Çacukluk yaralarınız nelerdi ?

benim çocukluk yaram en yakın arkadaşımdı :( SARIŞINDI LAN KIZ :( aslında benim yüzüm daha sevimliydi ama sarısın kız çocuk bir de dümdüz saçları varsa hiç şansım yoktu :(

ha bide bu benden 6 ay küçüktü benim anam beni 1 yıl erken yazdırmış, birde benden büyük olmasına rağmen ufaklık tasladı bana yıllarca :( tabi ne hikmetse bütün okul dans gösterilerine onun bulunduğu sınıf katıldı heryıl.. şimdi bakınca KANDIRDILAR LAN BENİ GALİBA :(

Mavi dünyayı oynadıkları yıl ilk kez intihar hakkında ciddi ciddi düşünmeye başlamıştım :D


0|0
3|6

En İyi Erkek Görüşü

  • ilkokul 3. sınıftayken bizim sınıfa yeşim adında bir kız gelmişti.kız beyaz tenli kara kaşlı karagözlü çok güzel bir kızdı.resmen onu görünce içimde bir yara açıldı.onu yanında bir yanlış yapmaya hep korktum.onun için kavga ettim.okul bitti o yara geçmedi.ama 19 yaşlarındayken onu gördüm buluştuk konuştuk ve çıkmaya başladık.bana nescafe gold gözlü sevgülum derdi.ama ben askere giddkten sonra ayrıldık.ama yara mara bişey kalmadı

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Biraz ajitasyon gibi olacak ama çocuk yuvalarında büyümüş biri olarak en büyük yaram, hiç çocuk olamamam...

    0|0
    0|0
  • ilk 19 mayıs seçmelerinde benim önlügüm daha temiz ve daha yakışılı ve datlu bir çocuk olmama ragmen ben seçilmemiştimdiye söylendim ama bir gün benide seçecekler dedim, ama yıllar sonra lisede 19 mayısa katıldıgımda bize giydirilen taytlar yüzünden elimiz önümüzde yürürken ben böyle hayal etmemiştim demiştim :(

    0|0
    0|0


  • kendimi bir olay haricinde hiç ezik hissetmedim. 13 yaşımda parkta salıncağa binmek istedim. park sorumluları vardı o zamanlar. bana geldi sen kaç yaşındasın dedi. 13 dedim. koca adam olmuşsun .binemezsin sen dedi.

    o salıncağın çivisini çakarken kullanılan keserin sapı girsin o adama

    0|0
    0|0
  • çocukluk yaram spor külübü ne giremediğim için oldu dedim ulan benden metin oktay olur olur nah dediler :)

    0|0
    0|0
  • akülü araba almadılar bana :))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • kıskanmışsın fazlasıyla ya da yerinde olmak istemişsin

    0|0
    0|0
  • babam bana araba almadı hep bebek ayı falan :(

    0|0
    0|0
  • hep öyleleri denk geliyor sanırım. bu ilkokulda fazla oluyordu. hocaların sınıf içerisinde birine iltifat etmesi falan filan acayip sinirime dokunuyordu.

    0|0
    0|0
    • sen ne dyorsun .. hayrandı lan bütün hocalar buna.. hep saçını tarıyorlardı :D bende bitliydim düşün :D

Yükleniyor...