Beko basketbol liginde şampiyon kim olur?

Evet arkadaşlar play off larda ilk maçlar oynandı henüz bişey belli değil ama sizce şampiyon kim olur?

  • Galatasaray Medical Park
    38% (12)31% (8)34% (20)Oy Ver
  • Efes
    19% (6)12% (3)16% (9)Oy Ver
  • Fenerbahçe Ülker
    31% (10)31% (8)31% (18)Oy Ver
  • Beşiktaş
    9% (3)26% (7)17% (10)Oy Ver
  • Diğer
    3% (1)0% (0)2% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
6|8

En İyi Erkek Görüşü

  • şu anda galatasaray açık ara favori gibi görünüyor.fenerbahçe ve beşiktaş ın zaten şansı yoktu,efes ile de final oynar galatasaray.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • A: Galatasaray Medical Park

    0|1
    0|0
  • Fenerbahçe Ülker

    0|0
    0|0
    • arkadaşım boş boş cevap yazma fenerbahçe eleneli yıl oldu

  • İnşallah Beşiktaş'ım olur diyicem ama pek şansımız yok

    0|0
    0|0
  • Fenerbahçe Ülker +1

    0|0
    0|0
  • Efes dedim.

    0|0
    0|0
  • Galatasaray Medical Park

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Anadolu Efes

    0|0
    0|0
  • gs medical park mı :DD basketbolla ilgin çokmuş dostum :DD

    Bence Fenerbahçe Ülker olur

    0|0
    0|0
  • sezonu lider bittirdiğimiz için avantajımız var inşlh şampiyon oluruz

    0|0
    0|0
  • Galatasaray Medical Park

    0|0
    0|0
    • Allah seni bildiği gibi yapsın emre bir yıl önceki soruya getirmişsin beni bende atar yapıyorum adama kusura bakma soran yanlış oldu defol emre :)

    • inş siteden ayrılmıştır görmez .D

  • Galatasaray

    0|0
    0|0
  • arcelik :DDd

    0|0
    0|0
  • Galatasaray Medicak Park

    0|0
    0|2
Yükleniyor...