Kapat

Beşiktaş ın Transferlerinden Memnun Kalan Varmı?

Beklerin kalitesi aşırı derecede yukseldi ama diğer mevkilerde bırak kalite yükseltmeyi 1 seviye aşağıya düştük.
Şampiyonlar Ligi'nde oynayacak takımın en çok ihiyacı olan yere Atınç mı transfer edilir.
Gomez gibi dünyanın tanıdığı forvetin yerini Abaubakar doldurabilirmi? Herkes Falcao, Remy gibi isimler bekliyodu
Talisca yetenekli ama aynı zamanda kapalı kutu.
Sonuç her ne olursa olsun Şenol Hocanın arkasında durmak lazım


0|0
3|6

En İyi Kız Görüşü

  • remy falcao ne alaka kardeşim? hocanın istediği oyuncu hem kafa hem ayaklarını kullanabilen forvetler. falcao ve remy kafayı kullanabiliyor mu?

    0|1
    0|0
    • Ya sen kiz aklinla bu işleri kafani yorma.

    • Falcao hava toplarında etkili bir adamdır, hatta iki üç sene öncesine kadar bu konuda en iyi adamlardan biriydi Dünya çapında. Falcao bizde iş yapmaz da saçmalamayın bir zahmet.

    • o kadar cahilsinki erkek halinle futboldan bile anlamıyorsun bir işe yaramıyorsun demektir

En İyi Erkek Görüşü

  • Sampiyonlukta yarıştığı rakibinin en iyi mevkisi olan kanat beklerini rakibine bir kuruş para vermeden transfer eden, alternatifsiz tek mevki olan atiba yedeği mevkisine geçen senenin premier lig şampiyonundan bedava transfer yapan, sık sık aksayan sol bek oyuncusunu gönderip geçen senenin la liga şampiyonundan sol bek transfer eden, geçen sene verim alamadığı yabancı kalecisini gönderip yeni yabancı kaleci alan, bonservis ücreti 30 milyon € olan talisca'yı 2 yıllık makul bir rakamla kiralayan, 6 milyon €'ya sattığı stoperini bedelsiz olarak kiralayan, porto'nun bonservisini vermeyi asla kabul etmediği en gelecek vaadeden oyuncularından birini kiralayan, borussia dortmund altyapısından yetişen bir genç oyuncuyu ve bir de gelişmeye müsait kaleciyi kadrosuna katan takımdan bahsediyoruz

    Eksikler elbet oldu ama kurulan takim fena değil

    0|1
    0|0
    • Kalecilerin hicbirini begenmiyorum Rüştüden sonra bir ara Cenk bazi zamanlar oynadi ondan sonra kalecilerden verim alamadik. Kadronun Şampiyonlar ligi için yeterli olduğunu düşünmüyorum Atınçtan daha iyi biri lazimdi bekler harika ama defansta büyük eksiklikler var Allah yardimcimiz olsun

    • Hepsini Göster
    • İnşallah , bize düşen takıma destek gerisi Allah kerim

    • @t6yjuık Saçmalananında bu kadarını görmedim. İsmail bizde hiçbir zaman düzenli oynamadı. Fb en sonki Şampiyonluğunu Gökhan ve Caner sayesinde aldı.6 ay oynamadı diye Caneri yerin dibine sokmak cahilliktir.

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 5

  • Şimdi şöyle birşey var, eğer bugün futbolu takip ediyor olup da Falcao'nun şu anki haliyle Aboubakar'dan daha etkili olacağını iddia eden kişi futbolu bırakıp curlinge yönelmeli. Ne Falcao'su lan? Aboubakar da gayet sağlam bir oyuncudur, sanki çok biliyorsunuz Dünya futbolunu. Gomez bize gelmeden önce iki sene yokları oynadı, kariyeri bitme noktasındaydı.

    Talisca kapalı kutu da, Sosa'nın adını kaç tane Beşiktaş taraftarı biliyordu gelmeden önce? Hatırlatırım, Metalist Kharkiv'den geldi bize Sosa.

    Atınç Türkiye'den yetişme oyuncu zorunluluğundan alındı, ayrıca klübünün bize 1 milyon euro borcu var Bundes Liga'ya yükseldikleri için, onun yerine Atınç'ı kiraya verdiler bir sene.

    Gökhan İnler geldi takıma, orta sahada artık Atiba'ya birşey olursa ne yaparız korkusu kalmadı sayılır.

    Eğer Şenol Güneş Talisca'dan adam gibi verim alır ve Aboubakar-Cenk ikilisi verimli olursa, takım geçen senekinden daha zayıf değil.

    En fazla şut başına gol atma oranımız düşer, o kadar. Gomez bulduğu 10 topun 8'ini atıyordu zaten.

    0|0
    0|0
    • Mantik yanlış. Gomez gelirken tabiki iyi değildi ama dünya futbolunda herkesin tanıdığı bir isimdi. Falcaoda öyle şekilde ve Türkiyede açık ara gol kralı olurdu. Şampiyonlar ligine gidecek takim en ihtiyaç bolgesine Atınçı almamalı. Dunya kadar para geliyor bu cimrlikle nereye kadar

    • Hepsini Göster
    • Çünkü, saçma sapan işler döndürüyorlar. Galatasaray'ın bu tavrından başı ağrımayacak mı sanıyorsun acaba?

      Yalan atıyorlar taraftarlarına yaranmak için. Fikret Orman'ın öyle problemleri yok, zaten başımıza ne geldiyse bu 'Büyük transfer, büyük oyuncu' takıntısından geldi. Quaresma, Guti, Nihat Kahveci, Simao falan alındığında ne yaptık? Kağıt üstüne UEFA Avrupa Ligi'ni süpürmemiz lazımdı ama bir karşılığı olmadı.

      Gökhan İnler de Tolgay'dan daha iyi, Tolgay ne oynuyor mk? Sırf Liverpool'a gol attı diye yere göğe sığdıramıyorsunuz, savruk, saçma sapan tercihleri var, yeterli pozisyon alma bilgisi yok ve çok top kaptırıyor. Bu sene kendisine itimat edilirse sene sonunda yerden yere vurulacak.

      Gökhan İnler Leicester'da sakatlandıktan sonra form tutup kadroya giremedi, geçen sene de istiyorduk gelmedi bize. Uzaktan çok iyi vuran, kesiciliği yüksek, ayağı düzgün, kuvvetli bir orta sahadır Gökhan İnler.

    • Sosa'yı Milan oynayamaz, katkı yapamaz diye değil, uzun vadeli plan olsun diye beğenmiyor.

      Adamlardaki mantığı bizim taraftar anlamıyor işte, herifler bu kadar kısa vadeli düşünmüyor. Bizde her sene yönetim trasnferlerden eleştirilip duruyor.

      Falcao ağır, cidden formsuz, bitiriciliği falan ciddi gerilemiş bir adam.

      Aboukabar seri, güçlü, gayet tekniği olan, Falcao'nun aksine başarıya aç bir adam.

      İsimden başka bişeye bakmadığınız için Yıldırım Demirören gibiler üstünden geçti zaten takımın bu şekilde.

  • Iyide transferler CL'ye gore yapilmadi ki... Ben yonetimin CL'de her hangi bir basari bekledigini & bekleyecegini dusunmuyorum. Kadro tamamen lig icin kuruldu. Ben olsam ben de oyle yaparim. Bana CL'de ceyrek, yari final degil Turkiye'de seri sampiyonluk lazim. Bu sene ki sampiyonlugunda onemi cok fazla buyuk.

    Ayrica stoper haric kadronun uzerine +1 kondu. Dusme filan yok.

    0|0
    0|0
  • Defans almadılar defans Nasıl almaz sağlam

    0|0
    0|0
  • valla ben memnunum transferlerden. en azından kaliteli bir kadromuz var

    0|0
    0|0
  • Cidden kötü hamleler.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...