Liseliler bilmez :) Berna Laçinin sunduğu sınır ötesi programını hatırlayan var mı?

Aklıma geldi küçükken ne kadar çok korkardım,köylerde hayaletler,mezarlıkta sesler hatırlayan var mı bu programı en unutamadığınız neydi ?


0|0
6|12

En İyi Erkek Görüşü

  • ulan ben yaşlandım gacı hala aynı :(

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • ben daha cok saaddettin abimizi izlerdim ben ''saadettin teksoy sokarımmm '' evet sevgili seyirciler sımdı bılmem ne mağarasında bilmem ne olağaunustu olayıyla karsınızdayız az sonra goruceklerınıze gozlerınız bıle ınanamayacak ''bakın sız değil gözleriniz bile buraya dikkat ''

    2|1
    0|0
  • Bilmez olur muyum, o program ilk ciktiginda ben lisedeydim zaten. Kizkardesimle hic kacirmazdik. Tekinsiz evler falan :D

    0|0
    0|0
  • Aklıma gelen tek şey kadının biri varmış nereye bakarsa orası alev alıyormuş. Yapmacık efektlerle bir program olmuştu o ne gülmüştüm :)

    0|0
    0|0
  • Yaseminin penceresi.. dsadas

    0|0
    0|0
  • Çok yalan dolandı, bu daha gerçekçiydi

    link

    0|0
    0|0
  • Hatırlıyor gibiyim ama tam çıkartamadım.

    0|0
    0|0
  • Hatırlamaz mıyım? Terk edilmiş evlerden gelen çığlıklar, unutamadığım şey evde karanlıkta otururken tüplü televizyonda bir görüntünün belirmesi olayı vardı, korkudan yorganların altına girerdik, hey gidi günler...

    0|0
    0|0
  • Evet, bir gözümüz yorganın içinde bir gözümüz televizyonda korka korka izlerdik. :)

    0|0
    0|0
  • anımsar gibi oldum ama emin değilim..

    0|0
    0|0
  • ben berna laçinin güzelliğini unutamadım :DD ama saadettin teksoyu tek gecerim :DDD

    0|0
    0|0
  • Sadettin teksoy sokarım :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • İlk defa duydum..

    0|1
    0|0
  • Hatirladim birde bak aklima ne geldi " sicagi sicagina" diyede program vardi ondan korkardim :)

    0|1
    0|0
  • hatırlamıyorum :)

    0|0
    0|0
  • hatırlıyorum ama aklıma kazınan bir şey yok

    0|0
    0|0
  • küçükken ben de çok etkilenirdim başka hatırlayan olmasına şaşırdım :D bir programda havada uçan beyaz bişey göstermişlerdi hayalet diye resmen yemiştim ve çok korkmuştum. götlek karı n'olcak.

    0|0
    0|0
  • liselide değilim ama hatırlayamadım saadettin teksoy vardı parmağıyla işaret çekerdi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...