Kendimi spor yapmaya nasıl ikna edebilirim?

evet sorum bu haydi bakalım


0|0
4|7

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • İkna etmeyeceksin, zorlayıp yapacaksın.
    Yok ikna edeyim, yok şu istediğim gibi olsun, yok bu olsun sonra spor yaparım vb. boş bro.
    Kaldıracaksın totoyu, zorlayacaksın kendini. ;)

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Spor yapıcam ve vücudum böyle oşcak falan de

    0|1
    0|0
  • Veterinere götür onu

    0|0
    0|0
  • Spor salonunda güzel kızlar var 😂

    0|1
    0|0
    • 3ay

      ahahahah :D :D benim olmadıktan sonra :D zaten evde yapıcam

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Yalnız olmak en güzeli boşver 😭

    • 3ay

      pek olmasada mecbur boşvermeye çalışıyoruz :)

Erkekler Ne Diyor 6

  • Spor disiplin işidir. önce hayatını tam anlamda düzene sok. Sonra spor yaparak istediğin vücuda veya kondisyona ulaşacak bir plan yap. her ulaştığında hedefi yükselt. Bir müddet sonra spor vazgeçilmezin olacaktır.

    0|1
    0|0
  • spor aşktır amactır araçtır. Daha baslamadan ikna yollarına girdiyseniz pek uzun sureli gozukmuyo sonu

    0|1
    0|0
  • ikna etmeye gerek yok kendine özen gösteryorsan sağlığını düşünüyorsan yapmalısın zaten.

    0|1
    0|0
  • edemezsin

    0|1
    0|0
  • Motivasyon

    0|1
    0|0
  • valla bende bu sorunun çözümünü arıyorum ya

    0|1
    0|0
Yükleniyor...