Eksilenmekten korkar mısınız?

Eksilenmek uğruna düşündüğünüzü söylemediğiniz oldu mu hiç, olduysa en fazla kaç eksi aldınız bir mesajınıza ve ne yazmıştınız?


0|0
19|11

En İyi Kız Görüşü

  • Düşüncelerimi insanların verdiği eksiler için değiştirmem .Ne yazmıştım hatırlamıyorum ama rekorum 28'di galiba

    0|2
    1|0
    • aahhahaa :D iyimiş valla gerçekten rekor. Düşüncelerini insanların verdiği eksiler için değiştirmiyorsan seni tebrik ederim :)

Kızlar Ne Diyor 18

  • Eksimi veriliyor vallahi hic bakmiyorum bile :) ne eksi ne arti ne xper hic biri umrumda degil

    Herkesin seveni var sevmeyeni var birde öylesine eksi verenler var beni bunlar ilgilendirmiyor ! Sadece kizdigim sahte üyelik alip laf sokup iptal etmeleri ama yönetim o kadar iyiki üyeligi iptal etse bile kim oldugunu biliyor aciyorum o kisiye bana ulasmak icin ne zahmetlere giriyor :))

    0|2
    1|1
  • galatasarayla ilgili bir yorumda baya bir eksi almıştım . eleştiri filanda yoktu ama o kadar hazımsız var ki :) ha bide şu var ki umrumda bile değil eksiler

    0|1
    0|1
  • Oo çok korkarım :(

    0|0
    0|3
  • her zaman ne düşündüğümü yazarım istedikleri kadar eksilesinler ,

    ama pek eksi almam 2-3 en fazla...

    ha bazı sorularda herkesi eksiliyorlar herkeste 20 eksi falan oluyor

    öyle sorulara denk gelmiştim benide eksilemiştiler

    ama onun dışında pek eksilenmem korkmam da

    0|0
    0|1
  • Verilen eksilerin hiç önemi yok, umurumda da degil, dogru bildigimi her zaman söylerim ve savunurum. Reelde de öyleyimdir.

    0|1
    0|0
  • eksi almamızın bize bir zararı var mı ya

    0|0
    0|2
  • hayır neden korkacam?

    0|0
    0|1
  • söylerim reel sanal hiç önemi yok !

    0|1
    0|1
  • Evet çok oldu ama artık korkmuyorum. Eskiden dini sorularda farklı cevap vermeye çekinirdim.

    0|1
    0|1
  • eksi alırsam ev kiramı ödeyemem.o yuzden çok korkuyorum...

    0|1
    0|1
  • umrumdışı nolucakki puanım düşük olsa yüksek olsa puan için fikrimimi kısıtlicam çıkar takır takır yazarım eksileyende eksilesin artılayanda artılasın aslına bakarsan ikisie çok umrumda değil.

    0|0
    0|1
    • umarım reelde de öylesindir :P

    • reel meel farketmez her alanda artıdan eksiden popülerlikten coolluktan medet ummam kendimden başkasıymış gibi davraamam neyse o yani.

  • En büyük korkum oldu bu aralar

    0|1
    1|5
  • düşüncelerimi kimi beğenmeyebilir korkmuyorum : )

    0|0
    0|1
  • eksilenmekten korkuyorum ama gerçek düşüncelerim neyse onları yazıyorum

    0|0
    0|1
  • Hayır çok açık sözlüyümdür.

    Bir kere 45 eksi almıştım.

    0|0
    0|1
  • varlığıma 32 eksi verdiler yorumlarımı saymıyorum artık

    0|0
    0|1
  • Hayır asla. Eksiler benim umrumda değil.

    0|0
    0|1
  • en büyük fobimdir

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 11

  • Ne korkcam be elinden geleni ardına koymasın eksi verenler.

    0|1
    0|1
  • Kendi yorumumu her zaman açık profil ile dile getirmiş birisiyim. Aşırı bir dislike yemedim diye düşünüyorum. Maksimum 7 dislike geldi.

    0|1
    0|0
  • 20 yi bulduğum oldu

    zaten amacım bu olduğu için korkmuyorum boşuna mı trollüyoruz soruları

    0|1
    0|1
  • eksilenmekten korkmam fikirlerimi acıkce ve net olarak söylerim bu bazen bazı kişilerin işine gelmez ve beni engellerler

    0|0
    0|0
  • kaleci hayrettin gibi yedikçe açılıyom ben

    0|1
    1|1
  • Haydi beni eksi yağmuruna tutun :)

    0|1
    1|2
  • Sanırım bu durumda bencilim. Bilgi evrensel değildir. Bu yüzden , karşı fikirdeki insanların ne dedikleri ve ne yaptıkları umurumda değil.

    0|0
    0|1
  • Eksileri ben çok seviyorum geçenlerde 18 eksi aldım bir cevaba:)

    1|0
    0|0
  • hıyır kırıkmıyom

    0|0
    0|0
  • çok korkuyorum.

    0|0
    0|0
  • rüyalarıma bile giriyo

    0|1
    0|1
Yükleniyor...