Spora ara verince ne olur?

Hiç ara vermek zorunda kaldınız mı? Malesef 20 güne yakın ara verdim. Eylülün başında başlıcam kafadan 1 ay diyin siz ona. Hamlıcam edicem. 4 aydır gidiyordum. Şimdi hemen kilo alcam dimi. Yine yavastan baslıcam dimi. Böyle yani hafif program.


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben 2 ay ara vermiştim bir de askerde ara verdim mecburi aralar bunlar. Vucudun alıskanlıgına gore 2 hafta da eskı halını alıyo ınsan ben alıyorum yani

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ara verdim uzun bir süre hemde, baldır içi hafif deri yırtılmaları oldu. Kas yerine yağlanma meydana geldi dedim biri bunu durdursun tekrar başladım😀

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • 8 ay verdim işte ne oldu yağ oranım yükseldi kollar 2 cm düştü o kadar

    1|0
    0|0
  • Bende ara verdim gibi bisey ben kilo veriyorum ama

    1|0
    0|0
  • ara verırsen beslenmenı de spor yaptgın gbı yapma dusur

    1|0
    0|0
  • Beslenmene dikkat edersen pek bir sorun olmaz. Günde alman gerekenleri al yeter

    1|0
    0|0
  • Fazla ara verme kas hafızası diye bişey var genelde bir kaç sefer yaptıktan sonra eski haline kavuşursun

    0|0
    0|0
  • Ben 1 aydır yapmıyorum fena bir yağlanma var valla

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aynen bieaz kotu olmuş hafta felan olsa neysede 1 ay biraz fazla hevesinde kırılıe

    1|0
    0|0
Yükleniyor...