Uzun bir süreden sonra tekrar futbol oynamaya başladım ama çok çabuk kesiliyorum önerileriniz neler ?

20 dk geçiyor nefes nefese kalıyorum sigara desek şu son 4 ayda 10 tane içmişimdir en fazla başım falan dönüyor kusacak gibi oluyorum önerileriniz var mı maçtan önce yapmamı önerdiğiniz birşeyler falan ?


0|0
1|8

En İyi Kız Görüşü

  • Doktora görünebilirsin.

    0|0
    0|0
    • cevap yazmak için yazmanın böylesi :D

    • Hepsini Göster
    • Kızarım tabi lan yola gel haaa xper için cevap verdiğimi düşünüyon adamın sorun ciddi ama burda öneri istiyon hadı hastaneye git.

    • hayvanlık ettim.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 8

  • sigarayı tamamen bırak düzenli koşu ap

    0|0
    0|0
  • Ben kendime göre buna çözüm buldum maçtan 15 dk önce 5 6 dk durmadan son hızla kesilene kadakadar koşuyorum kalan dakikalarıda dinlenmeye harcıyorum maçta kolay kolay kesilmiyorum

    0|0
    0|0
  • top oynama

    0|0
    0|0
    • ayaklar oynuyo da ciğer yetmiyo :)

  • hakikaten geliştirmek istiyorsan hergün 2 saat koş

    başka da cevap arama. çünkü yanlış veya eksiktir

    kondisyonu geliştirmenin tek yolu kondisyon antrenmanlarıdır.

    0|0
    0|0
  • idman eksiğin var yawas yawas nefes acarak kendıne gelebilirsin ilk etapta fazla yüklenme zaralı olabılır...

    0|0
    0|0
  • Kondisyon eksikliğin var. Bir kaç maç sonra düzelirsin, merak etme.

    0|0
    0|0
    • inşallah öyle olur şimdi gidip nefes açmak için falan koşu yapmakta zor geliyo

    • Evde yap o zaman. Kalın balonlardan alıp şişirebilirsin. Yada sıcak su torbası varsa onu şişirmeyi dene. Ben onunla çalışmıştım bir süre. Sonra doktordan içinde küçük toplar olan bir şey aldım. Onunla çalışıyorum artık. Ama sıcak su torbası denersen fazla zorlama, kafan patlayabilir :D

  • nefes antremanları yap ve maclardan once ısın . fazla hırpalama kendını bence kardesm

    0|0
    0|0
  • futbolu bırakabilirsin mesela:D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...