Fitness hakkinda sorusu alan varmi?

fitness hakkinda sorulariniz varsa elimden geldigince yardimci olabilirim.


0|0
1|5

En İyi Kız Görüşü

  • Yorucu mudur örneğin kardiyolojik sorunları olan insanlar yapabilir mi gittiğiniz veya hocalığını yaptığınız yerde var mıydı böyle hastalar

    0|0
    0|0
    • 3ay

      kardiyo yapıcaksanız zaten amacı nabız yükselterek yağ yakmaktır. Agırlik antremanında set ve hareket aralarini uzun tutarak bir nebze nabzı kontrol altında tutabilirsiniz fakat hastalıginizin ne derece oldugunu bilmedigimizden doktorunuza danismanizi tavsiye ederim saglıcakla kalın

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 5

  • agirsaglam'ı biliyonmu

    0|0
    0|0
  • hocam kol kasım yamuk nasıl düzeltirim kajldklasjd trol sorudur :D

    0|0
    0|0
  • 3-4 aydır spor yapıyorum günde 200 mekik çekiyorum baya sert şişkin göbeğim var zararlı yiyeceklerde yemiyorum içmiyorum gitmek bilmedi göbek üstteki baklavalar gözüküyo sıkınca ama altta sert bir göbek nasıl gidicek bu?

    0|0
    0|0
    • 3ay

      dostum günde 200 degil 2000 tanede ceksen göbeğine çözum olmayacaktır bölgesel yağ yakımı yoktur bu yüzden kardiyo yaparak ve beslenmenize dikkat ederek yağ oranınızi düşürebilirsiniz sağlıcakla kalın

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Karın kası nasıl yapıcam

    • 3ay

      beslenmene dikkat et kardesim yagdan tuzdan undan sekerden uzak dur olur

  • Protein tozu kulaniyor musun?
    1 kilo protein tozu faydasi

    0|0
    0|0
    • 3ay

      genel olarak suplementlerin faydası %5 tir sadece kardesım cogu zaman kreatin haricinde hic bir suplement kullanmadim.

    • 3ay

      Bu gorunume kac yilda geldin
      Bide bunu merak ettim kardesim

    • 3ay

      1 yılda

  • Steroid nereden temin edebilirim?

    0|0
    0|0
    • 3ay

      facebook ta biraz arastirirsan satici bulmak cok fakat sahte satıcılarda çok

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      risklerini göze alıyorsan kullan kardesim şehrinizde yarismaci hazirliyan spor salonlarındaki hocalardan da bulabilirsin

    • 3ay

      Eyvallah

Yükleniyor...