Erkekler neden evlenmek ister

arkadaslar merhaba erkek arkadasımla 1 senedir beraberiz ve ciddi dusunuyoruz evlenmeyı normalde bayanlar cok ıster ama bızde oyle degıl o cok ıstıyor Masallah. o bır ılıskının uzayınca b*ku cıkacagını savunanlardan bırseylerı fazla uzatmadan ad koyarak adım adım ılerlemenın pesınde sızce haklımı. yanı ılıskıler cok uzaynca 4-5 seneyı gecnce kavgalar fazlalasırmı ılıskı lackalasırmı. cevaplarınız ıcın tesekkurler


0|0
5|11

En İyi Kız Görüşü

  • bazıları şimdi diyebilirki siz çok mantıksız düşünenlerdensiniz ama bence erkek arkadaşın haklı bir ilişki ne kadar uzarsa arada sorunlar başlar mesala birileri arada dedikodu vs vs bune benzer bir çok şey ama evlenince bunlar aşılmış oluyor ve böyle şeyler daha az safada oluyor

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • evet çok haklı. ben de erkek arkadaşın gibi düşünüyorum, evlilik niyeti varsa adını koyarak ilerlemek çok daha sağlıklıdır. ayrıca çift evlilik istiyorsa ne kadar kısa sürede gerçekleşirse o kadar iyi olur. adını koysan bile bence 5 sene sonrası için evlilik planı yapmak da çok ciddi değil. evlilikte keramet vardır derler, bu açıdan doğru. baştan adını koyarsanız pek çok sorunu daha kolay aşıp plan yapabilirsiniz. ama tabii ki evliliği hemen düşünmüyorsan da erkek arkadaşın kırılmasın diye öylesine ad koymamak gerek :)

    1|0
    0|0
  • bu devirde böyle adam buluosunuz halada kafada soru işaretleri kalıyor bir halt anlamıyorum :) siz bayanlardan ne olsa sıkıntılar kuruntular acaba ne düşünür acaba ne der bence evlenin yalnız maddi durumunuz falan yeterliyse çünkü masrafıda var bu işin yani bir tatile gidebilecekmsiiniz düzenli yemeğe falan çıkabilecekmisiniz emin olki asıl bunlar olmayınca evlilik tatsız hale gelir

    2|1
    0|0
    • yuva kuranın Allah yarımcısı olur :) tabııkı ask bı yere kadar parasal konular onemlı. bırıkım olmadan adım atmak dogru olmaz

    • aslında para aşkıda ayakta tutuyor yani 1 hafta gideceğiniz güzel bir otelde geçireceğiniz vakit aşkınızı artırır.aşk demek sabah işe akşam eve olsa olmaz yani tamam görüosun falanda insan bişeylerde ister sonuçta birlikte yapacağınız bişeyler eğer sana bunlarıda sunacaksa bu tarzda birisiyse durma evlen derim :D

    • 10 gunluk tatılden ıkı hafta once geldık desem :D ınsan evlenecegı adamla bıraz yasaynca onu daha ıyı tanıyor. tabıı kavgalarda ettık ama ertesı gun unuttuk hepsını daha ıyı tanımıs olduk

  • afferim tuttum çocuğu doğru düşünüyor ;)

    0|0
    0|0
  • tabiki haklı uzadımı iş biter

    1|0
    0|0
  • haklı erkeklerı bır an once evlenmesı uygundur

    0|0
    0|0
  • ben istemem evlilik cinselliği öldürür

    yada senden başkası ona yüz vermemiştir seni kaybetmek istemiyordur

    ilişki laçkalaşır

    0|0
    0|0
  • yoo kavga olcak diye bişey yok ilişkiniz sağlamsa zaten bişey olmaz ama hadi evlenek evlilik nimetlerinden faydalanalım diyorsanız erken evlenin derim =)

    0|0
    0|0
  • Sıcak bir tas çorba için.. Düşünüyorum..

    Evet çorba amaçlı başka sebebi yok.. sjsfdfdgh

    0|0
    0|0
  • ilişki döneminde kavgalar olur ama çok sinirlenmez ve hataları daha az yaparsanız kavgalar azalır

    0|0
    0|0
  • Kesin Yengeç burcu bu.

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • aynen öyle diyo :D ama burcları karıstırma kısılıkle alakalı bence

    • Valla işte kişilik olarak baksan da aynısı.

      Zaten Tüm erkeklerin amacı tektir evlenmekte, işte hayat düzeni falan filan. Tabii bilmeyiz bir de bunun düğünden bir gün sonra sabahının olduğunu :) :D

  • bir suçu vardır mutlaka

    evlenelim sonra duyulsada birşey olmaz gibi

    yoksa istemez

    0|0
    0|0
    • hayır. eger oyle bırsey olsa cok fazla ısrar ederdı. bunun amacı bıseylerı uzatmadan adını koymak cunku uzayınca araya kavgalar gırecegıne ınanıyor. bıde evlenınce herseyın guzel olacagına kımseye hesap vermeyecegımıze kafamıza gore hareket edecegımıze ınanıyor hak verıyorumda

    • Hepsini Göster
    • yorumun ıcın tsk ederım ama olumsuz yorumlar moralımı bozuyor ondan bıraz fazla konustum :)

    • ben teşekkür ederim ama

      olumsuz yapmadım gerçeyi söledim ama sizinki farklı olabilir

      mutlu olursunuz inşallah

Kızlar Ne Diyor 4

  • evet bence tamamen haklı. insanlar 7-8 yıl birlikte yaşayığp evlenince bir kaç ayda boşanıyolar doyuyolar çünkü. ama evlenince herşey daha farklı ve güzel olur

    1|0
    0|0
  • dogru solemıs valla haklı

    1|1
    0|0
  • Sevişmek istedgnden.

    0|1
    0|0
  • ne güzel sen neden evlenmekistemiyorsun

    ben evlenmeye ikna edemiyorum eneden bilmiyorum karşıma hep evli çıkıyor neden bilmiyorum evli oldugunu sonradan ögreniyorum çok üzülüyorumevlenmeden hiç bir erkekle bir şey olmadı olamaz da ama neden bilmiyorum evli adam bakire bir kızla birliktelik istiyor

    erkegin evli olup olmadıgını nasıl ögrenebilirim bilmiyorumsonradan niyetini ögreniyorum gönül eglencesi aradıgını

    0|0
    0|0
    • bence bu sorununu sor baya fıkır bulursun belkıde sormussundur Allah yardımcın olsun

Yükleniyor...