Yabancı sınırlaması hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Artık 3.dünya ülkesi olmaktan kurtulmalıyız Bu sene 5 yabancıya düşecek saha içi sınırı bu bizi engellemeye çalışmaktan başka bir şey değil bence, Sınırsız olmasının ne zararı var anlamadım Milli takım düzeyinde hiç bir yararı yok Sonuçta avrupada bir çok ülkede sınır yok ve Milli takımları zirvede bizim sınır var ama Milli takımımız ortada Sen Salih uçan gibi,Emre çolak gibi oyuncuları oynatmazsan sınır olsa ne olur olmasa ne olur

Sizce sınır olmalı mı ? yoksa sınırsız mı olmalı ?


1|0
6|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Beşiktaşta 92'li Oğuzhan, Fernandes'in mevkisinde olmasına rağmen 20'nin üzerinde maça çıktı.

    Fenerde 94'lü Salih Uçan, orta sahada çok fazla oyuncu olmasına rağmen ikinci yarıda çok fazla maç oynadı.

    91'li Alper, büyük takımları peşinde koşturdu.

    91'li Semih ve Emre Çolak G.Sarayın banko oyuncularından.

    91'li Necip, her maçta ilk on birde.

    Demekki bizim Türk oyuncularımız iyi performans gösterdikten sonra kimse onların hakkını yemiyor.

    Türk oyuncuları, yabancıları sınırlayarak değil, alt yapıda iyi eğeitim verip ilerde o yabancılardan daha iyi olmasını sağlayarak oynatmalıyız.

    0|1
    1|3

Kızlar Ne Diyor 6

  • sınırlama kalkarsa genç Türk yeteneklerin önü açılmaz,kalitesizde olsa yabancı oyuncu maçta oynar.belki klüpler gelişir dicem ama milli takım için pek iyi olmaz diye düşünyorum.

    0|1
    0|0
  • Bence sinirli olmasi hoc mantikli degil. Birsuru ulkede bu yok ve cokda iyi yerlerdeler. Biz ise hala avrupa kupalarina katilamiyoruz. Artik modernlesmeliyiz. Az yabanci oynatsalar goruyoruz milli takim sadece turk hani ne oluyor? Hala ayni yerdeyiz? Bir adim atmaliyiz.

    0|0
    0|1
  • Sınır olmalı aslında ya. Ama 5 te az.Türk takımında bir tane türk kalmaz onunla da övünülmez hatta bunun bile polemiiğine grrerler.Örnek; '' Siz şampıyon oldunuz ama takımınzda bir tane Türk yoktu..'' gibi.

    0|1
    0|0
    • şuanda öyle ki takımların hakimleri yabancı oyuncular sınır olduğu halde emre çolak oynayamıyor mesela hala

  • Sınırsız olmalı.

    0|1
    0|0
  • bu soruya mantıklı cevap vrecek kıvama gelemedim daha

    0|0
    0|0
  • günaydın :)

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 17

  • avrupadaki başarıyı etkileyecek bu sezon

    0|1
    0|0
  • Ben yabancı sınırlamasına karşıyım. Mesela bir çok arkadaşımız bu konuya yabancı. Bence onları sınırlamayalım.

    0|0
    0|0
  • Saçmalık olarak düşünüyorum. Bazı baronların tekerine çomak sokulduğu için yabancı sınırlaması getiriliyor. Yoksa Türk futbolu kurtulsun, ya da milli takıma adam yetişsin diye değil. Mesela Sercan Yıldırım gibi bir kazmaya ( kazmalar alınmasın ) 10 milyon euro veriliyordu bir zmn. Sen Moussa Sow gibi bir adamı 2 milyona alıyosun. Ne bileyim işte Alper Potuk olmuş 11-12 m. Ama sen Diegoyu alırsın 4,5 milyona. Bu yüzden oluyor bunlar. Eğer yabancı sınırlamasıyla milli takım gelişecek olsa en iyi takım dünyada Kuzey takımları olurdu. Eğer yabancı çok diye hem kulüp hem de milli takımlar kötü olacak olsa İtalyan ve İspanyol takımları batardı. Bak İnterde Cassano olmasa 1 tane italyan yok? E inter kötü mü?, İtalya milli takımı dünyada ilk 5 te. Bunlar hep laf. Palavra. Yabancı sınırlaması olmasın. Önemli olan formadaki bayraktır. Kimin giydiği değildir. Hizmet etsin yeter bize.

    0|0
    0|0
  • Bu yabancı sınırlaması bizi çok etkileyecek şu an çok iyi bir kadro kurabilme imkanımız varken bu saçma sistem elimizi kolumuzu bağlıyor

    0|0
    1|0
    • Aynen bende öyle düşünüyorum en çok etkilenecek takım gs kilit noktadaki oyuncular yabancı vede yedekleri yok bence alper gs için bir ilaç olabilirdi şimdi mecbur yabancı olacak o mevki şuan bence onurda kritik gs için muslerayı bazı maçlarda yedeğe alabilirsin kontejan için

  • sende haklısın ama bide diğer yönden bakmak lazım türk futbolculara hiç değer verilmez hale geldi misal gs deki emre süper çocuk ama hollandalı gelince ister istemez yedeğe çekildi ondan daha iyi oynasada dünyanın parası veriliyo diye yine yabancı oynatılıyo fenerbahçede yıllardır semih kulübede bienvenü dendemi kötüydü bu adam o alındı

    0|0
    0|0
  • emre çolak, salih uçan gibi isimlerin oynamamasının sebebi niteliksiz yabancı oyuncular değil mi? salih uçan yerine baroniyi oynatıyorsun. sınırsız olursa daha da vasatını oynatacaksın.

    mevcut yabancı kısıtlamalarının milli takıma hiçbir katkısı olmadığı aşikar.

    ülke içi transfer fiyatlarını da bozuyor. mehmet topuzlar 10 milyon alper potuklar keza aynı fiyatlara alıcı buluyor.

    yabancı oyuncuyu ülkeye belli kriterler gözeterek sokarsak gelen oyuncu nitelikli oyuncu olur. ki o zaman bile kısıtlamayı kaldırmayı düşünmek sakıncalı olur zira ülkemiz avrupa liglerindeki gibi dışarıya oyuncu pazarlayamıyor.

    0|0
    0|0
    • Bende tam tersini düşünüyorum salihin oynamamasının tek sebebi Antrenördür baroni kesip oynatabilir buna kimse mani olmaz hatta destekleriz bile

    • Hepsini Göster
    • abi yabancı sınırının kalkması milli takıma zarar vermez. milli takımın sorunları daha farklı.

      ben kulüpler bazında endişeliyim. çok kalitesiz yabancı oyunculara dadanacaklar. zaten zayıf olan altyapı sistemleri hiç çalışmayacak

    • aslında soru şu olmalı şu halimizden daha mı kötü olur daha mı iyi olur şuanki halimizde zaten çok iyi değil aslında

  • yaw zaten avrupada az bir başarı var onuda iyice yok edecekler kendilerini kandırıyorlar alt yapı sistemi diye bişey yok ki yerli oyuncu çıkaralım ancak çok yetenekli olacak kendisi çalışacak e bizim ülkemizdede bu mümkün değil 2 maç iyi oynasa barlardan meyhanelerden topluyoruz bence ilk önce almanya gibi bir alt yapı gelmeli her kulüpte özellikle dortmundu örnek almalı sonra ne yapacaklarsa yapmalılar ama bu dediklerim gerçekleşene kadar yabancı sayısı sınırsız olmalı

    0|1
    0|0
    • Gs lısın yanlış bilmiyorsam bu sene 5 yabancı oynatabileceksin mesela seç bakalım nasıl seçeceksin bunların düşünceleri 5 tane alsın sağlam alsınlarama burasıda türkiye ,sağlam dediğin adamlar türkiyeye tatil için geliyor belli bir yaştan sonra buda gün gibi açık yani ama bunları göremiyorlar

    • Hepsini Göster
    • ben 22 yıldır bekliyorum :)

    • benim diyeceklerimin aynısını noktası virgülüne scarface yazmış.

      altyapı şart.

  • fenerasyon gs yi zor durumda bırakmazsa olmaz

    0|0
    0|1
  • Seneye şampiyonlar liginde gs gruptan çıkamaz fb zaten avrupa ligine gider bence 2.turda elenip gelir..İtalyada inter takımında sadece 1 futbolcu italyandı serie a maçında ve şampiyonlar liginde.Ne oldu italya takımı yine dünya klası.Sınır ile olcak şey değil bu..

    0|0
    0|0
  • kardeş 2013-2014 sezonu için en fazla 10 yabancıyla sözleşme imzalanabilecekmiş ve bunların 6 tanesi müsabaka isim listesinde yer alabilecekmiş 2014-2015'te ise en fazla 8 yabancıyla sözleşme imzalanabilecekmiş ve bunlardan 5 tanesi müsabaka isim listesinde yer alabilecekmiş yani önümüzdeki sezon 6 yabancı oynayabilecek ama 10 tane yabancın varsa 4 tanesi tribünde olucak anladığım kadarıyla.

    0|0
    0|0
    • 5+3 bu sene başlıyor diye okumuştum futbol fedarasyonu sitesinde yanlış okmuş olabilirim ama olsun sonuçta sınırlıyorsun bir şekilde

    • Hepsini Göster
    • bu daha kötü ozaman 6yabancı kullanılacak sadece

    • aynen 4 tanesi tribünde. bir sezon sonra 2014-2015'te ise 5 tanesi maç kadrsounda olabilecek 3 tanesi de tribünde olcak yani 8 yabancı alınabilecek en fazla

  • Eskiden yabancı sınırlaması olsun taraftarıydım,milli takım için.Şİmdi zaten sınırlı ama hiçbir başarı yok.Bu yabancı sınırlaması yüzünden takımlar düzeyinde de başarısız durumdayız.Serbest olursa daha iyi takımlar kurulacak,sınırsız olsun diyorum :)

    0|0
    0|0
  • 3.cü dünya ülkesi olmanın futbolla ne alakası var?

    0|0
    0|0
    • futbol endüstrisi diye bir şey var artık bilmem biliyormusun

    • Hepsini Göster
    • senin kafandaki 3.dünya ülkelerine bir dünya kupası düzenle bakalım ne oluyor Araplar dünya kupası düzenlemek için dünyanın parasını harcıyorlar sence neden ? onun yerine çeksinler bir sinema filmi olsun bitsin bu kadar masrafa ne gerek var

    • BUNLAR SENİN SINIF ATLAMANI ETKİLEMEZ.. DÖVİZ AKIŞINI ETKİLER.

      Ayrıca galatasaraydan başka kim avrupada kupa almış allasen. O da 1 tane. :) Senin ülkeni bu mu tanıtıcak?

      Müziği sinemayı Binlerce turistik mekanı geçtik.. Ülkemizde yabancı sınırlaması var.. 3.cü sınıf bir ülkeyiz diyen bir insansın.. Seninle bunları tartışacak kadar vaktim yok. Zira Nato mermer Nato kafa.

  • yabancı sınırlaması olduğu için yerli futbolcular karaborsaya dönüştü.1 liralık adam için 10 lira istiyorlar

    0|0
    0|0
  • ne kadar avrupa özentisi oldunuz ya :@

    0|1
    0|0
  • pazarspor bedavadan çıktı 2. lige hak karagümrüğündü.

    0|0
    0|0
  • Bence yerli sınırı olmalı mesela ilk 18de en az 7 yerli falan

    0|0
    0|0
  • Galatasaray bişey yapmasın diye düşürüyolar bence öyle

    0|0
    0|1
Yükleniyor...