Beni artık sevmiyor mu?

Sevgilim beni takmıyo faceden mesaj atıyorum cevap vermiyo 3 senelik sevgilim ama çok vurdumduymaz hep ben arıyorum sürekli ben mesaj atıyorum sizce beni artk sevmiyo mu ? :(


0|0
6|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayat Bisiklet Surmek Gibidir.

    Dengenizi Korumak Icin,

    Dewam Etmelisiniz. .

    0|0
    0|0
    • öyle ama bu bisiklettende yoruldum onunla uğraşmaktanda :)

    • Hepsini Göster
    • oha :D Bende kilo : 62 :D

    • fittness yapıyorum ben =)

Erkekler Ne Diyor 9

  • aşkta gurur olmaz

    0|0
    0|0
  • Eger Birinin Ruhunu Gormek Istiyorsan,

    Ona Hayallerini Sor. .

    0|0
    0|0
  • sevmıyor s*klemiyor seni.

    0|0
    0|0
  • Aşkın ömrü 3 yıldır gizli =/ üzgünüm..

    0|0
    0|0
    • :( öyle gerçekten aşk yok zaten bişe hisstmiyorum ama seviyorm

    • Hepsini Göster
    • aynen bende bunun bana dawrandığı gibiydim it yerine koyuyodum kaybetmekten korkmazdım

    • ama sanki büyü yapıldı gibi geliyor bana =/

  • az geri çek kendini bak ne olacak sende atma sende sallama...

    0|0
    0|0
    • tamam öyle yaptğmda daha iyi davranıyo ama bende bir sorun var depresyon ilacı kullanıyom sürekli baskı yapıyorum ama elimde değil :(

    • Hepsini Göster
    • epilepsi hastası diyemi ayrıldın nişanlından

    • asla ...en başta biliyordum...hiç sorun etmedim ne ailem ne ben...ama dengesiz tavırları bıktırdı artık...major depresyonda vardı...yoruldum...ayrıca ben ayrılmadım o ayrıldı...ama 2 sene önce btmesi lazımdı...hep sorundu baştan sona...

  • akışına bırak canın istediği zaman ara

    0|0
    0|0
  • Kovalayıp durma, bırakta seni aramasına özlemesine müsade et sık boğaz yapma

    0|0
    0|0
    • tamam aramıcam:) boğazına yapşıp gebertmek istiyorum çok mu sewiyorum sence :D

  • Adama yüz değil iki yüz verirsen iplemez tabii. Biraz hayır demeyi bilin yaw.

    0|0
    0|0
    • hayır demeyi bilmiyorum haklsn bunuda yapıcm

    • Hepsini Göster
    • tamam bırakıcam yani

    • Bırak demiyorum. Hayır demeyi öğren.

  • kendisine sordun mu bizden önce

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • bence biraz kendini çek hep sen ilgilenirsen oda baskasıyla ilgilenebilir .. kendini çek sürekli yazma arama sık sık bırak özlesin sorarsa yoğundum felan dersin aradığı zaman hemen acma beklet sonra aç .. biraz özlerse aşkı güçlenir bence :)

    0|0
    0|0
    • :) doğru haklsn bir ara sürekli aradı 14defa açmadım kendi mesaj atıyodu

    • Hepsini Göster
    • :D GÜZİN ABLAM BENİM

  • sevse o yapar senin yaptıklarını değil mi

    0|0
    0|0
  • hep böyle üstüne gidersen ilk adım atan hep sen olursan takmaz tabiyki. tek taraflı değil iki taraflı olmalı. rahat bırak. kaçan kovalanıyo

    0|0
    0|0
  • bi süre arama sorma o zaten hatasını anlayıp gelır senın yanına

    0|0
    0|0
    • tamam15 gün süre verdim kendime aramazsa bitirecem yemin ettim :)

  • erkekler böyle işte :(

    0|0
    0|0
  • sen de bir sure takma,bak nolucak

    0|0
    0|0
    • tamam canım takmamaya çalışıyorm ama sürekli mesaj atasım var hastalıktan heralde

    • Hepsini Göster
Yükleniyor...