ACIL 20 GÜNDE NASIL ZAYIFLARIM?

Arkadaşlar lutfen cevap verin nasıl zayıflarım? spor yaptım işe yaramıyor ve daha cok kilo aldım. zaten yemek yemiyorum az yiyorum. diyetisyen için de param yok. 20 günde nasıl zayıflarım değişik yolu olan varmı?


0|0
5|3

En İyi Erkek Görüşü

  • gunluk alacagın kalori miktarını hesapla mumkun oldugunca dusuk kalorili beslen ve bu aldıgın kalorının fazlasını enerjı olarak yak.. kilo vermenın altın kuralı kalori açığı yaratmaktır.. yani örnek bugun 1000 kalori aldıysan 1500 kalorilik spor yapmalısın 500 kalori açığın olmuş oluyor bu 500 kalori nereden gidiyor dersin.. elbette ki enerjı olarak harcanan yağlardan gidiyor.. verdiğim değerler örnektir.. sen kendıne göre hesaplayacaksın

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Protein ağırlıklı beslen haşlanmış et yoğurt ye ek olarak haşlanmış sebze ye. Bol su iç yemeklerine yağ tuz koyma haşlama yap hepsini

    0|0
    0|0
    • 3ay

      hepsini yapıyorum yaa çok fazla proteğin ağırlıklı besleniyorum zatenn

    • 3ay

      Çok da fazla olmasın yani porsiyonların oldukça az olsun motton ölmemek için ye olsun

    • 3ay

      neyse saol

Erkekler Ne Diyor 2

  • Niye bu şeyler son 20 gün, son ay ya da son hafta aklınıza gelir ki

    0|0
    0|0
  • Spor yapıp zayıflamamak? Kendini zorlamazsan kilo filan veremezsin.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      1 ay gittim ve baya zorlandım kaç gün ağrılar yüzünden uyuyamadım. sonuç=kas ve daha çok kilo

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ben senden alabilirim bir 5 kilo 😄

    0|0
    0|0
  • Saglikli beslenicen bol su spor hemen yaparsan zaten sarkarsin

    0|0
    0|0
  • 13 günlük İsveç diyeti var, yapabilirsen başla ama ağırdır sonra hastanelik olma

    0|0
    0|0
    • 3ay

      ay tamam bir bakıyım saol

  • bilen söylesin arkadaşlar hepimizin derdi, beş kilo verip 50 kilo olmalıyım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...