Boyle bir sırta nasıl sahip olurum yardım?

Boyle bir sırta nasıl sahip olurum yardım?Kilo sorunum yok hafif kaslı kollar ve sırt istiyorum hangi hareketleri yapmam lazım?

Güncellemeler:
3ay Spor yap spor yap bilmiyodum sağolun
Hangi hareket diyorum?

0|0
3|22

En İyi Erkek Görüşü

  • oncelıkle yag oranın dusurmelısın daha sonra sırt egzersızlerıyle desteklemelısın.. fakat iyi bir sırta sahıp olmak güclü kolalrdan gecer.. kolalrını guclenrmeye bak çekiş hareketlerını daha iyi yaparsın buda sırt kasarnı daha kolay geliştrmek demektır

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Yağ oranına nerden baktırıcam

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Hastanede yaptırırm da ne diye randevu alıcam yani hangi bolume gitmem lazım

    • 3ay

      özel diyetisyenlerden ya da hastanelerdeki örnek
      www.memorial.com.tr/.../

En İyi Kız Görüşü

  • Çok itici ama bidaha düşün

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Su anki halinin bir temsili fotosu var mi

    0|0
    0|0
  • Oha erkek gibi lan kiz maşallah:))) koydumu indirir hee:)

    0|0
    0|0
  • senin evde yapacağın hareketlerle bu sırta sahip olman yılları bulur. bir spor salonuna başvurup bir eğitmenden yardım almalısın.

    0|0
    0|0
  • zamanla

    0|0
    0|0
  • Fitness a gidiceksin ve sırt çalışacaksın

    0|0
    0|0
  • Fitnessa git.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Hangi hareketleri yapmam lazım diyorum fitnessa gidebilseydim hocama soruyor olurdum şimdi.

  • spr yaparak

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Hangi hareketleri yapmam lazım diyorum

  • Bencede boyle bir sırta sahip olma
    Kızlar yumusaklıgıyla sevilir
    bir kıza sarılınca tas gibi sırtı olması hosuma gitmez
    Yumusaklık arar insan

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Elalem neder diye yaşamıyorum
      Tercihim kaslı olmak

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      yumuşak seven çıksın sokağa herkes bıngıl bıngıl zaten

    • 3ay

      Dimi etli butlu boyle 😂

  • sırt kaslarını geliştirmen gerekiyor öncelşkle bunun için beslenme ve uyku düzeni ardından sağlıkla yürüyüş ve koşular en son isa spor salonuna yazılman gerekiyor bir kaç takviye besinde almak şartı ile

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Evde yapabileceğim bişey yok mu hareket olarak

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      evde de beslenme uyku ve ınternetten bulacagın spor hareketleri ile geliştirebilirsin dene vazgeçme

    • 3ay

      bir yıldır bende vücut geliştirme sporu ile ugrasıyorum zaman istiyor uyku istiyor beslenme istiyor

  • Sırtı çalıştırabilecek her hareket olur ama bu resimde sırt kası yok zayıflık ve fitlik var

    0|0
    0|0
  • iğrenç yaaa ıyyyy yapma sakın

    0|0
    0|0
  • Zaman emek

    0|0
    0|0
  • resim paylaşamıyorum tek hareketle hem kol hemde zamanla sırtındaki görüntüyü elde edebilirsin

    0|0
    0|0
    • 3ay

      adı ne?

    • 3ay

      adını tam olarak bilmiyorum ama google evde kanat kası yazdığında çıkıyor 2. ve 3. resim görsellerde

  • Cok hos vallab

    0|0
    0|0
  • :) güzel sırt

    0|0
    0|0
  • Kelebek haraketi 2şer kilo ağırlık ile..

    0|0
    0|0
  • Bunu isteyen kiz görmeden seviyorum seni

    0|0
    0|0
  • Bence kotu. kadina. yakismiyor

    0|0
    0|0
  • kürek çek

    0|0
    0|0
  • spor yap yağ oranını azalmtmalısın

    0|0
    0|0
  • bu türk kadınlarında olmuyor :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bu sırt kasları anca 6 ay düzenli yaparsan oluyor

    0|0
    0|0
  • Fitness bebeğim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...