

      Sağol😊

Erkekler Ne Diyor 5

  • İsteseniz ve çabalasanız bile kalça bölgesini büyütmek uzun sürer zaten. Normalde squat leg press lunge gibi hareketleri yaptığınızda ortalama 1 ay sonunda şekillenmeye başlar. Yani korkmayın büyümez. ☺️

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Çok teşekkür ederim gerçekten 😊

  • Senin yapman gereken yağ oranını düşürmek. Bunu da kardiyo yaparak sağlayabilirsin. Bu arada squat yapmaya devam et 💪🏼

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Devam edicem👊🏻teşekkür ederim😊

  • kosmayi dene

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Tavsiyen için teşekkür ederim😊

  • Set sayılarına dikkat et

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Mesela örnek veririmisin

    • 3ay

      Sen kaç yapıyorsun

    • 3ay

      1 aylık program var Şu an günde daha 55 , yavaş yavaş artıyor ama 250 ye kadar cıkıyor

  • squat bırakma zaten kalca büyütmez toplar sıkılaştırır squat

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...