Kapat

Sinirlenince nasıl sakin kalınabilir ?

Bazen hiç tepki göstermiyorum ama karşımdaki kişi konuyu uzatırsa elime geçen her şeyi kırıyorum salak salak bağırıyorum açıklama yapmaya çalışıyorum ağlıyorum falan, sakin kalanlar nasıl başarıyorsunuz ?


0|0
5|31

En İyi Erkek Görüşü

  • eskiden bende böyleydim 3 tane telefon kırdım..

    baktım gereksiz bişi anlık sinirlenicegime mantıgımı devreye soktum.

    tatlı tatlı konusarak bu sorunu cözdüm.:)

    susma içinde bırakma kus ama kırma :)

    al kırdın kırdın :)

    2|0
    0|0
    • kırmadan yapamıyorum henüz

    • zamana ihtiyacın var gerçekten.Birden bunları yapamazsın.deki kendi kendine ben kırmıcam etmicem.şartlandır kendini mantıgını devreye sok anlık davranma + bu sabırlı olmaklada alakalıdır.


      Sabırlı bir insansan yaparsın.Ben gercekten cok sabırlı bir insanım ve başardım.

      Sonuçta sende bir insansın.Gerizekalı değiliz sonuçta :)

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 30

  • öyle zamanlarda genellikle ölümü düşünüyorum.. karşımdaki kim ise öldüğünü ve kızgın ayrıldığımızı düşünüyorum ne kadar pişman olurdum onu hayal ediyorum.. işte o zaman bütün sinirim geçiyor ve kendime geliyorum.. sanada tavsiye.. yarına çıkacağımızın garantisi yok.. kırmamak gerek kimseyi..

    1|0
    0|0
  • yapman gereken tek şey karşındaki konuyu uzatırken onuna eğlenmek olacak. Sen tartışmayı kendin için eğlenceli karşındaki için ise gıcık hale getirmiş olacaksın ki bu karşındakini sinirden yarılmaya doğru itecektir...

    2|0
    0|0
  • relax olma prensıbını ozumseyebılırsen eger mesela yagmur yagıyor pıt pıt dıye su damlacıklarının yere dusme sesı senı cıleden cıkarabılır bırcok ınsan gıbı ama osese sınırden cıldırmak yerıne rıtım tutup cosan ınsanlarda var soyle soylıyeyım ben bu sekılde sakın kalıyorum dıyenlere ınanma ınsan neyse odur bıraz torpulenır zamanla ama o pıt pıt dusen damlaya rıtım tutup cosan ınsanlar gıbı olamazlar neysen osun zamanla gercek kımlıgını kendınde ogrenırsın belkı sende rıtım tutanlardansıdır

    1|1
    0|0
  • İçinden ana avrat düz giderken, yüzünde piç bir gülümseme seni sakin gösterebilir...

    2|0
    0|1
  • sana birşey anlatayım,küçükken bisikletle şov yapardık kızlara ben iki ayağımı önce tekere soktum ve topukalrım jantlara girdi ve ben düştüm bisiklette iki takla atıp üstüme düştü sonra kaltım hiçbirşey olamış gibi güldüm rezil olmamak için gittim arka tarafta ağladım o günden sonra sinirlerimi kontrol etmeyi öğrendim ya da sen en iyisi kapı içlerini yumrukla çok zevkli :DDD

    1|0
    0|0
  • oturmayı dene, tam aklıma gelmiyor ama peygamberimiz öfkelendiğinizde oturmayı tavsiye etmiştir

    2|1
    0|0
  • kimseye açıklama yapmana gerek yok sinirlenirsen bulunduğun ortamdan ayrıl ayrıca sana ağlamak yakışmaz

    2|0
    0|0
  • sağlam bir özgüvenle.

    1|0
    0|0
  • Ben çok sinirlenmişsem,kendimle yalnız kalır ve çok sevdiğim bir iki şiiri okurum içimden.

    Bu beni gerçekten sakinleştiriyor

    2|0
    0|0
  • mutluluk hapı hat bitane no sinir no sitres :D

    1|0
    0|0
  • Sakin kalmayı istiyerek gönülden yaparak nasıl sakin olunucağını bilerek ters hareket yapmayarak konuyu uzatmıyarak anlayışlı davranarak :)

    2|0
    0|0
  • En iyisi uzaklaşıp yürümek, içten içe küfretmek. Haa sessiz, tenha sokak denk gelirse geç orada da sesli küfret tabii.

    1|0
    0|0
  • ipleri elimde olmayan insanlarla asla tartışmaya girmem, bana bir şekilde mecburlarsa tartışma öncesinde bunu ima ederim, anlarlar zaten, anlamazlarsa olan onlara oluyor genelde

    1|0
    0|0
  • Eğer yeterli olgunluğa erişmişsen kendını cok güzel sakınlestırısın

    2|0
    0|0
  • alkol alarak veya sallamayarak...

    1|0
    0|0
  • her zaman sakinim

    1|0
    0|0
  • Valla ben elımı ısırıyom kopmasına yakın bırakıyom. O acıyla sınırım yatısıyo. Hatta baska selerde oluyo yazmayım ınanmaz kımse abartılı gelır::)

    1|0
    0|0
  • sinirlendimmi sakin kalamam onemlı olan damarıma basılmaması ama her seye sınırlenmem zaten sıkıntı yok

    1|0
    0|0
  • ben saçmalarım ya da bişeyleri kırıp dökmem lazım ya da eskiden gta oynar testereyle oyundakileri keser rahatlardım.

    1|0
    0|0
  • sakinimdir :) normaldir derim sorun yok derim geçer

    1|0
    0|0
  • Sigaramı yakarım bakarım keyfime. Kimse moralimi bozamaz

    2|0
    0|0
  • Kime karşı yapıyosun bunları?

    1|0
    0|0
  • Bu Geldi Aklıma

    h ttp://w ww.youtube.com/watch?v=a68bZWzXUIE

    1|0
    0|0
  • Sakin olamıyorum ki.

    1|0
    0|0
  • istersem çok sakin kalabiliyorum. karşıdakini takmamaya bağlı birşey

    1|0
    0|0
  • bn bağırmıyorumda bnde herşeyi kırıp döküyorum dolap falan yerle bir rahatlıyorum :))

    1|0
    0|0
  • Sigara yakıyorum. Olmadı 1 tane daha. Olmadı 1 tane daha...

    1|0
    0|0
  • kitap okumaya bak geçici bir durum

    1|0
    0|0
  • anladığım kadarıyla modern yaşam,kariyer,hedefler derken hayat seni yıpratmış Tuğçe

    0|0
    0|0
  • bir odaya geçip ölümüne küfrederim.o esnada sigaramı yakarım.baktım olmuyor masa sandalye ne varsa tekmelerim yumruklarım.

    1|0
    1|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...