Lütfen.. eski sevgilinin aldatması...

arkadaşlar eski sevgilinizin sevdiğiniz insanın sizinle sevgiliyken sizi aldattığını öğrendiniz yinede hüsrana uğrarmısınız ne yaparsınız o an gerçekten çok şaşkınım şuan:S diğer hayatnzda olan insana karşıda güveninz yıkılırmı?


0|0
8|18

En İyi Erkek Görüşü

  • gecmısdekı ınsanı yaptıklarına saplanıp kalmamak lazım ...ve suandakı bırını gecmısde kı kısının yaptıklarından sorumlu tutulamaz bence umursama be zamanında verdıgın karar dogruymus kı gecmısdebırakmıssın.

    1|0
    0|0
    • çok sağol insanların böyle şeylere duymaya ihtiyacı oluyo sanırım :(

    • gerceklerı duymak güzeldir daima :) üzüşme gülümse :D

Erkekler Ne Diyor 17

  • İkili ilişkilerde ne yazık ki güvensizlik, soğukluk veya bunları tetikleyecek bir şey olduğunda bu yola danışılıyor. Bu sebepten aldatma vakasına her erkek veya kız danışabiliyor.

    Aslında tek sorun şu "Güven". Karşısındakine güven vermeyen biri ile birliktelik yaşamak çok saçma geliyor bana. Bilmiyorum ama soğukluk işin içine girince aldatma da oluyor, ayrılıkta oluyor..

    Hani aldatıldığımdan biliyorum :) :)

    1|0
    0|0
  • bence şaşırmana gerek yok bugün insanoğlunu ve tüm kainatı yaratan ALLAHA isyan eden insanın sevgilisine isyan etmesi bu açıdan bakıldığı zaman çokda şaşırtıcı değil aldatan kendini aldatır sizi gerçekden sevmiş olsaydı aldatmazdı emin olun buna en azından ALLAH size gerçek yüzünü göstermiş o kişinin nasıl her insanın başarı ve başarısızlık oranları aynı ölçüde değilse yaşantımızda her insanın başarılarını birbiriyle kıyaslayamayacağımız gibi bir ya da iki kişinin bize karşı olan aldatmalarınıda tüm topkuma mal edemeyiz size bir örnek veriyim mesela yolda giden bir yayaya bir araba çarpsa ve ve yaya hayatını kaybetse ve bu olaydan sonra bir kişi çıkıpda bak bir yayaya araba çarptı ve öldü tüm otomobil fabrikalarını kapatın demesi ne kadar doğru ise sizin bir ya da bir kaç kişiye olan güvensizliğinizide topluma mal etmeniz o kadar doğru olur saygılarımla

    1|0
    0|0
  • benımde ilk sevgilim aldatmıstı beni ve diğerleri için tereddutte kalmıstım aynısımı olacak mı diye acaba bende mı sorun var dıye tabıkı aradan zaman gectı gerı donmek ıstedı ama bu seferde ben kabul etmedım uzucu durum sen hak etmiyorsunda bunları canım tabıkı yeni ilşkin oldumu cok daha dikkatli olmak lazım hani derler ya sutten agzı yanna yogurdu ufleyerek yer zaten bir arada seni istemiyor gibide davranıyormus kafa karıstırıcı durum acık acık durust olupta soyleseler dımı ıstıyon mu benı yoksa baskasıyla mı birlikesin de bilelim ki aldatma olması arkadasında iş cevirmek olmasın dimi burda karsı tarafın ne kadar durust olacagı onemli

    0|0
    0|0
  • şemsiye girmiştir artık o yüzden geçmiş olsun denir

    link

    0|0
    0|1
  • 0|0
    0|0
  • bunda çokta üzülecek bir şey yok aslında ama eskisinin yaptıgı hatadan ötürü yenisine mesafeli davranmak hatanın en büyügü . ..

    0|0
    0|0
  • Heralde güven yıkılır..ve asla bağışlanmaması gerekir aldatanı..bir kez eğildinmi her zaman eğilmek zorunda kalırsın..

    0|0
    0|0
  • herkes aynı degıldır ama guvensızlık meydana gelır ıster ıstemez o yuzden temkınlı yaklasmakta fayda var

    0|0
    0|0
  • bu nasıl dünya kardeşim . kimin eli kimin cebinde belli değil .

    0|0
    0|0
  • Dünyanın çivisi çıkmış. Yaşamasam da çok şey duyup gördüm artık hiçbir şey şaşırtamaz beni.

    0|0
    0|0
  • eski sevgiliden kalan eski ve acı bir hatıra der kalan adımlarımı dıkkatlı atarım

    0|0
    0|0
  • Her insan aynı değildir daha dikkatli olup duğru insanı bulmak gerek bence :)

    0|0
    0|0
  • Cokta seyimde. Eski zaten neyini takicam.

    0|0
    0|0
  • Bana manita mı yok derim

    0|0
    0|0
  • Eski manitanın düğününde halaya girsem etkisi sıfır olur bacı..

    0|0
    0|0
  • yıkılmak değilde şüpeyle yaklaşırdım hep

    öğrenirsem harbiden o kafayla çok kötü şeyler yapabilirim!

    0|0
    0|0
  • Sorunun başı tekerleme gibi olmuş bişi anlamadım :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • çok çok kötü bir durum :( allah kimseye yaşşatmasın düşüncesi bile kötü onun elini tutarken bir başkasının gözlerine bakması saçlarına dokunması :( berbat bişi..

    0|0
    0|0
  • Eski sevgili sıfatının hakkını vermiş olmuyo mu?

    0|0
    0|0
  • malesef mutlaka bir güvensizlik oluşur. allah kimseye o durumu yaşatmasın gerçekten.

    0|0
    0|0
  • Arayıp küfür ettim ben. ya napacağdım?

    0|0
    0|0
  • Benle çıkarkenki kadar acıtmasa da illa ki üzerdi

    0|0
    0|0
  • iyiki eski olmuş derim.. mazallah yeni sevgilin hala ki sevgilin de olabilirdi..

    0|0
    0|0
  • herkesi yargılama hemen kişilik meselesi bu biraz

    0|0
    0|0
  • beni aldattığı kişiyle sözlenmişti ne diyosun sen :D baya bir şaşkoloz takıldım çok üzüldüm ama geçti haa artık hiç bir erkeğe güvenemiyorum o ayrı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...