BELIMI NASIL İNCELTEBİLİRİM?

boy 168 kilo 54 olculerim 90 66 90 belim kalın mı sizce?


0|0
7|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Normal bence.. 66 dan 60 mı yapmaya çalışacaksın.. boya göre 2-3 cm fazla olsa belli olmaz.. mezura ile gezmiyo ya erkekler :))

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Mekikle bel falan incelmez belim ince biri olarak söylüyorum şu hulohop mu ne vardı çember onu cok cevırırdım brn küçükken ve büyüyünce de devam ettim ama kalçan filan 90sa o kadar inceltme çünkü belin cok ince olunca kalça geniş duruyo

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Aksine 2-3 kilo eksiğin var 😂

    0|0
    0|0
  • Tuz, şeker, aaiti keaip ip atla, bel ve karın hareketleei çalışıp kısa sürede forma girebilirsin :)

    0|0
    0|0
  • Bel için diyet cardio ve twis hareketleri yap yani mekik çekerken yna doğru belini kıvır sıkıştırma yap

    0|0
    0|0
  • kotusun

    0|0
    1|0
  • He he kalin sen tornaya git kocum kilosu 50 kusur olup memesi 90 kizi anca bizim hayalpetest biyikli pembeler uretir

    0|0
    0|0
  • bol bol mekik çekmelisin...

    0|0
    0|0
  • gayet iyi

    0|0
    0|0
  • iyisin işte

    0|0
    0|0
  • boyuna enine seks yaparak anca böyle inceltebilirsiniz

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 6

  • değil tabiki gayet iyi

    0|0
    0|0
  • Hulahop çevir

    0|0
    0|0
  • Kemerle sık sen nefes alamayana kadar

    0|0
    0|0
  • 66 zaten ince bir bel yag dokusu olmayan bir beli nasıl inceltmeyi düşünüyorsun

    0|0
    0|0
  • Kilo ver

    0|0
    0|0
  • Kalın olmadığını bilerek sormak...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...