Kardio kas yapmayı engeller mi?

Fitnessla ugrasiyorum ama kosmayi cok seviyorum. Kardiyo yapmam kas oluşumunu engeller mi?


0|0
1|2

Kızlar Ne Diyor 1

  • hayır kondisyonunu direncini arttırır

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Fazlası engeller çünkü kas yapman için kalori fazlası alman gerekiyor. (İlk başlayanlar için fazla geçerli değil.) Ama sen şimdi çok koşarsan o kalori düşecek yani kalori yakmış olacaksın. Mantıken yapamazsın. Ama genetiğine de bağlı. Anlatabildim mi?

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Beyler şimdi kas yapmak için daha fazla kalkri mi almam gerekiyo?

    • 3ay

      Evet. Bulking ve Definisyon dönemleri boşuna yok. İkisini aynı anda yani yağ yakarken kas yapmak çok ama çok zor bir şey. Üstüne genetiğinin iyi olması lazım. Çok nadir insanlar başarabiliyor. Ama Cyclical Keto Diet (CKD) ile başarabilirsin bence. Bakmanı öneririm.

  • Aşırı kardiyo engeller çünkü düzenli beslenmezsen yeterli protein almazsan hem yağ hem kas kaybı yaşarsın.. Size tavsiyem haftada 3 günü geçmeyin çok kilonuz yoksa..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...