İlişkide karşı taraftan sıkıldıgınızda ne yaparsınız?

Erkek arkadaşımla uzun süreli bir ilişkim var.Sevgini hissedemiyorum demişti ben de ilgilenmeye başladım bir süre mutlu oldu uçtu falan mutluluktan sonra sıkılmaya başladı:D Bugün de biz her dk konusamayız ki butun gun konusuyoruz bulusunca konuscak bir şey kalmıyor üstelik her dediğime bir şey diyosun yanındayken ağzımı açıp konusamıyorum korkuyorum sıkılıyorum bişey diceksin diye'Dedi.Ben de ilgilenmeyince suç ilgilenince suc oyuncagın ettin iyice dedim.Nefes alcakmış beyfendi nefes alıyor suanda rahat bıraktım.Ne diyorsunuz?ben mi cok sıkıcıyım acaba?


1|0
3|9

En İyi Kız Görüşü

  • Çocuk sanırım biraz dengesiz,ya da sen mi abartıyorsun davranıslarını?İlgiliysen cok ilgili,ilgisizsen cok ilgisiz?Sürekli üste çıkan birisin sanırım kendini frenle.Yay burcu musun:D

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • istenileni vermeyen, sevgili gibi görünüp ama özünde sevgili olamayan sevgilinin eninde sonunda düşeceği durumdur. bir yerden sonra istenen ama verilmeyen ilgi, sevgi, şefkat eksikliğinden ötürü insanı çıdırtır ve ardından da sıkılma evresiyle birlikte ayrılık çanlarının seslerinin duyulması hissedilir.

    (bkz: sevgili dahi olamayıp sevgili gibi gözükmek)

    1|0
    0|0
    • aynı onun gibi konuştun.yapcak bir şey yok benim yapım bu sevgi gösteremiorum

    • aman kalsın benle onu aynı kefeye koyamassın bile hele bide tanımış olsan beni bunu söylediğin için üzülürsün bile

  • Sen totosunu kaldırdın hepsi bu , bir süre ilgilenme , akıllansın :)

    1|0
    0|0
  • def et gitsin ne uğraşıyosun, triplere bakarmısın, sanki kız kendisi de benlen ilgilen diyor yaa..

    1|0
    0|0
  • çok sıkıcısın.

    1|0
    0|0
  • fazla sohbet tez ayrılık

    gözden uzak olan gönülden de ırak olur

    ne fazla konuşup sıkıntı yap nede fazla sessiz kal

    ne günlerce gözünün önün de ol nede günlerce gözük me

    1|0
    0|0
  • ben sevdiğim kişeden asla sıkılmam vazgeçmem

    2|0
    0|0
  • :)))9 sen sıkıcı değilsinde fazla konuşmayın günde en fazla bir saat yeter be yaa

    1|0
    0|0
  • değişik şeyler yapın

    1|0
    0|0
  • Hep aynı tip hareketler bir süre yalnız kalınca el ayak öpmeye gelir...

    2|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Hayır sorun sızde olsaydı onunla ılgılenmezdınız ama ılgılenıncede sıkılmış. Tabi ilgilnmek onun 7 24 konuşmak yanına olmak demek değl :)

    0|0
    0|0
  • Konuşacak bişi kalmıyor,evlenince ne olacak,koca bir ömür konuşmadan durursunuz artık.Sevgili olmak sürekli etkileşim halinde olmak değil ki,beraber kitap okuyun,müzik dinleyin,gün batımını izleyin,konuşmadan.Sadece yan yana olmak da yeter bazen.Sevgililiği bir dizi aktiviteyi beraber yapıp,sürekli bunlarla ilgili görüş bildirmek sanmayın.Görüşmemek de kötü bişi değil,evlenince hep yan yana mı olacaksınız,olmayacaksınız.Neyse bana laf düşmez,sevgilim yok.Olmaz da.

    2|0
    0|0
Yükleniyor...