Bir alışveriş merkezinde sınırsız alışveriş çekiniz olsa?

Bir alışveriş merkezinde sınırsız alışveriş hakkı kazandınız o çek ile pahalı etiketler yüzünden burun kıvırdığınız kıyafetlerle dolu olan hangi mağazaları boşaltır, çılgıncasına alışveriş yapardınız? :D


0|0
611

En İyi Erkek Görüşü

  • böyle bir soruyu bir bayandan başkasıda yazamaz zaten hayale bak .)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • kuyumcudan alırdım herşeyi..anladın sen onu..

    yann tiersen seven biri aferim len..

    1|0
    0|0
  • kıyafet falan boş işler ya ama teknolojik cihazlar king . al al keşfet parçala boz :D

    1|0
    0|0
  • avmerkezlerine gitmem esnafı tercih ederim

    1|0
    0|0
  • gider ordaki marketi boşaltır afrikaya gönderirdim

    0|0
    0|0
  • Bir ayakkabı 1,5 milyar 3 tane ayakkabı alırdım kesin.

    0|0
    1|0
  • Borusanı boşaltırdım

    0|0
    0|0
  • DS damat Cevabın çok uzun ya da çok kısa!

    0|0
    0|0
  • zara ve lacoste mağazaları yeterli

    0|0
    1|0
  • kanyonda, mümkünse harvey nichols u boşaltırdım.

    0|0
    1|0
  • lan mağazaları değil avmyi boşaltırdım taşımak için tır gerekir yani :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • kiyafetten baslar ayakkabilardan devam eder takilar ve bakim ürünleriyle alisverisimi tamamlardim :)

    yüksek ihtimalle genelde alisveris yaptigim yerlere girerdim ama bu sefer ayrica , imkan varsa eger, daha pahali louis vuitton gibi ürünler olan magzalari tercih ederdim

    ahhh hayali bile güzelmis :D

    1|0
    0|0
  • ben çok şey alıdım

    1|0
    1|0
  • öncelikle bütün beğendiğim parfümleri alırdım sonra iç giyim mağazalarına girerdim ordan çıkıp ayakkabı mağazasına girerdim ayağıma büyük gelseler de yine de beğendiklerimi alırdım

    0|0
    1|0
  • ben niye uğraşıp marketi mağazaları boşaltıcam çekim elimdeyse evime kadar getirsinler hepsini bir zahmet :D

    0|0
    0|0
  • alışveriş sevmem anneme veririm çeki bana da kendine de ne isterse alır uğraşamam ^^

    0|0
    3|0
  • Douglasi H & M ve collezionu bosaltirdim heralde

    0|0
    0|0
Yükleniyor...