Nasıl gönlünü alabilirim?

Annemi boş yere üzdüm başka bişiye sinirlendim anneme çattım kadının suçu yoktu üzüldü kadıncağız :( nasıl gönlünü alabilirim ? Maddi olarak hediye falan alamam nakden sıkışığım onu da belirteyim.


0|0
13|5

En İyi Kız Görüşü

  • annen senden maddi anlamda birsey beklemez kiii.. al onu yürüyüse çıkar, huzurlu biyere götür sonra hatalı olduğunu aslında onu hiç üzmek istemediğini açıklayabiliyorsan böyle davranmanın sebebini konus onunla, sonra bir güzel ööpp iyiki benim annemsin dee emin ol mutlu olacaktır zaten:)

    0|2
    0|0
    • barıştık :)

    • bir dahaa hiiç birbirinizi kırmamanız üzmememeniz dileğiyle :).. onlar senin her kahrını çeker, gerçek anlamda onlardan baska kimsen yok..

    • evet çok doğru diyorsun anneler kutsaldır her zaman :)

Kızlar Ne Diyor 12

  • Önce durumu anlat yani evet çok sık yapıyorum ama seninle ilgili değil ne olur beni affet ve yine olursa seninle ilgisi olmadığını bil annem felan de.Sonra elini öp artık dikkat edeceğini söyle dikkat te et ,ve evde küçük bir tatlı hazırlayıp verebilirsin ..

    0|1
    0|0
    • bazı anlatamıcağım sorunlarım var paylaşmak istemiyorum ailemle.

  • Gidip konuş özür dilerim anne başka şeye sinirlenmiştim seni kırmak istemedim ne kadar sevdiğimi biliyorsun affet annecim de elini öp sarıl barışın

    0|1
    0|0
    • çok üzüldü ama barışmaz belkide :( zaten hayat boktan gidiyor benim adıma böye bir hayatta niye varımki :(

    • Hepsini Göster
    • ya bak çok üzüldüm şimdi.. doktorlar ne diyor peki? tedavi yolu yok mu hiç?

    • doktora 2-3 defa gittim bir teşhis konamıyor görünürde bişi yok :( ama boğazımda aşırı tıkanıklık beni çok rahatsız ediyor geçmiyor yiyecekler :(

  • annenin gönlünü parayla aldığın bir hediyeyle alamazsın zaten. git sarıl kocaman öp özür dile. onun için en güzel hediye bu zaten. fazla bişey beklemeiyolar bizden. içten bir özür..

    0|1
    0|0
    • yaa çiçek falan dahi alamam o hesap dedim :) şu sıralar hayat bom bok başka şeylere takıyorum moralim sıfır anneme çattım :(

    • Hepsini Göster
    • evet saol destek verdiğin için :)

  • seni kırmak istememiştim söylediklerim için özür dilerim .

    0|1
    0|0
  • Özür dile ilk önce sonra onu nasıl sevdiğini aslında üzmek istemediğini söyle elini öp sarıl ona

    0|1
    0|0
    • affeder affetmesine ama benim halim nolcak asıl mesele o :(

  • Onaaslinda ona kizgi olmaip haksz yere bagrdigini soyle op annelerin birtanesisin bu oglunu affedebilcekmisin de

    0|1
    0|0
    • bi kaç kez daha aynısı olmuıştu affetmeyebilir zaten hayat benim adıma hiç istediğim gibi gitmiyor çok boktan bir hayatın içindeyim :(

    • Hepsini Göster
    • çok değerli iyi birisin çok saol deminden beri sıkılmadan dinliyorsun beni teşekkür ederim iyi insan :)

    • Herzamanda dinlerim tesekkur ederim ederim :)

  • Mektup yaz ve eline ver içinde özür dilediğini onu ne kadar sevdiğini ve dünyadaki hiçbir kadının onun gibi olmayacağını felan söyle onu öp ve eline tutuştur. odana git ve 10 dakka bekle.

    0|1
    0|0
  • bunu düşünmen bile ne güzel.en güzeli sarıl , öp.anneler çocuklarından maddi hediye beklemez zaten.bir güzel söz,davranış.ve yaptığın şeyden pişmanlık duyman mühim olan.

    0|1
    0|0
    • barışmayabilir hep başka şeyler yüzünden patlıyorum hayat boktan gidiyor bu hayatta galiba yerim yok :/

  • kırdığın için ne kadar üzgüün olduğunu söyle zaten dayanamaz daha mutlu olur :)

    0|1
    0|0
    • barıştık bilene :)

    • Hepsini Göster
    • oh işte yaşanmaya değer denilen bir an :D

    • evet :)

  • anneni kır üz o yine seni sever. özür dileyip sevdiğini söyle o seni zaten önceden affetmişti..

    0|1
    0|0
    • haklısın her zaman kalplerindeyiz onların :)

  • ozaman bahçeden filan çiçek topla:D alamıyorsan

    0|1
    0|0
    • bahçemiz yookki :)

    • valla ben kendimden bahsediyim iki sözle öpmeyle alamz kişi gönlümü bildiğin hediyeyle gelmesi lazım kişinin:D ama bu sonuçta anne anne yüreği dayanamaz derler ya konuş özür dile hemen kabul eder

    • tamamdır saol.

  • git ve sarıl annen o senin özür dile elini öp SARIL...

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Gönlünü almak için maddi bişey yapman gerekmez elini öp, içten sarıl ya da yadanaklarından öp özürdile, canım annem de.. Anneler hep merhametlidir hep affedicidir unutma. Ama bu yine hata yapmak için sebep değildir. Bidaha bişey yapmadan önce 2 kez düşün derim.

    0|1
    0|0
    • bazen oluyor böyle daha öncede olmuştu her zaman özür dilemek de inandırıcılığı öldürür.

    • Aynen ama affeder sen dediklerimden birini yap. Ana yüreği dayanmaz. Bi daha kinede 2 kez düşün.

  • git ve sarıl..

    0|1
    0|0
  • Git bir gül al gel ver ayaklarına kapan af dile

    cennet annelerin ayakları altındadır..

    0|1
    0|0
  • Özür dile. Elini öp. Kocaman bir sarıl. Anne evladını kolay affeder..

    0|1
    0|0
  • Pişmanlığını dile getir özür diler sarıl öp.

    0|1
    0|0
    • barışmayabilir kırıldı çok :(

Yükleniyor...