Bakarmisiniz bir aşağıya?

Kilolarım var ve gaza gelemem lazım beni zayiflamamam için gaza getirirmisiniz


0|0
1733

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Kilolarım var diyorsun kendi ağzınla.
    Sadece görüntü değil sağlığın da bozulacak.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 32

  • Kardeşim sana yardım edebilirim ama neden bu işlere kalkıştığımla ilgili burda nedenini anlatmak istemyorum istersen mesaj at anlatayım ne yapman gerektiğinide anlatırım diyet listeni hazırlarız.

    0|0
    0|2
  • Gazla çalışan hatun yapmışlar.. Kendi motivasyonunu kendin sağlaman lazım. Bunun içinde bir ekip arkadaşı bulursan işin daha kolay olabilir.

    0|0
    0|0
  • Dün akşam 134 kiloydum şimdi 83 oldum

    0|0
    0|0
  • sana kilolu olmak çok yakışıyor
    sen kesin 50 kilosundur şimdi

    0|0
    0|0
  • Sado mazo

    0|1
    0|0
  • 1.67 boy ve 73 kilo akşamları yemeği kes Çay vs. Şeker i hayatından çıkart abur cubur yeme Adriana Lima gibi ol 😉

    0|0
    0|0
  • hayvan dana öküz orangutan fil gergadan gibi olmussun ayi

    0|0
    0|0
  • Önemli olan iç zayıflık kanka.

    0|0
    0|0
  • sen yaparsın koçum, hadi aslanım

    0|0
    0|0
  • Seni gidi şişman bencil pislk

    0|0
    0|0
  • Bosver otur oturduğun yerde

    0|0
    0|0
  • Yuh mk dkdj

    0|0
    0|0
  • Araştırmaya göre kilolu bayanlar daha sempatik oluyormuş :)

    0|1
    0|0
  • Bak ben 130 kiloydum şimdi 75 irade lazım zayıflarsın 😂

    0|0
    0|0
  • Hadi yaparsınsın sen.. Erirsin sen!!!

    0|1
    0|0
  • bakirim

    0|0
    0|0
  • Believe and do it ;)

    0|0
    0|0
  • ayna ya bak ve kendinle alay et.

    0|0
    0|0
  • Senin tek sorunun ne biliyo musun dostum
    Lanet zenci poponun zenci kafandan buyuk olmasi ahsh

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 16

  • Tabi o simitlerin senin can yeleğin boğulmazsın.

    0|0
    0|0
  • Zayifla seni pis sisko

    0|0
    0|0
  • Şurdan kendine 2sandalye çekte konuşalım 😄😄

    0|0
    0|0
  • İkisini de dene tarafını seç. 😂

    positivemed.com/.../...es-Half-Her-Body-Weight.jpg

    0|0
    0|0
  • Biraz az ye spor yap

    0|0
    0|0
  • Patates göbeginede hesap açtin mi

    0|0
    0|0
  • Gel kanka gaza getireyim seni çok pis gaz veririm

    0|0
    0|0
  • Sen yaparsın toroman.

    0|0
    0|0
  • Hadi beyler size güveniyoruz. :p

    0|0
    0|0
  • Just do it

    0|0
    0|0
  • Yürü be koçum. Hah spor yaparsın sen be. Hadi koş spora

    0|0
    0|0
  • Gaza gel shsjs

    1|0
    0|0
  • Ayna yeterli bir gaz olmuyormu

    0|0
    0|0
  • Dış görüşürmüşün kötü olmalı fitnassa falan git

    0|0
    0|0
  • Millet şimdi et yığını diyordur sana acilen zayıfla

    0|0
    0|0
  • Yaglar devredisi guzelim hayvan gibi olmussun çöplugu doldurmussun 👼

    0|0
    0|0
Yükleniyor...