Sevgilinizle takımınız arasında kalsanız hangisini seçerdiniz?

Bir seçim yapmak zorundasınız hangisini seçerdiniz sadece bir seçenek?


0|0
1631

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • iş o aşamaya gelmez ama gelirse;

    Zaten aşklar hep yalan dolan

    sonu hep acı hüsran

    bize her sevdadan geriye kalan

    sadece Galatasaray!...

    1|2
    1|0
  • sevgilim Galatasaraylı olacak o kadar.

    1|4
    0|0
  • Bize her sevdadan geriye Kalan Sadece Galatasaray..

    0|1
    2|1
  • Ben sadece sorulduğunda galatasaraylı olduğunu söyleyen bir futbolseverim, taraftarlıkmış, fanatiklikmiş, boş işler bunlar.. Sevgilim istesin cizresporlu olurum :)

    0|0
    0|0
  • sevgili ile takım hiç kıyaslanırmı çok saçma bir soru fakat bunu kıyaslayacak bir kız arkadaşım olsaydı mantıklı düsünüp doğru düzgün birşeyler istemesini isterdim ..ayrıca burada olay takım filanda değil kadının mantığı ile egemenliğin ilk basamağı diyebiliriz

    0|0
    0|0
    • Cevaplara bak anlarsin sacmami degil mi takim agitlikta

    • tamam iste kadının erkekten böyle birşey istemesi saçma zaten...kadın aklı cinliğe seytanlığa çok çalısır fanatik birinin takımını değiştirirse ona herşeyi yaptıracak gücü kendinde bulur,takım değiştirmek erkek için kılıbıklığı ilk adımdır.yoksa hiçbirşey sevgiliden önemli değildir.takımmış arkadaşmıs tatilmiş hepsi boş

  • Beşiktaş

    1|0
    0|1
  • Koyu Bjk taraftarı bir kızla takılmayı çok istemişimdir. İçimdeki Bjk nefretini anca onunla hafifletebilirim çünkü.

    0|0
    0|0
  • beni o kdar zor durumd bırakn biri sevgilim olamaz

    0|0
    0|0
  • Takım tutmuyorum :D

    1|0
    0|0
  • stadı yıkılırken sanki evi yıkılıyormuş gibi ağlayan bir adamım geçen hafta nası ağladım bilmiyorum ama tek bişey var beşiktaş olmasa bu hayat yaşamaya değmezzz

    0|0
    0|0
  • zaten futbolla ilgilendiğim yok . olsa bile gidip futbolu seçecek kadar öküz değilim harelde :D

    1|0
    0|0
  • öyle bir seçim olmaz zaten

    0|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • rica ederim iyi geceler

    • Sanada iyi geceler

  • aşk tutulması filminde

    kız soruyodu : Fenerbahçe mi ben mi?

    çocuk cevap veriyodu : Kendine hiç şans vermiyosun

    :)

    0|0
    0|0
  • Galatasaray elbette.

    0|2
    0|0
  • Beşiktaş,Beşiktaş

    2|0
    0|1
  • Takımın canı cehenneme! Ama bu hangi filmde var? Gerçek hayatta böyle saçma birşey olacağını düşünmüyorum :)

    0|0
    0|0
  • Takımım olmadan sevgilimle hiçbirşey yapamam takımsız erkek ne işe yarar ona hadım etmek veya iğdiş etmek diyorlar zaten .o takım bana lazım takımımı seçer yeni bir sevgili bulurdum.

    0|0
    1|0
  • Takımla isim olmaz he der geçerim bildiğim takimi tutarim;D

    1|0
    0|0
  • Soruda çelişki var GALATASARAY'ı GALATASARAY'la zaten seçim şansını ortadan kaldırır

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 15

  • sevgilimi seçerm..

    çünkü takımım yok :)

    1|0
    2|0
  • Öyle saçma bir seçim yaptıramaz bana!

    1|0
    2|1
  • benden böyle bir seçim yapmamı isteyen sevgili zaten yaşamımda olmamalı,beni Beşiktaşımla birlikte kabul etmeli.

    0|0
    0|0
  • sok oldum herkez takimini seciyor hic ask yasamayanlar yazmis galiba biri insan lan secenek yaptigiiz biride kokmus takim

    1|0
    1|0
  • tabiki sevgilimi seçerdim yaa takım ne yaa millete hava hoş aşk sizin için eğlence olmuş

    0|1
    0|0
  • Sevgiliden ayrılmak için sebep:/

    1|0
    3|0
  • Sevgili kim ya tabi ki Galatasaray'ım <3

    1|2
    2|1
  • Böyle bir soru sorduğuna göre sen sevgili mevgili yapma kendine... :)

    1|0
    0|0
    • Yok ben fikirleri ogrenmek istedigim icin soledim cevaplara bsksrsan coguds takimini seciyor fanatik olmayan anlayamsz bunu

  • tabi ki takımım.

    beni her maç ağlatan, heyecanlandıran, güldüren tek takım fenerbahçem.

    takımımı hiçbir şeye değişmem.

    0|0
    0|1
  • tabi ki takımım :/ sevgili de neymiş yeni yeni icatlar çıkarıyorsunuz o.O

    0|2
    2|0
  • Bence iki sevgilide farklı takım olmalı çünkü aralarında tatlı bir rekabet oluyo :)

    0|0
    0|0
  • böyle bir teklif sunuyorsa defolgit derim

    0|0
    0|0
  • takımım tabikide sevgilim diye ben onun istediği takımı tutmak zorunda değilim..

    0|0
    0|0
  • Galatasaray <3<3

    0|0
    0|0
  • Öyle bir secim karşısında kalacağımı sanmıyorum.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...