Fıtness Hakkı'nda bilgili olan bakabilir mi?

Arkadaşlar yaklaşık 4 ay boyunca haftada 6 gün antremana gittim ve 2 ayda protein tozu kullandım fakat 1 haftadır başım dönüyor ve midem bulanıyor doktor vücudunu yormuşsun Dedi bunun tekrarlanmaması icin neler yapılabilir?


0|0
1|15

En İyi Kız Görüşü

  • Haftada 6 gün antreman yapacak derdin ne zaten dinlendikçe gelişir böyle yaparak kendine zarar verirsin yorma kendini fazla

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ulan herkes overtraining olmuşsun 4 güne indir diyor. Sanırsın hepsi MMA dövüşcüsü yetiştirmiş usta antrenörler. Olay gayet basit dinlenmesine izin verilmeyen kas yorulmuş salak salak şeyler konuşmayın. Benim antrenörüm haftada 4 gün üst vücudu hareket varyasyonlarıyla beraber çalıştırırdı. Alt vücududa haftada 3 gün ağırlık, pleometrik ve dayanıklılık olmak üzere farkı metotlar ile çalıştırırdı.(gerçi hala yapıyor.) Boş boş konuşmayında yapın. Kardeşim senin tek yapman gereken 1 gün dinlendirdiğin kası hemen ertesi gün değilde 1 gün sonra çalışmak. Egzersiz yaptığında kas ağrısı çekmiyorsan kasların yeteri kadar dinlenmiş demektir zaten. Haa bide unutmadan besinini bolca al. Eksik besin gelişimi durdurur.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Şöyle söyliyim dostum ben 6 gün gidiyordum ama benim programı öyle ayarladım her kas 1 gün dinleniyor. Mesela bugün omuz calıstım ertesi gün göğüs çalışırdım kısaca haftada her kas grubu 2 kere çalışırdı 2 kere omuz 2 kere göğüs 2 kere ön kol vb gibi bu vücudu cok yorar mı

    • 3ay

      Eğer kaslara ölümüne ağırlık yüklemez isen yani fazla yırtılmazsalar yormaz. Ama bu tür şeyler dediğim gibi saçmalığın daniskası. Yapılabilecek en iyi sporlar kickbox yüzme basket ve kung fu dur onu bunu bilmem. Programını da kendin ayarla eğer atıyorum omuz çalışıcaksın ama omzunda kas ağrısı varsa programında bir hata vardır.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 14

  • cevabı sen kendın vermışsın zaten... haftada 6 gun antrenmanmı yapılır? kim öğretıyor bunları size? yarışmaya hazırlanan prf sporcular 6 gun calışır.. örnek Serdar aktolga gibi.. proteın tozuyla hıcbır alaksı yok.. yeterı kadar uyuyyacaksın bu 1..2. antrenman gunden sonrakı gun off gunu yapacaksın... aksi takdirde hem gelişemezsin hemde hastalanırsın bırcok saglk sorunu yasarsın.. unutma.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Peki dikkate alacam protein tozu diyen var hardline kullandım cok kötüymüş diyenler oldu Bilgin var mı

    • 3ay

      protein tozuyla hıcbır alakası yok kim söylyorsa desteksiz sallıyor.. Hardline türk markası olmasına ragmen içeriği gayet iyi diğer markalardan bir farkı yok.. altı üstü peynir altı suyunun kurutulmuş hali yani çok büyük birşey değil.. gereksiz yere protein tozlarını gözlerinde büyütuyor insanlar.. neyse sen dediğim gibi yap dinlendir vücudunu yoksa gelişemezsin.. internettn araştır oku çok çalışmak yapılan en buyuk hatalrdan biridir ve gelişim dinlenirken olur uykunun nekadr önemli oldugunu dınlenmenın nekadr önemlı olduugu yazar

  • çok çalışınca çok kas yapamassın. öncelikle bunu aklından çıkar. verimli olması önemli. 1 gün ara ile yap. protein tozu kullanma. en azından şimdilik kullanma birden yüklenmişsin kendine. önce vücudun spora alışsın.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Doğru diyorsun hırs işte :)

    • 3ay

      anlıyorum ama dikkat et çok yüklenme yavaş yavaş. sakatlarsın kendini

  • Haftada iki gün dinlenmek şart en az sekiz saat uyuman şart dert etme zorlamış sın sıkıntı değil düzelir ama bırak vücudun dinlensin

    0|0
    0|0
    • 3ay

      1 haftadır dinleniyorum tekrar başlasam gene tekrarlar mı yoksa daha mı dinlenmeliyim

    • 3ay

      Bence başla ama dediğim gibi imi ben belir le haftanın o günler çalışma bak youtube den ve facebook tan savaş cebeci yi takip et faydalı olacaktır sana

  • overtraining olmuşsun, aynı kas gruplarını arka arkaya filan çalıştırmamaya özen göster, dinlenmeni arttır ya da spor seviyeni azalt biraz ve aldığın kalori de çok az olmasın, uyku düzenine dikkat et.

    0|0
    0|0
  • Çalıştığın gün sayısını Ve protein tozunu azalt haftada 3 kere git 6 gün gidersen kas kaybı yaşarsın zararı olur sana herşeyin fazlası zarar sporunda öyle

    0|0
    0|0
  • Haftada 6 çok fazla bunu 4 e indir bence protein tozunu falan da geç zararlı zaten paraya kıy yemek ye derim ben

    0|0
    0|0
  • kendni yormamamn gerkyo her antremnda kac saat calşysn

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Yaklaşık 2 saat spor salonunda kalıyorum

    • 3ay

      dstmm 6 gün gtmee maksimum 5 minmum4 gün git atyrm pzrtesi salı çarsmba git prsmbe dnlnnn

    • 3ay

      Aynen ona göre bir program yapacam

  • Haftanın 6 günü gitmekte neyin nesi :) tamam para vermişsin anlarım ama sağlığınla oynayacak kadar sınırları zorlama

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Para icin değil dostum hobi diyelim

    • 3ay

      1 hafta 7 gündür 6 gün sen o vücudu yorarsan sen hastanelik olursun 2 gün gidp 1 gün dinlenme yapıcaksın abartma lütfen

  • bak 1 gün git 1 gün gitme benden tavsiye vücudunu çok yormuşsun :D

    0|0
    0|0
  • Fitness Hakkı mı? O kim ya😄

    0|0
    0|0
  • Karbonhidrat tüketmiyomusun

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Alakası var mı

    • 3ay

      Var tabi. Karbonhidratı spordan önce almıyosan. Antremanda vücudun sistemin bozulur direk enerjin yağ ve proteinden sağlanır. Çalıştığın ağırlıklar hiç bir işe yaramaz

  • Protein tozunu kes kesinlikle faydasından çok zararı var...

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Bende öyle düşünüyorum

  • 6 gün ne yapıyorsun dostum 4gün ideal fazla yorma kendini Kas dinlendikce gelişir ;)

    0|0
    0|0
  • Bence sporu birak

    0|0
    0|0
Yükleniyor...