Vucut ağırlığını kullanarak yapılan hareketler ağırlık çalışmasına girer mi?

Vucut ağırlığını kullanarak yapılan hareketler ağırlık çalışmasına girer mi?


0|1
4|35

En İyi Erkek Görüşü

  • Evet ancak ağırlık çalışmak kadar etkili olmaz belli bir yerden sonra etkisi azalır

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Ne kadar sure? Spor salonundaki hocalar uyarır mi

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Kullanıcı adım cicimcicim7 seni takip ettim. ben işte belden kilo vermek istiyorum o programa bakicam sanırım aradığım seydi

    • 3ay

      Teşekkürler cimcimcim

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 34

  • Girer, fazlasıyla girer hemde. Kas ağırlığına oranla en güçlü sporcular jimnastikçilerdir dikkat edersen. Kendi ağırlıklarıyla vücut geliştirmecilerin bir ömürde yapamayacakları şeyleri yapabilirler, esneklikerini ve çevikliklerini kaybetmeden. Calisthenic diye arat youtube'dan, oradan başla, sonra jimnastiğe, yogaya ya da pilatese kayabilirsin.

    1|0
    0|0
    • 3ay

      çok sğolun ya bana ağırlık olmadan olmaz dediler burdan bir kaç kişi. ee spordada adam derslere gir dedi pilates abs gibi bende korktum adam oyalıyor mu yanlış bir şey mi olcak diye..

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Yaw tamam he he

    • 3ay

      Biliyorsan anlat kardeşim, bir bildiğin body var onunla neyi açıklayacaksın acaba? Boş sallayıp dolu tutturmaya çalışıyorsun.

  • Girerde doğru yapılırsa

    1|0
    0|0
  • Elbette girer sonuçta vücudunda bir ağırlık sayılır ama kısmi yerlerin çalışır kol kasların gibi

    1|0
    0|0
  • Elbette. Örnek barfiks, şınav vb hareketler vücut ağırlığı ile yapılan hareketler sınıfına giriyor.

    1|0
    0|0
  • Bir yerini sakatlama sakın hep dozun aşağısında bırak. iyice yorulmaya çalışma :) Hayır ağırlığa gerek yok. Daha sonra alırsın 3 kiloluk iki tane işini görür.

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Zorlamam lazım faydası olmuyor :D bahsettiğim plates abs zumba ya da taebo gibi seyler

  • Vücudunun neresine agırlık uyguladıgına bağlı

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Abs ya da plates zumba taebo gibi

  • Girer tabii ki ama bir yere kadar gelişim sağlanabilir.

    1|0
    0|0
  • evet girer

    1|0
    0|0
  • Herahlde sınav sonra ayaklarını düz tutup ellerindele arkadan tutup iner kalkarsın triceps çok var arnold un kitabını al 6 ay ayırlıksız kendi ağırlığınla başlıyorsun çalışmaya

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Çok çok çok teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      mutlaka bakıcammmm :)

    • 3ay

      😊 kolay gelsin

  • vücut ağırlığını nerde kullandığına göre değişir 😄😄

    1|0
    0|0
  • tabiki girer vücut ağırlığın neyse o ağırlıkta egzersiz yapmış olursun.. ancak burada önemli bir nokta var sabit ağılrık bir zamandan sonra vücudun tepkı vermemesıne neden olur bu nedenle ağırlıgı ufak ufak zamanla arttırmak gerekır.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Ne kadar zamanla? Spor salonuna gidyorum hoca toplu derslere gir dedi yani pilates abs zumba gibi. yani bunlara ne kadar süre devam ettikten sonra ağırlığa geçiyor hoca uyarir mi? Kaçıncı ayda olduğumu falan takip ediyor mudur? Genelde nasıl olur spor salonlarinda

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Bu arada çok teşekkürler tam ihtiyacım olan bilgileri veriyorsun takibe aliyorum

    • 3ay

      rica ederim spor konusunda sormak istediklerini yanıtlarım herzaman

  • evet elbette girer

    1|0
    0|0
  • Mantıken evet

    1|0
    0|0
  • vücut ağırlığı ile yapılan hareketler genelde fit kalmak için yapılan sağlık hareketleridir. ağırlık çalışmalarıyla kıyaslanamaz

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Bayan icin serbest ağırlık olmasa da hafif kas olur mu

    • 3ay

      sıkılaşma olacağı kesin ama kas konusuna yorum yapamam

  • Benim olmuşsa herkesin olur, sadece birkaç hareket de ek ağırlık kullandım

    1|0
    0|0
  • evet girer ve en sağlıklısıdır.

    1|0
    0|0
  • Yok kanka ne ağırlığı sen ilksin

    1|0
    0|0
  • Girer Zaten eger fit yapı ıstıyosan bu sart daha fazlasını ıstıyosan agırlık sart

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Bayanlarda hafif kas yapıyor ya öyle istiyorum. kaç ay bu şekilde devam ediyim

    • 3ay

      Kendin hissedersin bu durumu senın vucudunla alakalı ve gelısım surecıyle tahmını bı zaman soyleyemem

  • Evet girer sıfırdaysan

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Kaç ay bu eekilde devam ediyim

    • 3ay

      Valla kişiden kişiye ve beslenmene göre değişir ama rahat 5 6 ay gider

    • 3ay

      Yaa çok tesekkurler

  • en iyisi o şekil zaten

    1|0
    0|0
  • girer elbette

    1|0
    0|0
  • Evet, girer.

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle hemde.

    1|0
    0|0
  • Girer

    1|0
    0|0
  • Yok canim

    1|0
    0|0
  • en iyisi ve en verimlisi o zaten.. yapabilene

    1|0
    0|0
  • Evet girer

    1|0
    0|0
  • Tabiki hatta en iyisi vücut ağırlığı ile çalışmak denebilir.

    1|0
    0|0
  • Girer fazlasıyla hemde

    1|0
    0|0
  • Evet en sağlıklısı budur zaten 👍

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 3

  • Hayır ek alman lazım

    1|0
    0|0
  • Ne gibi

    0|0
    0|0
  • evet

    1|1
    0|0
Yükleniyor...